donderdag 2 april 2020

52 WTC

Vandaag een kaart die ik maakte voor de maandchallenge van 52 WTC.
Deze maand vragen ze om een kaart te maken volgens sketch.
Ik gebruikte een grote snijmal van Action,  voor de zwarte basis kaart.
Daarop een mooi disign papier en een Kerstig plaatje.
Het stapeltje kadootjes en de 2 kleine sterretjes (Op de foto hieronder zie je het beter) volgens sketch op de kaart.
Beide,  dus dp en het plaatje,  komen uit een pakketje wat ik afgelopen kerst kocht bij Action.
Ik had het weggelegd en was het eigenlijk vergeten, erg hè 😂.
Afgelopen week heb ik een beetje opgeruimd in mijn knutsel kamer en vond het pakketje terug.
Het zat nog dicht,  maar nu ga ik het lekker gebruiken!

Blijf op elkaar letten,  wees lief voor elkaar en blijf gezond.
Deze bos bloemen is voor jullie,  lieve blog vriendinnen!! Omdat ik,  nu nog meer dan anders,  zo blij ben met het contacten via het blog😍

Challenges:
53WTC, # maandchallenge, sketch.
CHNC, #483, Alles mag,  optioneel sterren.

23 opmerkingen:

  1. Prachtige kerstkaart heb je gemaakt met dat leuke pakketje, ik kijk er dan toch iedere keer over heen als ik in de Action ben hihi. Bedankt voor de bloemen 😊
    Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kerstkaart Daphne..idd ik heb toen ook zo'n pakketje gekocht.
    En bedankt voor je bosje bloemen heel lief zo XX
    hou je sterk
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt voor de bloemen! Daar word ik echt vrolijk van op de vroege morgen.
    Mooie kaart. Leuk zoals je er je eigen draai aan gegeven hebt. Mooi modelletje ook.
    Groetjes van Henriët
    P.S. vandaag mijn blogbericht even extra goed lezen. er zit een persoonlijke boodschap voor jou in ;-)
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt een mooie kerstkaart met de sketch gemaakt, Daphne.
    En zo´n prachtige bos bloemen wordt erg gewaardeerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke, bijzondere kaart is het geworden! Heel mooi van vorm ook! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie mal heb je gebruikt om je kaart te maken, en je ziet zo maar wie wat bewaard die heeft wat!!
    Prachtige uitwerking van de sketch.
    Bedankt voor je bloemetje zet hem in het water en ik ga er heel goed voor zorgen.
    Gezellig dat je meedoet aan de maandelijkse uitdaging bij 52WTC.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart. Ik heb toevallig weer wat dingen bij action waaronder 2 grote mallen. zo leuk om zoveel inspiratie te zien hier.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi hoi Daphne
    Mooi dit kerstkaartje leuk zijn die mallen he?!
    Ha dank je wel voor het virtuele bloemetje, ik ben ook blij met de blogvriendinnen!
    Liefs en hou je taai, Martha!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaart heb je gemaakt Daphne! Leuk als je aan het opruimen bent dat je iets verrassends tegen komt. De gestapelde cadeautjes zijn leuk zeg. Fijn om zo met elkaar contact te hebben hè, dat zijn de dingen die een mens nu nodig heeft.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kaart, heel mooi model en zo leuk versierd ! Ja, ik kom bij het opruimen soms ook vergeten spullen tegen hoor ! :)) Bedankt voor de "bloemetjes", ja, toch super, dat we nog in contact kunnen blijven !! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart Daphne.
    Ik zag je vraag op mijn blog en heb je een mail gestuurd.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie uitwerking van de sketch, Daphne. En leuk om zo’n aparte vorm kaart te gebruiken!
    Bedankt voor de bloemen. Samen bloggen is inderdaad fijn en een afleiding...
    Leuk dat je meedoet met onze sketch-challenge bij 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat goed dat je het pakketje terug vond Daphne, dan kun je het voor komende kerst gebruiken hihi. Een mooie kerstkaart in een apart model heb je gemaakt.
    Dank je wel voor de bloemen :)en natuurlijk een
    dank je wel voor je bijdrage aan 52 weeks To Christmas.
    Lieve groetjes Miranda (dt-52 WTC)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke kaart!
    Bedankt voor de vrolijke bloemetjes :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hele mooie kaart. En die bloemen geven kleur aan deze tijd van onrust en angst. Hier beginnen de tulpenvelden knop te zetten en kunnen we straks in ieder geval van die kleurenpracht genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dankjewel voor je digitale bloemetje Daphne , ik zet ze meteen in de vaas ;)
    Jouw kaartje is weer toppie en leuk dat je meedoet met de challenge hoor.
    Fijne avond en alvast weekend , groeten van Epie DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel mooi deze kerstkaart met de sketch gemaakt Daphne...leuke vorm en mooi dp gebruikt
    ennn ..wees voorzichtig in jullie winkel...hou je gezond!!!
    Bedankt voor je deelname
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Vind het een prachtige kaart heb je gemaakt met de sketch!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige kaart weeral! Echt uniek! Heb zin om eens wat anders te proberen dan haken en breien. Wie weet ...

    lieve groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooie kaart volgens de sketch, dankjewel voor je deelname aan onze challenge bij 52WTC!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen