zondag 26 februari 2012

Houten kastje

Hier weer een leuke creatie van mij.
Ik heb zo'n leuk kastje gevonden bij De Action (wat is dat voor ons freubelaars toch een geweldige winkel) die er gewoon om vroeg of ik het mee wilde nemen. Dus, dat heb ik toen maar gedaan.

Het is een klein kastje, niet veel groter dan een schoenendoos (op de foto lijkt ie veel groter, vandaar dat ik het even vertel) en gemaakt van blank, onbewerkt hout.

Thuis gekomen ben ik er meteen mee aan de slag gegaan. Ik heb, alweer van de stof van de gordijnen van mijn dochter (want het kastje is weer voor haar, ze is ook zo'n "dankbaar slachtoffer") allemaal kleine stukjes geknipt, met de kartelschaar (ongeveer 3 bij 5 cm). Daarna heb ik dat met Gemage lijm op de buitenkant geplakt.


De laatjes heb ik met acryl verf een kleurtje gegeven. Die verf heb ik ooit eens bij Het Kruidvat gekocht en zit in kleine plastic flesjes, ik doe er al erg lang mee. Gelukkig was ik toen zo slim om verschillende kleuren mee te nemen, want ik gebruik ze best veel.

De hartjes vond ik zo lief, dus die mochten er naar mijn idee wel wat meer uitspringen, dus die heb ik zilver gemaakt. Over het roze heb ik nog wat glitter verf gedaan (ik had hier nog een tube liggen, volgens mij is het voor op de muur, maar ik dacht, ik probeer het gewoon en ja, het blijft mooi zitten en het staat net iets leuker)


Op de foto misschien niet helemaal goed te zien, maar de glitters maken het net iets meer "af".
Ik ben gek op hartjes én op glitters, dus die zullen jullie hier wel vaker voorbij zien komen!

Hi hi, zien jullie dat ik de  pootjes vergeten te schilderen ben, dat ga ik dus nog gauw even doen!

Fijne dag verder en tot gauw.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten