dinsdag 17 oktober 2023

Jesse jarig.

Vandaag laat ik de kaart zien die ik voor Jesse heb gemaakt, hij is 13 Oktober (vrijdag de 13de👻) 24 jaar geworden:

Meestal maak ik voor Jesse kaartjes met bruin tinten erin verwerkt, omdat zijn hond Lila een bruine Labrador is. 
Ik begon met het beige achtergrond papier en omdat daar blauwe stipjes op staan zocht in tussen mijn blauwe restjes bijpassend dp
Een leuke sketch opgezocht en de kaart verder persoonlijk afgemaakt
1) De Labrador, die ik met distress inkt de juiste kleur heb gegeven zodat het op zijn hoofd Lila lijkt. (Deze stans lijkt speciaal voor mij ontworpen te zijn, het is echt precies Lila)
2) De boom,  want Jesse woont vlak bij een bos(je) waar hij graag aan het wandelen is met Lila (en soms belt hij mij en ga ik mee, met Floortje)
3) Zijn appartementen complex, waar hij woont en die je ziet als je door het bos loopt.

Huisje, Boompje, Beestje, het past letterlijk bij Jesse en daarom vond hij deze kaart in zijn brievenbus afgelopen vrijdag.
Met en dikke kus van ons allemaal!
Challenges:
K&K, Huisje, Boompje, Beestje,  2de inzending. 
Carlin's kaartenparadijs,  #63, Iets met een L (Labrador en Licht blauw)
Alphabet Challenge,  #N, Nature (Natuurlijke Kleuren en de boom)







20 opmerkingen:

  1. Wauw wat een mooie kaart, een echte mannen kaart en leuk dat er een hond bij staat.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een toffe persoonlijke kaart! En al 24!!
    Als je op de 13 de geboren bent dat verjaar je om de zoveel tijd op en vrijdag. Ik weet er alles van, maar ik ben gelukkig niet bijgelovig.
    Ik ben wel geboren op vrijdag de 13 de, maar het was de vrijdag voor Pasen, dus 'goede vrijdag' . Dat vind ik extra bijzonder! Dag x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met Jesse Daphne....hij is op dezelfde dag als mijn man jarig!
    Je hebt een prachtige kaart voor hem gemaakt....wat leuk....huisje boompje....beestje!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig Daphne, wat is je kaart mooi geworden! Heel toepasselijk ook met de labrador erbij! Nog van harte met jullie zoon!
    En nog een fijne dag vandaag.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart voor Jesse. Zo veel persoonlijke details maken een kaart extra mooi.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohhh, wat een leuke kaart Daph en wat is die Labrador toch leuk hè inderdaad echt voor jou gemaakt.
    Ik heb Jesse geen kaartje gestuurd vrijdag maar wel zijn "cadeautje" over gemaakt met een appje erbij.
    Fijne dag en kus

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nog van harte gefeliciteerd met de verjaardag van Jesse en je hebt een hele mooie, toepasselijke felicitatie-kaart voor hem gemaakt. Veel gebruikt maar hij oogt toch rustig. Mooi Daphne. Je kaart hiervoor met die krans van blaadjes vind ik ook top. Ik ben dol op kransen, gezellig vind ik dat.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wàt een gave kaart, Daphne...! De mooie labrador valt natuurlijk meteen op (zo echt qua houding), maar ook de boom en de huisjes maken het tot een prachtig tafereel.
    En de gekozen kleuren vind ik ook top!
    Hartelijk gefeliciteerd nog met je zoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een heel mooi kaartje voor de jarige Jesse, en hij past prima bij onze challenge...bedankt voor je bijdrage.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een gave kaart voor Jesse met allemaal dingen erop die bij hem horen.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nog van harte gefeliciteerd met Jesse. Je hebt een heel mooie kaart voor hem gemaakt, zo leuk met al die persoonlijke elementen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat maak je toch prachtige kaartjes Daphne, ik
    kijk er steeds met veel bewondering naar.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh wat leuk en persoonlijk! Mooie stans van de labrador. En dank je wel voor het meedoen bij K&K.
    Ik zie nu, na al die jaren pas dat Jesse 1 dag scheelt met mijn nichtje...Apart, he?

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hey Daphne,
    Van harte gefeliciteerd met Jesse. Wat een mooie kaart maakte je voor hem. Echt zo leuk gedaan. Heel veel te zien en toch niet te druk. Een mooi gebalanceerde kaart haha.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige kaart voor Jesse en zo leuk met de labrador er in verwerkt, die dan ook nog toevallig Lila noemt, dat is dan nog een 'L' erbij.
    Knap gemaakt.
    Bedankt voor je deelname aan onze 'L' challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Nog proficiat met de verjaardag van Jesse! Mooi, persoonlijke kaart heb je voor hem gemaakt, leuk dat alles klopt. En bedankt voor je deelname aan onze huisje-boompje-beestje-challenge bij Knutsels en Kadootjes, natuurlijk!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Nog van harte gefeliciteerd met jullie zoon, Daphne
    Wat een mooie passende kaart heb je gemaakt met Lila in de hoofdrol!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw Daphne wat een geweldig mooie kaart voor jullie jarige Jesse, dit gaat vast en zeker een winnende kaart worden xx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Beautiful card - love the touch of sparkle.

    Thanks for joining us at the Alphabet Challenge.

    Helen x
    DT

    BeantwoordenVerwijderen