dinsdag 31 maart 2020

Lief kaartje.

Bedankt voor de leuke redacties op mijn vorige bericht😂.
Ondertussen denk ik dat het weer wat beter gaat met mij. 😉

Ik ben maar weer gewoon doorgegaan met kaartjes maken en versturen.
Ik wil mensen die ik nu niet zie touch laten weten dat ik aan ze denk
Zo ook mijn schoonouders.
Mijn man gaat af en toe even bij ze langs om wat boodschappen te brengen.  Hij zet het dan voor hun deur en maakt een praatje met ze op gepaste afstand.
Ik heb ze al weken niet gezien, dus tijd voor post.
Dit kaartje stuurde ik maar ze toe:
Tussen mijn voorraad papiertjes (Wat heb ik toch veel en wat ben ik daar nu blij mee😊) vond ik een mooi lente achtig blokje.
Er zitten hele mooie papiertjes in, in zachte kleurtjes.
Ook vond ik, tussen mijn voorraad,  een mooi plaatje,  met veel bloemen.
Dat paste mooi, qua kleur.
Er zit een klein "glimmetje" op de bloemen,   zo chique😊.
 De tekst past echt bij mijn schoonouders.
Mijn schoonvader is gek op vogels en weet er ook veel vanaf.
Ze komen graag bij ons,  omdat wij op het platteland wonen en hier veel vogels te zien en te horen zijn.
Dát missen ze.
Gelukkig hebben ze zelf ook een klein tuintje waar ze lekker in de zon hun kopje koffie kunnen drinken.
De kaart is gemaakt,  meteen geschreven en.......,  ontvangen, ik kreeg meteen een lief appje.

Zag ik nog wat leuks:
Ik sta in de top 3 bij K&K met deze kaart!
En met dezelfde kaart sta ik ook in de "spotlight" bij S4F.
Dank jullie wel dames, ik vind het een hele eer.

Ik ga nog even door met kaartjes maken en versturen, want het is een kleine moeite maar een groot plezier!
Challenges:
Creative Sketchy Girls , #46, Sketch.

21 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart heb je voor je schoonouders gemaakt, Daphne.
    En gefeliciteerd met je toppertje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel mooie kaart! Volgens mij herken ik ook deze papiertjes, wat heb je ze creatief gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig romantisch kaartje is het geworden! Heerlijk in roze! Gefeliciteerd met je topkaartje! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kaartje heb je gemaakt voor je schoonouders. En gefeliciteerd met je topper.
    Wens je een fijne dinsdag toe,
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi kaartje heb je gemaakt. Ik kan mij voorstellen dat je schoonouders er blij mee zijn.
    Fijne dinsdag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart voor je schoonouders! In deze tijden is een extra voorraadje knutselspullen geen overbodige luxe!
    Succes verder met knutselen. Komt bij mij vandaag weinig van. Eerst even de boodschappen en dan vanmiddag "naar Rotterdam" voor mijn opleiding. Al doen we het nu via video-bellen.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  7. tof bloemenkaartje, de lente gaat gewoon door . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat is een prachtige kaart voor je schoonouders! Zo lief dat je altijd aan iedereen denkt...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een hele mooie fleurige kaart voor je schoonouders Daphne. Leuk dat er ook meteen enthousiast op gereageerd wordt, dat zijn toch kleine lichtpuntjes op het moment hé. Gefeliciteerd met je toppertjes, leuk!
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super mooi kaartje voor je schoonouders, fijn dat het wat beter gaat met je. En gefeliciteerd met je toppertje!!
    Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. prachtig kaartje. En ik maar zoeken bij K&K naar je kaartje, terwijl ik 'm zo aan had kunnen klikken in je bericht, haha. Bij S4F was het makkelijker zoeken aangezien ik wist waarnaar ik zocht. Wat een leuke site K&K trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie bloemenkaart Daphne. Proficiat met je topplaatsjes.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een chique kaart heb je gemaakt.
    Alles past perfect bij elkaar in deze mooie layout.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat zijn dat toch een mooie kleuren bij elkaar Daph dat groen en rose, het is een prachtig kaartje echt een voor D en G.
    Kus mam

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kaart in lentekleuren en zo lief om dit naar je schoonouders te sturen. Ik vind het heel lastig, wel of niet naar mijn vader gaan, ik doe het toch maar wel af en toe. 2 uur rijden om alleen te zwaaien is ook zo wat.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie kaart in deze lieve kleuren. Voor veel mensen is het nu fijn om post te ontvangen. Ik heb inmiddels ook al veel kaarten verstuurd, met liefde gemaakt en met liefde verstuurd is het bij ons toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi hoi Daphne
    Wat lief en attent van je, heel mooi kaartje met leuke tekst!
    Ik probeer ook wat kaartjes te maken en te versturen, maar het zal wat moeilijker worden gezien mijn werk...
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ha die Daphne,
    wat leuk een mooie kaart voor je schoonouders. Ik denk dat de post het sowieso veel drukker heeft. Als je ziet en hoort hoeveel kaartjes er verstuurd worden.... Misschien dat de postzegels dan eindelijk eens een jaar niet duurder worden! (Altijd positief blijven he?)
    Hier horen we ook altijd veel vogels, zo mooi in de lente! En ga maar lekker door met kaartjes maken en versturen!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi hoi Daphne,
    heerlijk he post versturen, gewoon het idee dat je iemand blij maakt met zo.n klein gebaar.
    Onze schoonnouders ook al weken niet gezien ( mijn schoonzus doet daar de boodschappen)...en mijn ouders doe ik de boodschappen voor,die zie ik ook vanaf een gepaste afstand ik buiten op de stoep en zij in de hal ...ff kletsen en dan weer weg,
    We zullen het nog een poosje vol moeten houden.
    Ik begrijp het dat je kaart in goede aarde viel, het is een plaatje!!!

    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtige kaart Daphne, hele mooie kleuren zijn het!! Lief dat je je schoonouders op deze manier een hart onder de riem steekt. Het valt allemaal niet mee voor ze.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een lieve kaart!
    Ik verstuur ook heel wat kaartjes op het moment. Leuk om te doen nu we elkaar niet zien. En de ontvangers reageren vaak erg enthousiast.

    BeantwoordenVerwijderen