donderdag 12 oktober 2023

Driving home for Christmas ('23-43&44)

In alle vroege plaats ik nu mijn Kerstkaarten die ik gisteren gemaakt heb:

Ik maakte er meteen 2, ik was toch bezig.😉
De basis maakte ik met een grote snijmal van Action en vouwde die dubbel. 
Datzelfde deed ik ook met de witte basis.
Daarna maakte ik van beide kaarten een easel/pop-up card.
Op de 1ste verwerkte ik een auto met de Kerstman als bestuurder, met een caravan erachter. 
Deze kaart gaat met Kerst naar onze camping vrienden, vind ik wel toepasselijk. 
De volgende kaart heb ik voorzien van een treintje, ook hier is de Kerstman de bestuurder en heeft hij zijn treintje vol geladen met vriendjes. 
De plaatjes komen allemaal uit een voorgestanst blokje wat ik vorig jaar al kocht en waar ik nu veel uit heb gehaald. 
Net als de tekst op beide kaarten, die komen ook uit het zelfde blokje.
Deze heb ik verhoogd opgeplakt, zodat de kaart hierachter rechtop kan blijven staan. 
En zo heb ik er weer 2 kaartjes bij die straks tijdens de feestmaand klaar liggen om verstuurd te worden. 

Ik mag nu naar mijn werk, ik heb een vroege dienst. 
En vanavond mogen Floortje en ik weer naar de cursus Agility, die we samen volgen.
Challenges:
52 WTC, Weekelijkse Kerstkaart. 
X MAS, #41, Ronde Kerstkaart. 
K&K, Oktober, Huisje, Boompje, Beestje. (De kaart met het vogelhuisje).
ABC Christmas,  #U, Use It Up.










24 opmerkingen:

  1. Hey Daphne,
    Die heb je gisteren nog mooi gemaakt. Leuke kaarten zijn het!
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat zijn echt superleuke kaarten zeg!!
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuke kaarten Daphne, zo gezellig met de kerstman achter het stuur. De plaatjes zijn perfect voor dit model, leuk dat ze groter zijn dan de cirkels en een beetje uitsteken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo leuk Daphne, mooi papier gebruikt en alles past mooi op de wiebelkaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super mooie kaarten met leuke afbeeldingen!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat zijn dit twee super leuke wiebelkaarten, prachtige plaatjes en mooi papier.
    Gezellig dat je vandaag weer meedoet met een wekelijkse kerst/winterkaart.
    Lieve groetjes en een fijne dag Annemarie en merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super leuke wiebelkaarten. Echt prachtig gedaan. Leuke plaatjes heb je ook gebruikt. Werk ze vandaag en veel plezier met Floortje.
    fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige easelkaarten heb je gemaakt.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Twee mooie sfeervolle easelkaarten in kerstsfeer Daphne. Veel plezier vanavond.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie vrolijke kerstkaarten, Daphne
    Leuk model ook!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ze zijn weer heel erg leuk Daph. Ik waag me er maar niet aan, soms "pakt" het me meteen, een uitdaging maar soms denk ik 🤪 maar jij hebt er weer iets moois van gemaakt.
    Kus mam. Veel plezier met Floor vanavond.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lekker bezig en wat zijn ze leuk geworden, Daphne!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hele mooie kaarten maakte je Daphne. Leuke afbeeldingen uit dat blok van vorig jaar.
    Veel plezier vanavond met Floor bij de cursus.
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Twee heel mooie easel/wiebelkaarten heb je gemaakt met de leuke plaatjes.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een gezellige easel-kaarten. Mooie plaatjes gebruikte je uit het blok met voorgestanste plaatjes. Niks voor mij om mee te werken maar wel leuk om bij anderen te bewonderen.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk met de ronde vormen. Heerlijk dat je al zo'n verzameling kerstkaarten hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een supergezellige kerstkaartjes maakte je, de plaatjes zijnde zo lief en nostalgische! Hoe gaat de curses??

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke easelkaarten, superleuke plaatjes heb je gebruikt.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooie serie kerstkaarten, bedankt voor het meespelen bij K&K.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooie kaarten! Erg leuk gemaakt met de trein ook. Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een gave kaartjes. Zo leuk het treintje waar de diertjes in zitten. en de kerstman met de caravan. Bedankt dat je meedoet bij K&K. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Superleuke kaart voor onze HBB challenge bij K&K.
    Bedankt voor je deelname!

    Groetjes Nelly (DT knutsels&kadootjes)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. These are so cute!
    Thanks for playing at the ABC Christmas Challenge!
    Helen x

    BeantwoordenVerwijderen