zondag 19 april 2015

Hartjes van de Kringloop

Een poosje geleden was ik met mijn moeder bij de Kringloop (ik kom daar zo graag)
Ik zag daar hartjes liggen, gemaakt van MDF, duidelijk zelf uitgesneden door iemand.
Nou kan ik dat ook zelf natuurlijk. Of liever....mijn zoon kan dat heel goed, maar voor 10 cent per stuk kon ik ze niet laten liggen vond ik.
Ik heb helaas geen foto genomen van de hartjes zoals ze waren, maar geloof mij, ze waren die 10 cent meer dan waard.
Elk hartje had nl ook nog eens heel veel lintjes aan zich hangen en aan een paar zaten zelfs bedeltjes, kleine knijpertjes en kralen.
Ze waren wel heel lelijk van kleur, rood en oranje. Niet leuk voor mij.

Vandaag in de tuin heb ik ze eens flink onder handen genomen:
Ik maakte 3 hartjes blauw en 2 roze. Met de Home Deco verf vd Action.
Wij zijn hier in huis nl met 3 jongens en 2 meisjes.
Elk hartje kreeg een letter. De begin letter van onze namen.
De achterkant van de hartjes maakte ik wit met een zelfde letter.
Ik heb ze buiten hangen, onder het afdakje, op het balkonnetje van Pied.
 Mijn man en ik hangen bij elkaar.
En de kinderen hangen ernaast.

Heerlijk klusje om te doen tijdens dit lekkere weer!


9 opmerkingen:

  1. Leuk gedaan Daphne, die wagen was van binnen al mooi maar nu wordt de buitenkant ook steeds gezelliger gemaakt. Ook je vorige post over het memo bord vond ik leuk om te lezen en te zien. Lekker bezig hoor.

    groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heerlijk, zo genieten van leuke aanwinsten, en wat zijn ze leuk gepimpt!

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk idee!!!! Dat heb je weer erg leuk gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat weer een leuk en simpel DIY met je gekochte kringloopspulletjes.
    Groetjes, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. LEUK!!! Wat een goed idee met de letters van jullie gezinnetje. Echt heel gaaf!

    Groetjes `Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg leuk Daphne! Heerlijk hè, die kringloopwinkels ;-)
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi hoi Daphne,
    wat heb je dit weer leuk gedaan!
    en ja ik ben ook zo gek op de kringloop,
    loop er ook graag binnen!!!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen