vrijdag 24 april 2020

Hello Jip

Bij S4F stond ik in de top 3 en mocht ik gast disigner zijn.
Ik vind dat altijd een hele eer!
De challenge deze keer is #165, Anything Goes en daarbij Use a Die('s).

Vrienden van ons hebben een pup gekregen (het besluit hiertoe was al genomen voordat Corona om de hoek kwam kijken.  Een weloverwogen beslissing waar ze  goed over nagedacht hebben hoor😊)
Ik heb ze een kaartje gestuurd om ze te feliciteren met Jip😍
Jip..... het kan voor zowel een jongen als een meisje en om eerlijk te zijn wist ik, toen ik de kaart maakte,  niet precies wat zij hadden aangeschaft.
Dus maakte ik de kaart in neutrale kleuren,  kan voor beide,  hihi,  slim hè van mij😉
De basiskaart heb ik zelf gesneden met een grote snijmal.
Het "flapje" links vouwde ik en stukje terug,  zo past het mooi in een envelop.
De stempel kleurde ik met distress inkt.
Het hondje liet ik wit,  maar kreeg wel wiebeloogjes,  vind ik altijd zo leuk.
Jip op de doos gemaakt, met hele kleine sticker lettertjes.
De tekst achter het rondje verstopt,  die wordt zichtbaar als je het flapjes open doet.
"Hello" gestempeld en daaromheen mijn "spotlight" (Ik weet niet hoe ik het anders moet noemen) stempel, zodat het extra opvalt.
Deze gemaakt met Versamark en verschillende kleuren embossing poeder. Past nu héél mooi bij het disign papier links.

Jip doet het heel goed in hun gezin.
Onze vrienden wonen op een boerderij, ze hebben paarden,  kippen, katten en nu dus ook Jip.
Aan knuffelen geen gebrek in dit gezin😉
Challenge:
Unicorn Challenge, #53, Furry Friends.

17 opmerkingen:

  1. Wat een enige kaart Daphne en het gebruik van de stans op deze manier is ook super! Ik heb deze stans gebruikt voor een kaart voor mijn zusje die morgen jarig is. Maar niet dubbel gevouwen. Erg leuk idee!
    De aankleding vind ik ook super! Die Jip! Ziet er lief uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuke kaart is het geworden! En zeker kan dit voor beiden dus slim gedaan.
    Deze mallen zijn erg leuk maar soms net iets te groot, en daarom leuk om ermee te spelen, zoals jij nu doet omvouwen.
    Fijne dag vandaag,
    groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schattig het kaartje Daphne, ik noem deze stempel mijn vuurwerk stempel hihi. Mooie kleuren gebruikt voor het kaartje.
    Fijne dag vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk kaartje Daphne! Super leuk het hondje met zijn schattige oogjes! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind dit een supermooie kaart! Dat dp is zo mooi, de stempel heel schattig en je hebt er een heel mooie compositie van gemaakt. Hoe stempel je het vuurwerk (of zoals jij het noemt, de spotlight) in zoveel smalle kleurtjes? Met een stempelhulp (denk ik) en dan?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super leuke kaart heb je voor Jip en zijn baasjes gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart voor Jip, Die zal het wel goed naar zijn zin krijgen op de boerderij...

    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi hoi Daphne
    Wat kun je leuk spelen met die grote stanzen he?! Het is jou ook weer zo goed gelukt om er iets prachtigs van te maken, zo leuk zoals je alles hebt gecombineerd!
    Schattig dat hondje op het flapje, de ontvangers zullen er blij mee zijn!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Tof Daphne en mooi tot in het kleinste hoekje, liefs ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een ontzettend leuke kaart heb je gemaakt. Leuk die pup op de kaart. Echt super schattig.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    emily

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nou zeg wat een prachtige kaart is dit. En nu ben ik natuurlijk weer heel nieuwsgierig wie dat hondje heeft aangeschaft. Dat hoor ik nog wel.
    liefs en kus mam

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Thank you for your beautiful GD creation at Scrapping4funChallenges.
    Love the shape and cute image.
    Rachelle DT
    https://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. oh wat leuk een pupje! Dat verdiend inderdaad een mooi welkomskaartje. Deze is heel erg schattig met het hondje dat zo braaf uit het doosje piept. Gaaf gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuk model kaart en wat een leuke kleuren Daphne. Heel lief met die stempel van het hondje en het effect van de "spotlight" stempel vind ik ook top. Zo'n lieve kaart wordt zeker gewaardeerd. Tof dat je gastdesigner mocht zijn.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi kaartje leuk model is dit, zou Jip dat ook vinden?

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een vrolijke kaart voor Jip (en zijn baasjes).

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke vrolijke kaart. Goed idee en leuk bedacht om de stans op deze manier te gebruiken! Deze stansen zijn echt perfect om er iets anders dan anders mee te doen, van de week laat ik ook 2x een kaart zien die ik gemaakt heb met grote stansen, heb net de berichten ingepland ;-).

    BeantwoordenVerwijderen