woensdag 27 april 2016

Jarig buurmeisje

Begin April was ons buurmeisje jarig.
4 Jaar werd de kleine meid en dus tijd voor een kaartje.
Ik had (zoals wel vaker de laatste tijd) weinig tijd, maar gelukkig is daar Washi Tape:
Het idee voor deze kaart deed ik op, op het blog van Miranda.
Ik gaf er wel mijn eigen draai aan.
De wiebeloogjes en het strikje maken het kaartje helemaal goed voor een meisje.

Gebruik je andere kleuren en i.p.v. een strik een hoed of pet dan is het ook leuk voor een jongen.

Wat is dat toch een leuk spul, dat washi tape!!





8 opmerkingen:

  1. Wat een super leuk kaartje is dit geworden, Daphne. Echt heel origineel gedaan en super gaaf uitgewerkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldig leuk idee Daphne, gaaf kaartje en heel geschikt voor een kleine meid!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk idee zo die meisjes van washi tape. Door de oogjes gaan ze 'leven'. Volgens mij was ze er wel blij mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi Daphne,
    wat leuk deze kaartjes...
    heel mooi verwerkt met washitape
    en die oogjes maken het helemaal af...
    liefs van martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hihi wat een leuk kaartje!
    Washi tape is toch zulk mooi materiaal om mee te werken

    BeantwoordenVerwijderen
  6. aaawww, die zijn zoooo leuk!! Super leuk idee! Love it!

    Bedankt voor je lieve complimentje op mijn blog. Bloos, bloos. Ik vind jouw blog ook zooo geweldig leuk. Ik heb volgens mij niet echt andere blogs die ik volg en ook van alles en nog wat doen, die jij niet ook al kent. (ik heb er een paar voor je bekeken en daar zag ik dan al een reactie van jou staan, hihi.) Maar ik ben wel op verschillende YouTube kanalen geabonneerd die van alles en nog wat frobelen en waar ik veel inspiratie vandaan haal. Bijv. Lalaliesje, EvelineMaureeen, thefrugelcrafter, Doitonadime, JufJannie heeft soms leuke dingetjes, Gurl.com kan soms leuke DIY's hebben, Craftmama is heel leuk (en nederlands), Socraftastic. Dat zijn er een aantal met van alles en nog wat dingetjes. De een maakt meer filmpjes dan de ander, maar deze vind ik meestal wel leuk. Misschien heb je er iets aan.

    Groetjes!! En je kaarten zijn echt waanzinnig leuk!

    Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Al had ik het al gezien, het verraste mij toch deze kaart. Hij is schattig.kus mam

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Haha te grappig deze meisjes! Je hebt er inderdaad je eigen draai aan gegeven, leuk zijn ze zo!

    BeantwoordenVerwijderen