vrijdag 15 september 2023

Nog 1x hetzelfde idee, serie.

Bedankt allemaal voor de reacties op mijn Kerstkaart van gisteren. Als ik vrij ben heb ik altijd wat extra tijd om te bloggen (en blogs te bezoeken), vandaar dat ik vandaag wéér een berichtje plaats:

Een serie van 3 kaarten, gemaakt met hetzelfde idee als de kaarten uit mijn vorige 2 berichtjes.
Ook deze kadootjes stempelde ik met behulp van de masking techniek.
Ik kleurde wéér met mijn potloden (wordt het al saai? Ik had mijn potloden nou eenmaal bij mij in de vakantie, en ook deze kaarten maakte ik op de camping)
Deze lila/paars-gele variant maakte ik als eerste. 
Daarna heb ik er nog 1 gemaakt en gekleurd met allemaal verschillende kleuren. 
Dat gaf een heel feestelijk effect. 
De laatste maakte ik op een "lengte" kaart. 
Ik deed dat voor de afwisseling (ik ben gauw verveelt als ik een serie maak met allemaal dezelfde kaarten, vind dat altijd erg knap als ik dat bij andere blogsters zie)
Deze keer koos ik de mooie kleuren combinatie blauw-groen.

Dit zijn leuke kaarten om te maken en heel handig om op voorraad te hebben. 
Ik vind ze leuk voor vrouwen, maar ook voor mannen.
Maar nu ik weer thuis ben en al mijn knuselspullen bij de hand heb ben ik wel even klaar met dit soort kaartjes. 
Volgende keer weer heel iets anders op mijn blog. 

Floor en ik vonden het erg leuk, de Agility cursus!! 
Het is allemaal nieuw en spannend. Zo moest Floor bijvoorbeeld op een "wiebel bord" staan en zitten, over een ladder die op de grond lag lopen èn door een tunnel rennen.
Alles deden we 3x en ik denk als Floor snapt wat de bedoeling is ze het heel goed en graag doet. 
Ze let wel erg op mij, als ik in de buurt ben en zeg dat ze het kan is het goed. 
We kregen ook huiswerk mee. Oefening "Twist" en "Turn"....... wat eigenlijk gewoon een rondje linksom of rechtom draaien is,  maar de commando's zijn héél belangrijk bij deze sport. Alhoewel de "juf" ook steeds zei "je mag het ook pizza noemen, als je maar steeds dezelfde commando's gebruikt voor de oefening. 
Mijn conditie is trouwens ook een dingetje, poeh zeg, ik ren nl mee door het parcours en wijs zo de weg voor Floor. 
Dat wordt nog wat, ik mag daar wel een beetje aan gaan werken. 
Pizza ga ik dus niet gebruiken als commando, want daar krijg ik alleen maar trek van.









15 opmerkingen:

  1. Gave serie CAS kaartjes. Altijd handig om in voorraad te hebben en ze kunnen idd zowel voor mannen als voor vrouwen.
    De1e keer cursus klinkt als geslaagd. Goed voor je conditie, dus geen pizza....lol.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuke kaarten Daphne en fijn dat je zo'n voorraadje op de camping kon maken. Gezellig hoor om zo samen met Floor bezig te zijn, dan kweek je echt een goede band ( en een goede conditie 😉).
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook dit is weer een super leuke serie Daphne.....het zijn hele leuk kaartjes!
    Veel succes met de Agility cursus....
    Groetjes en een fijn weekend,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat 'n leuke kaarten zijn dit Daphne. En inderdaad fijn om op voorraad te hebben, heel feestelijk zo! Het lijkt me een leuke cursus voor allebei. Floor leert er weer van en jij houdt lekker je beweging! 😆
    Fijn weekend hoor!
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaarten Daphne
    Ook die van gisteren die had ik even gemist
    Wat gaaf zeg op agility cursus en leuk dat Floor het ook zo goed doet
    Deed me aan Saartje denken toen zij zls puppy ook van die oefeningen tijdens de training moest doen
    Dus over balkjes heen door een tunnel heen en onder een bank door
    Saartje keek me aan en ik zag wat ze dacht, waarom door een tunnel heeen terwijl je eromheen kunt... en zo deed ze dat met alle oefeningen, je begrijpt dat ik helemaal slap van de lach was, we zijn maar gestopt met die cursus..en het leuke is dat ze nog steed zo eigenwijs is hihihi
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke serie kaarten laat je zien, hetzelfde maar ook weer anders. Ik vind het ook wel leuk om series te maken maar na een aantal vind ik het ook leuk om weer wat anders te den. Afwisseling hou ik van en wat jij schrijft komt mij bekend voor. Geniet van je dagen. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hahaha, dat plaatje! Nee, gebruik pizza maar niet...en deze cursus is voor jou dus ook gewoon goed...het mes snijdt van 2 kanten.
    Je kaartjes zijn heel leuk. Prima idee als je niet al te veel spullen mee kunt of wilt nemen. Kan zeker voor een man en een vrouw!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Whahaha gebruik je voor jezelf misschien “ijsje”….daar zou ik wel harder voor lopen want pizza lust ik niet!
    Hartstikke leuk om te horen dat het geslaagd was, Floortje lijkt me ook wel een heel slim hondje!
    Je serie kaartjes is erg leuk,ik heb deze stempel ook en zag er bij Miranda een tijd terug ook zo’n leuke kaart mee…
    Ben nog niet aan het kleuren toegekomen, heb wel 4 doosjes gekocht (kosten geen drol en anders zijn ze goed voor de kleindochters) en heb al een kleurenkaart gemaakt dus het komt nog…xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een mooi serietje kaartjes heb je erbij.
    Erg leuk gedaan met de kadootjes.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige serie kaartjes Daphne, bedankt voor de verjaardag post.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie serie kaarten met de gezellige cadeautjes. Prima om te maken op de camping en dan thuis weer iets anders. Heerlijk die afwisseling.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaartjes. Ik vind de rechtopstaande het mooist (iets met favoriete kleuren).
    Leuk om samen met Floor een cursus te doen en er samen steeds beter in te worden. Dat is een win-win-cursus.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ze lijken 'simpel', maar hebben toch veel zeggingskracht!

    BeantwoordenVerwijderen