donderdag 30 maart 2023

Happy 2024 ('23-15&16)

Zoals beloofd vandaag mijn Kerst kaart, of beter nieuwjaarskaarten met de embossing achtergrond:

Ik heb zoveel washi-tape en vind het leuk om die nu eindelijk eens te gebruiken en bij deze kaarten kan dat prima. 
Zoals je kan zien heb ik hier het embossing gedeelte "op z'n kop geplakt"
De tapejes in groen en rood. 
Voor de tekst heb ik glitterfoam gebruikt. 
Bij de blauwe variant heb ik héél erg zitten schuiven met de tekst.
Happy op de tape, 2024 op de tape, alles erboven........ maar ik wilde niet teveel verstoppen van de tape, dus heb ik het uiteindelijk maar zo gedaan. 
In de tape zie je zilveren sterren en het onderste strookje is ook zilver (waarom dat zo donker op de foto staat, geen idee).
Ik heb zelfs nog geprobeerd om de tekst in zilver uit te snijden, maar zoals het nu is vond ik toch het mooist.

Dinsdag ben ik geholpen aan een spatader in mijn been waar ik last van kreeg.
De komende dagen zal ik alles "met beleid" moeten doen en moet ik een hele strakke kous dragen.
Pff, wat een gedoe, maar ik moet er even doorheen en dan zal het straks alleen maar opluchting geven, hoop ik. 
Challenges:
52 WTC, Weekelijkse kerstkaart. 







19 opmerkingen:

  1. Wat vreemd Daph, op jouw vorige bericht staan wel 26 reacties, heb je die dan wel? Ik kan ze in ieder geval wel lezen.
    Blogger doet soms van die vreemde dingen en dan opeens is het weer over, we wachten het maar weer af.
    Leuk kaartje en je bent wel lekker bezig hè met dit model. Het is ook leuk en voor navolging vatbaar.
    Kus mam en doe rustig aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zie hierboven ook een reactie en een test van jezelf.
    Mooie kaartjes met de washitape. Leuk gemaakt.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zie ook de berichten hier van anderen.
    Leuke kaarten heb je gemaakt, heel veel beterschap...herkenbaar heb ze ook maar nooit aan laten helpen..vind de zomer dan ook vaak minder, draag graag wat langs.
    groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuke kaartjes...
    Beste ermee rustig zitten maar en misschien knutselen als dat lukt.
    Gezellig dat je er weer bent met een wekelijkse kerstkaart, leuke uitdaging hebben we deze week HOHOHO, misschien tot volgende week.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je leuke kaartjes gemaakt met de tape Daphne!
    Vooral die met groen en oranje vind ik gaaf!
    Sterkte met je been!
    Heb je bij reacties gekeken....daar staan soms vinkjes en als je die aanklikt komen de berichten op je blog....succes!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een toffe kaartjes met de washitape. Zal het idee onthouden, want ik heb een doos vol kerst washitapejes.
    Heel veel sterkte met je been.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke nieuwjaarskaarten heb je met washi tape gemaakt. Het jaar 2024, dat duurt gelukkig nog even. De tijd gaat mij al snel genoeg. Sterkte met je been.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh, alles met beleid...volgens mij zit dat niet zo in je aard? Sterkte!!
    Je kaarten zijn heel leuk, het is echt een idee om te onthouden, ik heb ook zoveel washitape!
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC deze week, Daphne.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beide zijn erg leuk Daphne, erg mooi met de bling bling accenten en de leuke washi-tapejes…
    Oei lijkt me zo eng als je behandeld word aan je spatader brrr. Ik heb er al jaaaaaaren 1 die lijkt op een blauwe plek en waar ik verder geen last van heb maar laat hem mooi nog zitten. Maar ja als je er last van hebt zul je wel “moeten”. Sterkte en doe inderdaad maar rustig aan xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi hoor, de combinatie van washi tape met glitter teksten!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oei, dat lijkt mij niet fijn, zo'n steunkous, sterkte met geduld hebben en lijdzaam ondergaan.
    Je hebt heel leuke kaarten gemaakt, staat wel een beetje vreemd, 2024... ik ben nog maar nauwelijks gewend aan 2023, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je hebt 2 mooie kaartjes hier Daphne, waarbij je de indeling op de blauwe variant aardig opgelost hebt zo. Mooi gedaan! En inderdaad, hier moet je even doorheen... sterkte daarmee.
    Fijne avond.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke nieuwjaarskaarten heb je zo gemaakt, Daphne.
    En veel sterkte met je been gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi duo nieuwjaarskaartjes, leuk met de washitape, erg tof!
    Sterkte met je been en vooral de strakke kous....
    grtz Colien [52WTC]

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke nieuwjaarskaartjes Daphne
    Ah vervelend die nare strakke kous, hopelijk gaat het herstel snel!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ze zijn heel leuk en ook omdat je verschilleden embossingfolders gebruikt hebt. Mocht je dat willen, dan kun je ze ook mee laten doen bij Dutch card lovers. Sterkte met je strakke kous!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Zeker leuk met die tape-jes! En alles past zo mooi bij elkaar.
    A jakkie, spatader... niet leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuke manier om washitape te gebruiken zo. Het is zulk veelzijdig spul.
    Hopelijk ben je gauw weer helemaal op de been. Goed rust nemen eerst.

    BeantwoordenVerwijderen