woensdag 25 maart 2020

Kanjer post

Ik lees het vaker,  op verschillende blogs,  maar ik zeg het zelf ook nog een keer,  wat hebben wij toch een fijne hobby.
Gisteren was ik vrij en heb ik eerst wat huishoudelijke verplichtingen gedaan.
Daarna heb ik me even terug getrokken en met een muziekje op de achtergrond heb ik deze kaart gemaakt:
Ik gebruikte de sketch van Sketch Saturday., #602.
Tussen mijn voorraad vond ik mooi, stoer disign papier.
Een sketch helpt mij goed op weg,  als ik de juiste papiertjes bij elkaar heb gevonden gaat de rest bijna vanzelf.
Het plaatje van de sillouet van Mickey Mouse staat voor op een notitieboekje wat ik ooit eens kocht bij Action.
Ik heb ze destijds mee genomen,  want voor een kaart voor een Kanjer vond ik dit wel leuk om te gebruiken!
Deze kaart link ik bij de challenge.

Ik had nog een notitieboekje en dus maakte ik nóg een kaart.
Dezelfde sketch.
Maar iets ander papier gebruikt.
Hierdoor krijg je toch een andere kaart.
Ook de silhouet van Mickey Mouse is anders.
Met dit 2de kaartje doe ik mee bij 4SCB, #30, Maart roert zijn staart,  dit is mijn 2de inzending.

Nu eerst een broodje eten.
We proberen hier in huis toch een soort ritme te houden, ondanks de rare dagen.
Niet te laat opstaan,  douchen,  ontbijten en daarna school vanaf de laptop.
Ik doe wat klusjes in huis en hou me verder rustig,  want zo stoor ik de kinderen het minste.
De dagen dat ik werk vragen veel energie en geven veel spanning,  ik moet mijn vrije dagen dus echt gebruiken om op te laden.
Het blijft een onwerkelijke,  bizarre tijd!!
Morgen ben ik er weer, met een kerstkaart.

17 opmerkingen:

  1. Wow 2 hele leuke kaartjes Daphne vind je Mickey Mouse goed staan op de stoere kaarten.
    Geniet van je broodje en je vrije dag ook hier is een vaste dag indeling.
    Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke en vrolijke kaarten heb je gemaakt, Daphne!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaarten! Post voor kanjers, daar ben ik mee gestopt, ik kreeg de kaartjes niet op de bus.
    Het is wat, deze tijden... Nu zijn de maatregelen bij jullie bijna zo streng als bij ons. We zijn een week verder, maar het voelt veel langer aan en we hebben nog heel wat weken voor de boeg. Het doet wat met het bewustzijn van de mensen... Wij creatievelingen houden ons wel bezig, maar voor sommige is dit HEEEL moeilijk. We blijven hier positief, soms loopt het gekibbel hier wel eens op, met al bij al, denk ik dat we al aardig aangepast zijn. We spreken niet meer over morgen en al zeker niet over volgende week. We proberen elke dag er het beste van te maken!
    Ojee, weer een lange reactie. Hou je sterk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is weer een geweldige kaart geworden! Fijn dat je dat lukt, ondanks alle zorgen en regeldingen... Zelf mis ik inspiratie en rust... hopelijk komt dat wel weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mickey blijft leuk, je wordt er vrolijk van! En inderdaad; wat een fijne hobby hebben we, makkelijk om uit te voeren terwijl je thuis moet blijven én je kunt er anderen blij mee maken!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi hoi Daphne
    Mooi zeg die mickeykaarten!
    Ik kreeg gisteren een email van Lidia, met het vrrzoek even geen kanjerpost te versturen, jammer...Maar we kunnen ze bewaren he voor betere tijden!
    Wij houden ook hrt gewone ritme vast dat is voor iedereen hetbestedenk ik....
    Veel sterkte voor jullie, liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi deze kaartjes Daphne leuk hoe jij die sketch heb uitgewerkt..en die mickey's erop geven er een leuke uitstraling aan..
    lieve groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh dit is ook weer een leukerd! Goed gedaan hoor.
    Ja onze dochter zit ook flink te studeren hier, officieel had ze vandaag een tentamen. En net mail gehad dat ze heel het jaar niet meer naar de uni hoeven, alles gaat online gebeuren. Wordt je toch weer even stil van.
    Maar als ik zie hoe ze het thuis doen tot nu toe, echt goed, smorgens sporten samen met haar vriend en smiddags gaan eerder haar eigen weg en gaan ze leren,en savonds zien ze elkaar weer.
    Wens je een fijne dag,
    groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  9. twee hele leuke kinderkaarten, Disneyfiguren doen het altijd goed

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kaartjes Daphne. Leuk met Mickey erop.
    Zelf heb ik deze week 1dag gewerkt, manlief zit de hele dag op de laptop te werken.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hele leuke kaartjes, ze zien er lekker vrolijk uit. Ik ben ook blij dat ik deze hobby heb, leuk voor mezelf en uiteindelijk ook leuk voor anderen :-) ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ze zijn weer prachtig Daph je bent een talent.
    liefs en kus mam

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hee Daphne, wat leuk! Allebei! En zeker, de hobby is zo fijn, afleiding en je hebt altijd wat te doen.
    Zeker als er spanning is of drukte, dan kan zo'n kaartmaak moment met muziekje (en kaarsje) heel fijn zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke kaartjes met Mickey erop...Ja de hobby is een hele mooie uitlaatklep....hopelijk lukt het je om steeds op te laden in je vrije dagen....Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een stoere kaarten. De kleuren passen er goed bij.
    Blijf lekker knutselen ... is goed voor de ontspanning!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Superleuke kaart met een staart.
    Bedankt voor je deelname bij de challenge van 4-Season Challenge Blog.

    Groetjes Nelly (DT 4-SCB)

    BeantwoordenVerwijderen