donderdag 26 maart 2020

52 WTC

Vandaag ben ik er met een kort berichtje. 
Ik maakte deze week weer een kerstkaart voor 52 WTC.
Ik gebruikte spulletjes die ik kreeg opgestuurd van Ingrid toen ik in de top 5 stond bij het 5 jarig bestaan van het blog van 52 WTC.
Het designpapier is zó mooi,  ik durf er bijna niet in te snijden.
Ook het stukje lint en de ster stempel komen uit mijn gewonnen pakketje.
Bovenaan en stukje wit papier wat ik met een embossing folder heb bewerkt.
Tekst staat binnenin,  was voorop niet mooi vond ik.

Ik ga vandaag weer aan het werk.
Spannende dag,  maar ook fijn dat we nog steeds voor de mensen klaar kunnen staan met elke dag vers gebakken brood.

26 opmerkingen:

  1. Prachtig DSP papier, daar zou ik ook moeite mee hebbe om daar de schaar in te zetten Daphne. Wat een mooie embossing folder heb je gebruikt.
    Mooie kaart, succes op je werk, er gaat niets boven echt bakkers brood.
    Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt er zeker wat leuks mee gemaakt, maar ook jij tover veel leuks uit je handen.
    En idd spannend elke dag maar weer..succes vandaag..en wens je een fijne dag toe,
    groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is inderdaad mooi papier, leuke kaart heb je er mee gemaakt! Het lint past er perfect bij.
    Succes vandaag! ❤

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuke kerstkaart, Daphne.
    En fijn dat jullie kunnen blijven bakken!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi, vrolijk en fris kerstkaartje heb je gemaakt.
    Succes vandaag!
    grtz Colien [52WTC]

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kerstkaartje Daphne! Heel leuk het papier met de boompjes! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Weer een prachtig kerstkaartje voor deze donderdag Daphne
    leuk designpapier en ook een hele mooie embossing op de bovenste helft met een prachtige ster als blikvanger...

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat is altijd met mooi DP, dat heeft weinig nodig om er een mooi kaartje van te maken.
    Leuk gedaan Daphne.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schattig kerstkaartje heb je gemaakt met je gewonnen spulletjes, leuk zeg! Gezellig dat je meedoet bij 52WTC.

    Groetjes, Merit en Annemarie
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart, soms is het papier zo mooi dat je verder ook niet zo veel hoeft hè. Toevallig heb ik vandaag ook een soortgelijke kaart geplaatst, met de sketch bedoel ik ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart Daphne....mooi papier en een leuke embossingmal!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi hoi Daphne
    Mooi kerstkaartje met prachtig dp gemaakt!
    Veel succes met het werk vandaag!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw, een heel mooie kaart, prachtig papier, ster en embossing ! Succes met je werk ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een hele mooie kerstkaart Daphne, mooie kleurtjes vind ik.
    Leuk je weer te zien bij 52 weeks to Christmas.
    Lieve groetjes Miranda dt-52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een mooi kaartje en je boft maar met zo'n mooi prijsje! Altijd leuk toch? Fijn dat je meedoet met 52WTC. Veel succes in de bakkerij! Groetjes marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie kaart, leuk dat je je gewonnen spulletjes hebt gebruikt!
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een prachtige kaart met heel mooi papier!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een gezellige kerstkaart. Veel succes met het werken.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een super leuk kaartje heb je gemaakt met dat mooie papier!
    Hoe was het op het werk vandaag? Je zult heel wat verhalen gehoord hebben.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Grappig dat je dat schrijft van die tekst. Dat had ik dus ook met het kaartje voor mijn zwager en schoonzus die opa en oma werden. De tekst aan de binnenkant was veel mooier!
    De kaart is heel mooi, idd prachtig papier!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een mooie kaart. Echt super gelukt.
    Fijn weekend.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een mooie kaart.
    Goed dat jullie nog lekker brood aan het bakken zijn. Ik heb hier veel respect voor.
    Ik vond vanmorgen een envelop in mijn brievenbus, je bent mooi op tijd. Zal een rare dag worden woensdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Het is inderdaad prachtig papier... Die blijven bij mij ook het langst liggen, omdat ik niet zo goed durf. Je kerstkaart is heel mooi geworden. Fijn dat het bakken en verkopen nog kan! Groeten Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Een leuke kerstkaart Daphne met het leuke papiertje..Ga zo door met brood bakken en verkopen.....Keep the distance.....

    BeantwoordenVerwijderen