donderdag 23 februari 2012

Hier ben ik dan, mijn eerste blog berichtje

Sinds enige tijd ben ik druk in bloggersland.
Met heel veel plezier kijk ik naar andere creatieve bloggers om te kijken wat iedereen maakt en om ideeën op te doen.
Heel erg leuk en gezellig om te doen.
Wat ik erg leuk vind is om te lezen HOE creatievelingen hun craeties maken, dus een duidelijke uitleg en mooie foto's vind ik leuk om te bekijken.
Nu heb ik de stoute schoenen aangetrokken en heb ik ook een blog aangemaakt, want tja....ik ben ook "besmet" met de creatieve hobby en maak heel veel verschillende dingen.
Ik hoop dat er veel mensen plezier zullen beleven aan mijn blog pagina en daaruit ook inspiratie kunnen halen.
En ik sta open voor vragen, sugesties en berichtjes, dus schroom niet en reageer gerust.

Jullie zullen wel even geduld moeten hebben, want ik heb nu echt nog GEEN idee hoe ik mijn blog moet gaan "onderhouden", maar ik leer snel........:-)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten