zondag 22 oktober 2017

Gast designer kaart.

Dit keer mocht ik gast designer zijn voor Dutch Card Lovers omdat ik winnaar was bij de Herfst challenge.
Leuk om dat eens te mogen doen!

Het is een leuke opdracht vind ik, we gaan "silhouette stempelen".
Maar de kaart die ik maakte kwam uit mijn tenen.
Het ontbrak mij opeens aan inspiratie en ik wilde graag een kaart maken die niet op andere kaarten leek en waarmee ik mensen kon inspireren.
Toen kreeg in tijdsdruk en sloeg de paniek (bijna) toe, hihi,
Maar het is gelukt, mijn kaart:
Ik heb de achtergrond gemaakt met distress inkt, water en een acryl blokje.
Dat laten drogen.
Toen een tekst stempel op het gekleurde gedeelte gestempeld. Een beetje vaag, want het hoeft niet zo erg op te vallen, deze tekst.
Daarna de silhouet stempels en een tekst "best friends" gestempeld.

 De skatende jongens heb ik nog bewerkt met Glossy, zodat ze een beetje dikte krijgen en een mooi klein glimmetje.
De kaart op een geel achtergrondje geplakt en dat weer op een witte basis kaart.

De kaart is voor mijn zoon, die hem naar zijn vriendje wil sturen.
De jongens zijn dikke vrienden en afgelopen zomer hebben ze vele uren samen doorgebracht en heel veel leuke dingen ondernomen.
Ik vind de stempels en tekst dus wel toepasselijk!

De distress inkt die ik gebruikt heb op deze kaart kocht ik voor mijn gewonnen tegoedbon.
Vond dat wel een leuk detail, een kaart maken met mijn gewonnen prijs.
(Ik won een tegoedbon en kocht hiervoor 4 mini stempelkussentjes. Ik wist niet dat er ook mini's bestonden, hoe leuk en schattig zijn die?!)

Ik ben best heel erg benieuwd naar alle inzendingen voor deze challenge.
Ik vind het in ieder geval heel erg leuk om gast designer te mogen zijn.
Fijn weekend, hier is de herfst-vakantie begonnen en daar gaan we lekker van genieten!!

12 opmerkingen:

  1. Leuke stoere kaart! Ik heb er ook nog liggen met deze stempel die op de foto moeten. Fijne vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vaak zijn de kaarten die helemaal daar onder uit je tenen moeten komen het mooist!
    Ik vind het een prachtige en stoere kaart. Een topper!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is gaaf geworden!!! Echt een jongenskaart. Dat vind ik altijd zo moeilijk, maar hij is echt heel tof geworden!
    Leuk he, die kleine stempelkussentjes, nemen ook niet zoveel ruimte in👍

    Whahaha, ik kon dan weer smakelijk lachen om jouw reactie op mijn blog! Dank je voor je berichtje ;o)

    Groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart met deze stempels. De achtergrond is ook heel mooi gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een eer om gast designer te zijn, maar het legt wel een grote druk en ik vind het heel knap wat je gemaakt hebt. Leuk dat je de tegoedbon hebt gebruikt om meteen in je kaart te verwerken.
    Geniet van de herfstvakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi hoi Daphne
    Superleuke kassrt heb je gemaakt met je gewonnen inkt!
    Leuk dat je gastdesigner mocht zijn het is je goed gelukt, maar die druk dat snap ik óók!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt echt een prachtige voorbeeldkaart gemaakt Daphne! We hebben allemaal wel eens te maken met een plotseling gebrek aan inspiratie en ja, dat is wel lastig als je met tijdsdruk te maken hebt maar ik kan niet anders zeggen dan dat je de opdracht heel erg goed hebt vorm gegeven. Het is erg leuk om je deze week als gast-designer bij DCL te hebben. En je prijs...., goede keus die mini's! Zo heb je toch maar mooi 4 nieuwe kleurtjes erbij! Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke stoere voorbeeldkaart heb je zo gemaakt, Daphne!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie achtergrond en silhouetstempels vind ik altijd heel erg leuk. Mooie kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou jij presteert prima onder druk :) Prachtige kaart heb je gemaakt, volgens mij inspireert hij velen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind hem super, Daphne! Heel mooie achtergrond en die silhouetten zijn prachtig! Gek dat het soms heel goed lukt als de tijd dringt!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hee, ik heb die stempels ook. Maar nog nooit gebruikt. Ja, dan koop je wat en dan doe je er niks mee.Helemaal geen inspiratie daarmee. En dan zie ik jouw kaart en dankzij jouw inspiratie, krijg ik ook inspiratie. En is een mooie kaart hoor!.

    BeantwoordenVerwijderen