donderdag 1 maart 2018

Donderdag Kerstkaart

Hierbij mijn Kerstkaart voor 52 WTC
Ik link hem bij de maandelijkse challenge, daar willen ze graag een Kerstkaart zien in zwart/wit en slechts 1 kleur erbij.
Ik koos voor Groen:
 Ik stempelde eerst de Kerstboompjes voor de achtergrond (met de leuke techniek "repeat stamping")
Daarna met embossing powder dezelfde kerstboom gestempeld en die uitgesneden met mijn BigShot en een Kerstbal-mam (hihi, leuk woord)
Daarna een kleine kerstbal uitgesneden en daar de tekst op gestempeld .
Onderaan de kaart washi tape met 3 kleine plakpareltjes.

Alles gemat op groen en zwart en dat weer op een witte basis kaart.

Fijne donderdag allemaal.
Mijn laatste dagje vrij.
Ik ga mijn hobby kamer eens opruimen en schoonmaken.
Wie weet kom ik nog wel wat leuks tegen waarvan ik niet meer wist dat ik dat had😊

23 opmerkingen:

  1. En dan ga je opruimen, komt spulletjes tegen waarvan je niet wist dat je die ook had, en voor je het weet zit je te freubelen in plaats van opruimen...hahaha..zo gebeurt het bij mij meestal. Succes!!
    Je kaart is prachtig! Het lijkt ook zo gaaf, dat repeat stamping. Super gedaan.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Helemaal klaar En NIET gaan zitten om te knutselen.
      Morgen weer werken, dus het weekend lekker aan mijn opgeruimde tafel zitten!

      Verwijderen
  2. Weet je vandaag is het complimentendag ...
    Jij verdient een dikke pluim met deze speciale kaart ...
    Geniet nog van deze donderdag ... lieve groet Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ook hier al zo,n schitterende kaart!!
    gezellig dat je meedoet met de challenge liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart, Daphne. Leuk met die repeterende kerstboompjes op de achtergrond. Het is inderdaad een leuke techniek.
    Succes met opruimen, het is heel nuttig om alles af en toe eens door je handen te laten gaan, ik vind het net shoppen in mijn eigen kast, zo verrassend is het soms :-)
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk, met alweer de repeat techniek. Link je hem niet? Volgens mij mag je vaker dan 1 keer meedoen....
    EN succes met opruimen. Ik 'moet' vandaag aan de knutsel. Erg he? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een supermooie en leuke kaart, prachtig gedaan ! Ja, dat opruimen duurt bij mij ook altijd extra-lang, dan vind je van alles.... :o) Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zou ook aan de knutsel gaan maar een onverwacht telefoontje kondigde een onverwacht bezoek aan. Dus...eerst maar een beetje aan de :"poets" en nu kan de kat komen ha, ha. Er blijft vanmiddag vast nog wel wat tijd over, we shall see.
    Ik hoef niet te zeggen hoe leuk ik de kaart vind want dat heb ik gisteren al gedaan.
    kus mam

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een mooie kaart en dat repeat stempelen is ook erg leuk. Mooi gedaan met de tapejes en de kleur groen past er goed bij. Groetjes Marijke DT 52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi hoi Daphne
    Superleuke kerstkaart! Heel mooi ook op dit kaartje vind ik het kontrast
    Lekker opruimen ben benieuwd wat je weer tegen zal komen!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke gezellige kerstkaart Daphne. Ik vind dat repeat stamping zo leuk, dat ga ik zeker vaker doen. Leuke boom heb je ervoor gebruikt, heel speels.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Toffe kerstkaart Daphne , have fun met opruimen en
    leuk dat je meedoet met de challenge by 52WTC ,succes
    Fijne avondgroetjes van Epie ...
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. leuk kaartje, grappige kerstboom
    fijn dat je er weer bij bent deze week,
    grtjs,martina DT 52 WTC
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Die is ook leuk! Ik toon morgen mijn poging voor de liftchallenge.x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig kerstkaartje! Leuk dat je meedoet met de Challenge!
    Groetjes Suzan
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hele leuke kerstkaart!
    We hadden inderdaad dezelfde kleuren combi in gedachten.
    Past toch ook super bij elkaar. Lekker vrolijk.
    Ik ga me ook maar eens wagen aan deze techniek :)
    Daphne zoek je nog de Thank you stempel van Action.(zag ik bij GerJanne)
    Ik heb voor je moeder ook wat gevonden.In Enschede heb je er nog genoeg.
    Hoor het wel!!!
    Goed weekend en lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ook een leukertje geworden zeg! Wat een vrolijk kerstboompje ook!!!

    Groetjes! Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh wow da's snel al met kerstcreaties! Mooi kaartje en super leuk die hangende ronde tags eraan!
    Ik heb ook net mijn kamer eens goed opgeruimd. Je komt inderdaad van alles leuks tegen wat weer nieuwe inspiratie oplevert, zo leuk :)
    Liefs en dikke knuf xx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. mooie kerstkaart! Fijn dat je meedoet met onze challenge!
    Nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ook een leuk idee om er een kerstkaart van te maken. Heel mooi geworden. Hopelijk ben jij nog onverwachte knutselspullen tegen gekomen ;)

    BeantwoordenVerwijderen