Vandaag, op deze bloedhete, code rood, zaterdag, plaatsen mijn moeder en ik onze uitdaging kaarten.
Deze maand verzon mijn moeder "Gebruik de Dino's uit het voorgestane blok die wij beide hebben"
Een leuke uitdaging en goed verzonnen. Ik kwam die Dino plaatjes steeds tegen en dacht dan "naar wie kan ik die toch opsturen?". Nu mijn moeder deze uitdaging bedacht is het mijn kans!
Terwijl ik lekker in ons tuintje bij "Koekoek" zat heb ik eerst heel veel Dino plaatjes uit het blok gehaald en allemaal bijgeknipt. Zo'n voorgestanst blok heeft altijd een onregelmatig wit randje om de plaatjes heen, met puntjes van het afscheuren en dat vind ik lelijk.
Daarna maakte ik een kaart voor mijn moeder:
Ik vond het wel leuk om bij de stoere, ietswat boze Dino's, lief, romantisch DP te gebruiken, met mooie zachte kleurtjes.Ik liet mij inspireren door de Mei sketch van de Egel
Inspireren......dus ik gebruikte niet de hele sketch. (Challemge is ook al afgelopen)
Ik heb elke Dino ingelijst in een sierlijk lijstje
Het zijn 2 losse Dino's, maar ik plakte ze zo op, zodat het lijkt alsof ze knuffelen.
Ook op de envelop, die ik zelf gevouwen heb, plakte ik een Dino.
Daarna maakte ik nog een kaart voor mijn zus. Ik had zoveel plaatjes geknipt dat ik ook hier genoeg Dino's op kon gebruiken.
Oh ja, de tekst voor beide kaarten maakt ik in Word.
Hetzelfde idee met de sketch, maar voor deze kaart ander DP gebruikt.
Hetzelfde idee met de sketch, maar voor deze kaart ander DP gebruikt.
Ook de lijstjes zijn iets anders.
Binnenin kwam deze "lieverd" (haha, ik vind het net een kat met en hoge rug, dus of ie wel zo lief is vraag ik mij af)
Binnenin kwam deze "lieverd" (haha, ik vind het net een kat met en hoge rug, dus of ie wel zo lief is vraag ik mij af)
Ook nu op de envelop nog een plaatje en toen was ik klaar.
Gaan jullie ook even bij mijn moeder kijken, om te zien wat zij deze maand gemaakt heeft.
Andy heeft de kaarten bij mijn zus in de brievenbus gestopt, hij komt daar altijd langs.
Mijn zus heeft ze meegenomen naar de camping, waar mijn ouders en zij dit weekend zijn.
Wij zijn thuis gebleven, het is met deze temperatuur niet te doen in de Stacaravan!
Floor kan daar niet rustig liggen, ze is op zoek naar een fijn plekje, maar kan het niet vinden en is dan héél onrustig en warm. Wij worden daar dan ook erg onrustig van, want we zijn bang dat ze oververhit raakt (het is een heel druk, zenuwachtig hondje)
Thuis, met de ventilator aan, gaat het beter en daar voelen wij ons dan ook beter bij.
Dus liggen we 's avonds, met z'n 3tjes, languit puffend op de bank met de ventilator aan die zijn best doet om ons een beetje verkoeling te geven.







Via je moeder kom ik bij jou kijken Daphne want je stond niet in de leeslijst. Jij hebt ook twee leuke kaarten gemaakt met die dino's, ook de binnenkant mooi meegenomen en leuk die bijpassende envelop. Inderdaad leuk om romantisch dessin-papier bij de stoere dino's te gebruiken.
BeantwoordenVerwijderenLieve groetjes Miranda
Twee gave kaarten !!!!
BeantwoordenVerwijderenGroot gelijk dat je thuis blijft... Ja, Dino's zijn leuk maar je moet er wel van houden. En je stuurt ze daarom ook niet zomaar niet iedereen.
BeantwoordenVerwijderenLeuke kaarten met de plaatjes van de dino's. Die zouden bij mij ook blijven liggen.
BeantwoordenVerwijderenAls je thuis meer geniet dan bij de sta-caravan is dat een goede beslissing!
Groetjes van Henriët