zondag 18 november 2012

Hartverwarmende swap, gekregen.

Mijn vorige post gaat over de swap die ik gemaakt heb voor Sanne. Zij was mijn swap maatje via de Nederlandse Swappers. We gingen hartjes swappen, minimaal 2, en een lucifer doosje pimpen en vullen met een zelfgemaakt hartje.
Hier laat ik zien wat ik gekregen heb van Sanne.
En, oh oh, wat ben ik er blij mee:
Allereerst kreeg ik 6 hartjes van stof, met een beetje vulling erin. Ik had Sanne laten weten dat ik niet zo gek ben op velle kleurtjes. Maar deze vind ik SUPER.
Wat zo leuk is, is dat ze er een lintje aan heeft gemaakt, dus ik kan ze straks ophangen, in, of rondom de Kerstboom, hoe leuk is dat?!!!!
En rode hartjes, IK HOU ERVAN (dus Sanne, geen verkeerde kleur hoor)
Ook zat er een mooie kaart in de envelop! Heel erg leuk, met een hart erop, gemaakt van naald en draad. Erin geschreven een hele lieve, leuke persoonlijke boodschap.
Toen het lucifer doosje, KIJK NOU........helemaal mijn stijl! Romantisch, mooie kleurtjes en een verschrikkelijk lief roosje erop!
Erin zat een klein, ieniemini hartje, geborduurd. Had Sanne zelf gemaakt met veel pijn en moeite (hi hi, lees ik op haar blog).
Ik ga dit hartje nog even lekker bewaren in het mooie doosje en misschien ga ik het ooit wel eens op een telefoon hoesje naaien.

Lieve Sanne.......Het was leuk om jouw maatje te zijn, erg bedankt, ik zal, vooral tijdens de Kerst, nog eens extra aan je denken!!

Daphne.

12 opmerkingen:

  1. Wat mooi gemaakt allemaal, hier word je echt blij van. Geniet ervan meissie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke en vooral mooie hartjes..de kaart is ook al zo leuk gemaakt ( zojaloer ik heb echt geen crea ideetjes voor kaarten) het luciferdoosje is ook al zo. Mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke en vooral mooie hartjes..de kaart is ook al zo leuk gemaakt ( zojaloer ik heb echt geen crea ideetjes voor kaarten) het luciferdoosje is ook al zo. Mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi daphne
    nou dit is echt een superswap met al die lieve hartjes voor jou en zeker staat dit erg lief en leuk met de kerst,zou zo zeggen geniet er lekker van!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een verwennerij met al die mooie hartjes ♥
    Heel mooi gemaakt allemaal.
    Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke swapcadeautjes, schattig de hartjes ! En het doosje en de kaart zijn ook zo mooi !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. gezellige boel met leuke dingetjes. Gaaf is dat.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie spulletjes heb je gekregen Daphne, erg leuk!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuke swap Daphne, leuk om te lezen dat je nog steeds aan het swappen bent!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Graag gedaan hoor Daphne, ik heb alles met liefde voor je gemaakt! We blijven elkaar volgen!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen