zaterdag 8 december 2018

Kaart voor GerJanne en Willy

Kort na elkaar waren GerJanne en Willy jarig.
Ze staan allebei op mijn blog kalender, dus tijd voor een kaart. 
Ik maakte een vouwkaart:
Deze vouwkaart komt via Facebook naar Bloggersland. Ik vond hem zo leuk en omdat Mijn Moeder hem ook al gemaakt had, kon ik het voorbeeld bekijken en namaken.
De kaart open gevouwen, met binnenin een leuke stempel van 2 bakkende dames.
Natuurlijk mag een bijbehorende tekst niet ontbreken!
"A party without cake is just a meeting" aan de ene kant.
"Baked with style" aan de andere kant.
En zeg nou zelf, als je in deze outfit staat te bakken heb je wel style,  toch?😁
Zowel GerJanne als ook Willy kreeg deze kaart.

Gisteren is Dinah begonnen met een Kerst Cal.
Elke vrijdag en zondag deelt ze een klein patroontje. 
Leuk, ik ga proberen mee te doen......
Als het lukt, want vanmorgen niet zo goed opgestaan,  in de stroooooomende regen moest ik met Lila naar buiten. Haar echte baas was werken.
Arm diertje, ze deinste achteruit toen de voordeur open ging, het kwam met bakken de lucht uit.
Daarnaast ben ik ook ineens erg verkouden, moet heel erg hoesten en heb hoofdpijn.
Kortom......als ik maar niet ziek word!!


11 opmerkingen:

  1. Tof model. Verzorg je!
    Ik kwam trouwens onlangs op Pinterest je jeans lappendeken tegen. Heel tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah, sterkte! Je haar zit gelukkig nog goed (op het plaatje dan)
    Leuke kaart(en) jij hebt ook overal bijpassende stempels bij! Ik heb er nog maar weinig, ben nog niet heel enthousiast over mijn eigen stempelwerk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi Daphne,
    Geweldige mooie vouwkaarten heb je gemaakt voor beide blogdames!
    Ja het is echt onstuimig, hopelijk eed je het en word e niet ziek!
    Alsnog een fijn weekend!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, daar is hij! Heel mooi kaartje! En hij staat hier nog, ik bewaar ze een jaar lang, dus super leuk! En ik hoop ook dat je niet ziek wordt. Ik hoor het heel veel om me heen! En dan helpt die stromende regen ook niet om doorheen te moeten! Hou je taai!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart! Eerst dacht ik 'hoe moet je die nu in een envelop versturen?' Maar toen zag ik dat je hem ook anders kon vouwen... Dat wil ik ook wel eens proberen!
    Het is hondenweertje hè... hoop echt voor je dat je niet ziek wordt. Vanavond vroeg onder de wol...
    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke vrolijke kaart!
    Ja dat weer, hier regent het pijpenstelen.Ik ben al 1 1/2 week snipverkouden. Lijkt steeds weer opnieuw te beginnen. Zorg goed voor jezelf Daphne, anders ben je met de Feestdagen ziek.Beterschap!
    Aahh die foto, smelt smelt :):):)
    Fijne Zondag, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De kaarten voor de dames zijn toppie! Net als de 2 kerstkaarten voor je lieve vriendinnen.
    Beterschap Daphne! Ik hoop voor je dat het geen griep wordt.
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ze zijn mooi geworden Daph. Jij doet het slimmer dan ik, ik heb er nu een liggen waar de midden naad niet sluit grrrr zo hatelijk. Ik ben meteen gestopt met deze kaarten.
    Hopelijk wordt je niet ziek en ja hoor die "S" poedel ligt wel weer lekker te slapen, zij wel.😂😂😂
    kus mam

    BeantwoordenVerwijderen
  9. O ja, dit is een leuk model. Je hebt hem ook erg leuk uitgewerkt Daphne! De dames staan inderdaad stijlvol te bakken, bij mij werkt het meestal iets anders, hihi. Ik hoop niet dat je echt ziek wordt, beterschap hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke kaarten heb je dan voor beide jarigen gemaakt Daphne. GerJanne kan goed bakken volgens mij dus heel toepasselijk. Van Willy weet ik het niet. Hopelijk word je niet ziek, het heerst wel. Lila ziet er goed uit, lekker aan het snurken hihi.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen