zaterdag 12 augustus 2017

Baby geboren

Alweer zo'n uitdaging:
Onze overbuurman van onze zaak heeft een baby-tje gekregen. Nou ja, zijn vrouw dan, maar dat snappen jullie vast wel.
Maar.....wij zijn nog steeds (veel) op de camping en ik heb hier alleen maar haak spullen bij me.
Tja, om nou een kaart en kadootjes te kopen ging mij echt te ver en dus moest ik weer even "creatief denken" zeg maar:
Allereerst bedacht ik om een ring te omhaken en dat als kaart te gebruiken.
Naam van de baby erop met de sticker letters van Jade 😊 en een persoonlijke tekst achterop.
Dit labeltje kunnen ze meteen gebruiken als deur hanger op de slaapkamerdeur of aan en haakje hangen waar het jasje van Nola hangt.
Daarna haakte ik een cupcakes  (tenslotte hebben wij een Bakker Bart en zijn zij onze overburen, vond dat wel toepasselijk) en naaide die met de hand op een wit rompertje


Hier het hele serie samen.
Ik heb het leuk ingepakt en ga het vandaag even langsbrengen.

Patroontjes heb ik via Google van internet gehaald.

Fijne dagen maar weer......er komt beter weer aan zeggen "ze", maar voorlopig regent het hier😣

13 opmerkingen:

  1. Dat heb je creatief én erg leuk opgelost, Daphne!
    Hier ook een natte boel, maar volgende week krijgen we weer zon.
    Ik geloof erin ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk bedacht van jou.
    Vandaag echt een druilerige dag al goed dat ik iets leuks op de agenda heb staan want heel de dag met alle kids binnen zitten dat is niet leuk.☺

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is wel prettig als je zoiets ook kan uitvoeren met haken. Ik zou direct om het hand zijn, maar ja....ik kan ook niet haken ;) Jij heb zo ook speciale kraam cadeautjes en zullen zeker gewaardeerd worden. Hier aan de kust ook regen, maar ik ben aan het inpakken. Ik heb 3 weken vakantie en de eerste 6 dagen ga ik logeren bij mijn zus. Samen weer knutselen en mijn knutselspullen....daar neem ik heel veel van mee. Ik wordt toch met de auto gebracht ;) Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit heb je weer heel mooi bedacht Daph. Het ziet er erg leuk uit. En.....het is nu bijna half 2 en de zon breekt hier door. 😎

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een originele toepassing voor de omhaakte ring. Inderdaad heel leuk om op de kamerdeur te hangen. Het rompertje is ook heel leuk geworden. Weer een geslaagd kado. Het gaat lekker warm worden de komende dagen dus geniet ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Weeral goed opgelost zie ;-) Super mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je heb me helemaal in de stemming om zo iets voor op een kaart te proberen. mmmm eventjes kijken of dit gaat lukken. Leuk die medaille van je.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke cadeautjes! Daar zijn ze vast heel blij mee.
    Groet, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heeeel creatief opgelost en zoveeel leuker als een gekochte standaard kaart en kadootje!! Inmiddels schijnt bij jullie vast de zon :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou jaaaa! Heeel erg gaaf bedacht! Wat ontzettend leuk. Dat zijn toch geweldig originele cadeautjes. Top!

    Groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi hoi Daphne,
    wat een origineel babykadootje,
    heel leuk gemaakt,
    veel plezier nog op de camping!
    Liefs van martha

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Kijk dat heb je weer heel leuk én creatief opgelost Daphne. Het is toch een heel persoonlijk én leuk kraamcadeautje geworden.
    Ik duim voor jullie dat de zon er aan gaat komen, de weerman zegt vanaf dinsdag...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat heerlijk om zo creatief te kunnen haken. Heel mooi gedaan!

    Creatieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen