vrijdag 3 april 2020

Hippo Bird Day

Daar ben ik weer met alweer een kaart.
Deze is voor een Kanjer.
Er is niet zoveel over te vertellen.
Papiertjes komen uit voorraad,  alles gemat op witte.
De stempel en bijbehorende tekst kreeg ik van Angela toen ik daar een challenge had gewonnen.
 Het inkleuren is nog wel erg lastig vind ik,  ik mag daar nog veel meer op oefenen.
De randje oranje eronder vond ik wel mooi staan.
Net als de oranje ballonnen,  die kleurde ik met inkt.

Vandaag nog 1 dag werken.
In Nunspeet,  waar onze zaak is,  zijn veel mensen ziek.
Ik vind het echt zo spannend om in de zaak te zijn,  ik weet niet precies wat er allemaal binnen komt.
Ook intensief,  want mensen willen vaak allemaal even hun verhaal doen.
Komend weekend dus maar weer goed mijn ontspanning en rust pakken.
Aan de zon zal het niet liggen hoorde ik.....

 Challenges:
Sketch Saturday, #603, sketch.
CCU, #3, Verjaardag.

20 opmerkingen:

  1. Wat een lief kaartje, ziet er ook prachtig uit met de kleurtjes die je gekozen hebt. Lijkt mij ook niet makkelijk Daphne in de winkel voor je. Take care. Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. schattig kaartje in vrolijke kleurtjes.
    Succes vandaag!!

    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk kaartje Daphne. Leuk met die vrolijke kleuren. Succes met werken vandaag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig kaartje Daphne! Kan me voorstellen dat het spannend is, het zijn ook maar rare tijden op het moment en niet voor iedereen is thuisblijven weggelegd. Sterkte met je laatste dag en geniet van het weekeind! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hoi Daphne
    Mooi dit kaartje voor een kanjer!
    Ja voor jullie ook heel spannend!
    Ik heb gisteravond gewerkt en ook een mw verzorgd die verhoging had naderhand, ik heb haar onbeschermd verzorgd, dit voelt ook niet fijn, nouja we wachten het maar af....
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een lief kaartje voor een kanjer! Altijd leuk! Veel succes met je werk in de winkel! Doe maar voorzichtig! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het oranje haalt de hele kaart op, wat een mooi geheel zo! Fijn weekend, wat rust zal je goed doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een hele vrolijke kanjer-kaart Daphne. Daar ga je weer iemand heel blij mee maken. Ik kan me voorstellen dat het werken in de winkel nu heel intensief is, overal alert op zijn, naar mensen luisteren...Ik dacht vorige week al dat ik boodschappen doen veel vermoeiender vond dan anders, is toch de spanning denk ik (en dat ik, onbewust, mijn adem in loop te houden helpt ook niet echt)...LOL. Geniet van je vrije weekend.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een heel leuk kaartje Daph, die kleuren, ik vind ze heel mooi.
    Geniet van je weekend, hopelijk heb je geen kou gevat bij ons voor de deur, wat was het koud hè op het laatst.
    dikke kus mam

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Moeilijke tijd om te werken, maar als je mensen met een blij gezicht en een lekker brood ziet vertrekken geeft dat denk ik ook weer energie. De angst kan ik me goed voorstellen hoor. Geniet van het weekend.
    Leuke kaart, vergeet ik bijna te zeggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke kanjerkaart Daphne. Het olifantje is schattig en wat dat inkleuren betreft, gewoon lekker doorgaan ermee en niet te kritisch zijn ;-). Kan me voorstellen dat het werken nu veel meer energie kost, ook nog de 'spanning' erbij, hou je haaks hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dit is weer een hele mooie "kanjer" kaart.
    Een lief nijlpaardje en mooie felle kleurtjes.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hey Daphne,
    Ik kan me zo indenken dat je het spannend vindt in Nunspeet! Dat is een brandhaard, las ik. Maar jullie zullen ook wel geen klantcontact hebben. EN draag je handschoenen?
    Fijn dat je het weekend weer lekker kunt ontspannen.
    Je kaartje is trouwens heel leuk! Zal het kanjertje wel blij van worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel leuk je kanjerkaartje Daphne...mooi in die vrolijke kleurtjes..
    en allemaal heel spannend ...vooral als je zo heel de week in de winkel staat...sterkte en hopelijk een rustig weekend...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat geniet ik telkens van jouw blogjes en kaarten! Echt top allemaal! Geniet van het weekend, liefs Tinne x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een lief kaartje voor een kanjer.
    Leuk gedaan. En natuurlijk is het spannend, eng en weet ik veel allemaal..kan me zo goed voorstellen. Je let wel goed op jezelf maar ja doen anderen dat ook.
    Pak goed je rust dit weekeinde, het zonnetje geeft ons allemaal wat vreugde. Mijn man is ook doodop..dus een beetje bijtanken..voordat het maandag is, en dat mag maar lang duren toch. Hou je taai.
    groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  17. ja, neem af en toe ook wat rust, wat me-time in deze vreemde tijden en hou je goed !! Annick

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuke kaart met leuk nijlpaard en tekst. Mooie achtergrond en vrolijk gekleurde stroken papier.
    Geniet van het weekend en zorg goed voor jezelf en elkaar.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Beautiful card for a boy! Thanks for playing along with us at our present challenge at Creative Crafting Uncles and good luck. Hope you will join us next challenge again.

    Crafty greetings and stay healthy
    Alex

    *Owner* Creative Crafting Uncles {#03 – Birthday}
    *DT + Admin* Do-Al(l) Kreatives {#40 –rocker cards}
    *DT* Kreativ-Tanten Challenge {#40 – Packing}
    *GDT* Cards und More {#46 – Moodboard}
    Alex' Kreative Seite

    BeantwoordenVerwijderen