Deze week ben ik er weer bij op Kerstkaarten donderdag.
Afgelopen maandag heb ik lekker even in mijn knutselkamer gezeten en maakte deze kaart:
Vorig jaar kocht ik op de beurs in Nijkerk een pakketje met hele leuke plaatjes, 1 daarvan gebruikte ik nu op mijn kaart. Voor het model heb ik mij laten inspireren door Ditta, maar natuurlijk gaf ik er wel een eigen draai aan. Het DP voor deze kaart is een combinatie van verschillende blokjes.
Het achtergrond DP is druk en daarom heb ik er niet veel meer bijgeplakt.
Op dit witte vierkant "binnenin" kan ik een persoonlijke tekst schrijven.
Het plaatje heeft veel verschillende kleurtjes, ik heb het kunnen combineren met zowel groen, rood en blauw en heb de randje van het DP beïnkt met Distress inkt, Antique Linnen.Nu komt alles mooi samen.
Alle tekstjes op deze kaart knipte ik uit het DP.
Dinsdag avond werd ik ineens heel beroerd. Zere keel, verkouden, hoofdpijn, zere spieren.
Gisteravond waren we uitgenodigd door Jesse en zijn vriendin om uit eten te gaan, maar dat moest ik dus afzeggen.
Vandaag mag ik weer werken, ik ben benieuwd hoe het zich gaat ontwikkelen.
Challenges:Carlin's Kaartenparadijs, #94, Een dier met een C,A,R,L,I,N op mijn kaart: Cat.
52 WTC, Weekelijkse Kerstkaart.





Wat een leuke kaart. Oh super jammer zeg dat je ziek bent en het etentje moest afzeggen, beterschap XX
BeantwoordenVerwijderenAh, jammer dat je je niet lekker voelde. Hopelijk weer wat opgeknapt? Je kaartje is mooi met het lieve plaatje en leuke modelletje! Bedankt dat je er deze donderdag weer bij bent op het 52WtC-blog.
BeantwoordenVerwijderengrtz Colien
Een leuke kaart met lief plaatje. Hopelijk gaat het al wat beter met je!
BeantwoordenVerwijderenGroetjes, Caroline
Schattig plaatje op je mooie kaart. Beterschap en wat zonde dat je het etentje moest afzeggen.
BeantwoordenVerwijderenSchattig kaartje, Daphne
BeantwoordenVerwijderenHopelijk ben je weer wat opgeknapt, liefs Martha
Schattig dat poezenplaatje op je kaartje. Leuk dat je meedoet met de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs. Bedankt ervoor.
BeantwoordenVerwijderenBeterschap!
Groetjes,
Karin
Een mooi kaartje met gezellige kleurtjes. Dat is balen dat je ziek bent en niet naar het etentje kunt. Beterschap maar en gezellig dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke
BeantwoordenVerwijderenHopelijk ben je weer wat opgeknapt, sneu dat je daardoor je etentje moest afzeggen.
BeantwoordenVerwijderenJe kaart is superleuk, mooi modelletje.
groetjes van Ank
Een dotje van een kerstkaart Daphne. Schattig plaatje, leuk model en mooi dessin-papier gebruikt. Beterschap!
BeantwoordenVerwijderenGezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC
Hey Daphné,
BeantwoordenVerwijderenWat een gezellige kerstkaar laat je zien vandaag.
Hopelijk ben je terug beter want ziek gaan werken is maar niks...
Liefs,
Nancy
Wat een leuke kaart met dit lieve plaatje. Mooi modelletje, Daphne!
BeantwoordenVerwijderenEn hopelijk ben je niet ziek(er) geworden en ging het werken goed.
Fijn dat je weer meedoet met 52WTC.
Groetjes,
Jantine DT 52WTC
Wat een leuke kaart met dat schattige katje.
BeantwoordenVerwijderenBen je weer wat opgeknapt?
Groetjes van Henriët
Hopelijk voel je je ondertussen al wat beter, niet leuk om ziek te worden als het nu net wat leuker weer wordt... (nooit leuk natuurlijk ;-) )
BeantwoordenVerwijderenWat een toffe kerstkaart met dit schattige plaatje, heel tof modelletje! Kan je veel mee variëren.
Groetjes
Nancy 52WTC
Oh jakkes! En jammer dat je je afspraak moest afzeggen met Jesse en zijn vriendin. Ik hoop dat het werken lukt.
BeantwoordenVerwijderenJe kaart is leuk en het plaatje is schattig...
Helemaal leuk je kaart !!!
BeantwoordenVerwijderenBeterschap !
groeten Ineke
DT52WTC
Ojeeee...hopelijk heeft het zich niet doorgezet en ben je weer fris als een hoentje.
BeantwoordenVerwijderenWat is dit een lief kaartje 😻😻😻
Fijne Pinksteren, groetnis fan Ina
Precious and beautiful cat card. I wish you good health and happiness. Warm greetings from Montreal, Canada.
BeantwoordenVerwijderenSuperleuke kaart , wat n leuk modelletje ook hopen dat je opgeknapt bent
BeantwoordenVerwijderenGroetjes Epie