zaterdag 14 november 2015

Nog meer kaarten

Zoals jullie in mijn vorige bericht konden lezen heb ik Pinterest ontdekt!
Uit jullie reacties begrijp ik dat ik niet de enigste ben ;-)

Ik ben er wel blij mee, want qua kaarten maken zat ik een beetje in een dip.
Op Pinterest kun je zoveel inspiratie opdoen dat je dip zo weg is.
Zo kwam ik ook deze kaart tegen:
Washi tape op een basis kaart.
Een hartje uitsnijden met behulp van mijn BigShot.
En een touwtje met daaraan een bedeltje
De kaart is voor de kleuterjuf van onze kinderen. (Ze heeft ze alledrie les gegeven)
Ze is voor het eerst oma geworden, van een prachtige kleinzoon.

Ik maakte de kaart nog persoonlijker door de naam van het kindje erop te plakken met sticker lettertjes.
Hij is goed gekeurd!
Daarna leek het mij leuk om de kaart nogmaals te maken, maar nu niet met washi tape, maar met mijn zelfgemaakte ecoline achtergrond.
Weer een hartje uitgesneden en de tekst "Knuffel" gestempeld.
Daarna nog wat lintjes om de kaart gemaakt.
Deze passen qua kleur heel mooi bij de kleuren van de ecoline.
Deze kaart is naar mijn moeder verstuurd.
Ze is geopereerd aan haar voet en verdiende wel een Knuffel vond ik.
Komt nog bij dat ik Pinterest ontdekt heb via haar, dus helemaal leuk om haar een "gepinde" kaart te sturen.

10 opmerkingen:

  1. Hoi hoi Daphne,
    wat een leuke kaartjes
    en ja inspiratie zat daar bij Pinterest!
    Heel mooi resultaat!
    Fijn weekend nog en liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik geniet er nog elke dag van Daph. Iedere x ben ik weer verrast van die mooie kleuren.
    die met Washi tape is ook leuk hè.kus mam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke en lieve kaartjes Daphne. Leuk die eigen draai die je er met je ecoline-achtergrond aan hebt gegeven.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. erg leuke kaartjes zeg! En Pinterest... zucht.... Zo leuk, maar ook zoveel ideeën dat ik vaak niet verder kom dan kijken...oeps! Hihi

    Groepjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaartjes!
    Zo leuk om weer allemaal nieuwe ideetjes op te doen he.
    Nog een fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heerlijk hè die (P)inspiratie! Wat een geweldige kaartjes, vooral de onderste vind ik erg gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Daphne, super mooie kaarten!! Heerlijk ja, Pinterest :D
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuke kaarten! Ik heb ooit ook ecoline gekocht maar kan er totaal niet mee overweg. Jammer, want zoiets als jouw mooie achtergrond was eigenlijk wel de reden waarom ik het gekocht heb. Toch maar weer eens gaan oefenen. Ik vind die spetteternde kleuren juist zo mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Pinterest is een heerlijke bron van inspiratie. Ook voer voor een verslaving trouwens haha. Leuk dat je washitape ook helemaal hebt gevonden, het is zo leuk en makkelijk spul! Leuk kaartjes zijn het geworden.

    BeantwoordenVerwijderen