zondag 9 juli 2023

2x 10 bij 10.

Vandaag heb ik weer 2 kaartjes voor jullie. Zoals de titel zegt,  2 kaartjes van 10 bij 10 cm:

Hier zie je ze samen op de foto. 
Ik maakte een hele poos geleden ook al zo'n soort kaart, met katten erop. 
Ik maakte een basis van 10 bij 10 cm.
Daarna sneed ik een frame, ik maakte kleur op de basis en plakte het frame er verhoogd op. 
Omdat de achtergrond kleurig is,  heb ik het uiltje helemaal wit gelaten.
Ik stempelde het een knipte het uit. 
Ook weer verhoogd, op het frame geplakt. 
De tekst zijn ook stempeltjes. 
Daarna maakte ik nog een "stoere" variant. 
De achtergrond is een stempeltje, die ik,  in 3 verschillende kleuren, op de basis heb gestempeld.
Op het frame 2 skateboarders (is dit een woord😊?).
Een tekst, dit keer op de basiskaart gestempeld. 

Ik vertelde jullie Donderdag over de kapot gewaaid voortent op de camping. 
Wat een domper en zoooooo niet leuk. 
40 Mede camping gasten hadden schade en (bijna) iedereen moet en nieuwe tent. 
En..... die zijn heel moeilijk te krijgen of er zit een lange levertijd op. 
We staan al jaren op deze camping en hebben veel vrienden hier. 
Het toeval wil dat 1 van die vrienden, met dezelfde maat caravan als die wij hebben,  een andere voortent hebben gekocht in het voorjaar. 
Hun "oude" tent hebben ze bewaard voor een noodgeval, zoals ze steeds zeiden. 
Donderdag kregen wij telefoon: "Morgen gaan we onze oude tent aan jullie caravan passen en als het goed zit nemen jullie hem maar over, want voor deze situatie hebben wij hem bewaard, dit is het noodgeval waar we het steeds over hadden"!!
Zo lief🥰
En....... hij past!!
We zijn er zo zo zó blij mee. 
Nu alleen hopen dat het weer niet vervelend gaat doen.
Ik vind het héél spannend, dàt is het minst leuke aan kamperen.
Challenge:
4 SCB, #70, Spetters. (Uilje)
GMGC, #5, Buitensport (skateboarders)



 




18 opmerkingen:

  1. Leuke minikaartjes Daphne.
    Dat is een flinke schadepost na die heftige storm. Gelukkig is het zo opgelost voor jullie. Nu hopen dat het weer niet zo tekeer zal gaan.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaartjes Daphne, en snowboarders is een goed woord hoor.
    Wat een superlieve campingvrienden om hun oude voortent aan jullie te verkopen. Jullie zijn daar nu echt mee geholpen. Ik hoop dat de te verwachten storm van vanmiddag jullie camping links laat liggen.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Twee hele leuke kaartjes Daphne....ik hou van kleine kaartjes!
    Wat ontzettend leuk dat jullie weer een voortent hebben....en lief van die mensen om aan jullie te denken!
    Eind goed al goed in dit geval en hopelijk is deze tegen storm bestand!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaartjes, goed bedacht.
    Wat fijn dat jullie zo snel een andere tent hebben! Hopelijk zijn de waarschuwingen van vandaag overdreven en blijft jullie tent en die van anderen staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt 2 hele gave kaartjes gemaakt Daphne. Leuk formaat en leuk verwerkt verder. En hoeraaa, wát fijn voor jullie, een andere tent. Wat een oplossing is dit! Natuurlijk ben je daar blij mee!
    Mooie zondag nog.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg leuke kaartjes Daphne! Toevallig was ik vandaag ook bezig met 10 x 10ntjes. Best eens leuk om wat kleiner formaat te nemen.
    En wat ontzettend leuk van jullie vrienden zeg, dat jullie de voortent konden overnemen! Wat een enorme bof ook! Het seizoen is nog niet voorbij voor jullie! Dat wordt dan weer echt genieten en is het leed snel vergeten.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat maakte je leuke ieniemienie kaartjes Daphne.
    Het uiltje is sowieso al leuk,die steelt meteen de show en de skateboarders kwam ik eerder al tegen op internet, je gaf ze een mooi plekje.
    Ik kreeg de vraag of ik een kaartje kon maken voor een jongen van 11 jaar met een stuntstepje….heb me suf gezocht en vandaar dat ik deze skateboarders herkende!
    Wat een gave tent en wat een lieve mensen! Ik ben heel blij voor jullie 🥳

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het zijn mooie kaartjes Daphne. Oh wat super dat jullie die voortent mogen overnemen...ja het blijft spannend want het komt steeds vaker voor helaas.
    Fijn dat je zulke vrienden hebt.
    groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hey Daphne,
    Wat een mooie kaartjes heb je gemaakt. Echt heel leuk gedaan. Ohh. Wat ontzettend lief dat jullie de voortent hebben kunnen overnemen. Wat ontzettend fijn. Is alles goed gegaan gisteren met het weer?
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een vierkante kaart is fijn om te maken, vind ik. Maar 10 bij 10 is best klein, heb ik nog nooit gedaan. Leuk is het wel! En dat moet ik ook eens uitproberen...
    Wat geweldig fijn dat die tent past! Een seizoenplek zonder voortent is niks... Ik snap dat je af en toe je hart vasthoudt als het weer wat minder is... die afstand altijd hè...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke kaartjes Daphne
    Mooie achtergrondjes!
    Ah wat lief zeg dat jullie die voortent kunnen overnemen het ziet er goed uit, dit zal best een opluchting zijn, hopelijk blijft de storm nu weg
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Twee leuke kleine kaarten Daphne en wat een mazzel dat je deze mooie voortent over kon nemen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Superleuke kleine kaartjes, mooi gemaakt! Leuk dat je meedoet met onze spetterende challenge op het 4 Season blog.
    En een geluk bij een ongeluk, fijn dat je de voortent kon overnemen.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Enige kaartjes Daphne..... leuk formaat 10x10.
    Jeetje wat heeft Poly een schade aangericht op jullie camping als ik dat zo lees 😳. Wat ontzettend fijn dat jullie een 'nieuwe' voortent hebben; vrienden zijn goud waard!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi, wat een leuke kleine kaartjes! Een beetje vrolijkheid tussen de schade van de storm , wat een verhaal. Fijn dat de tent past! Én bedankt voor je spetterende deelname aan onze 4 seasons challenge, groetjes Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  16. 10x10 vind ik altijd een leuk formaat. Het oogt fijntjes.
    De combinatie van wit met het gekleurde is erg mooi.
    Wat een geluk dat zij hun tent bewaard hadden. Zo fijn dat jullie hem over mochten nemen. Hopelijk voorlopig niet meer van dat gekke weer, zodat jullie er lang van kunnen genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige kaart. Heel erg mooi. Dankjewel voor het meedoen aan de challenge bij Girlz Make Guyz Cards. Groetjes Helma DT

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie spetterkaart heb je gemaakt.
    Bedankt voor je deelname aan onze 4 season spetter challenge.

    BeantwoordenVerwijderen