vrijdag 26 juli 2024

Dikke knuffel voor jou

Via Instagram heb ik een aantal weken geleden een oproep gelezen met de vraag om een kaartje te sturen naar een jonge vrouw.
Ik had nog een achtergrondje liggen waarop ik een leuk plaatje uit mijn voorgestanste blok heb geplakt. 
De ontvanger houdt van koken en bakken, dus deze lieve bakster mocht op het kaartje voor haar. 
In de hoek nog een theepot en wat lekkers en voor de extra aankleding een slinger opgehangen. 
De tekst is weervan Nobody-Else. 

Die dikke knuffel kon ik gisteren zelf ook wel gebruiken......
Ik heb een vroege dienst gewerkt en daarna zou mijn vakantie beginnen. 
Helaas kreeg ik tijdens mijn werk een migraine aanval (die ik kon onderdrukken met medicijnen), maar 's middags toen ik thuis kwam kreeg ik er nog 1 (als je dan niet wil luisteren naar je lichaam moet je het zelf maar weten Daphne). Ik lag om 18 uur in bed en heb niks meer meegekregen van de "vakantie stemming".
Vanmorgen een beetje beurs wakker geworden.
Ik hoop dat ik nu voorlopig even migraine vrij blijf, want mijn vakantie is toch echt begonnen,  zonder dat ik er zelf bij was. 




12 opmerkingen:

  1. Wat een schattig kaartje is het geworden. Handig die kant en klare plaatjes. Al lukt het mij vaak niet er iets moois van te maken.
    Wat een vervelend begin van je vakantie zo'n migraine aanval. Ik weet uit ervaring hoe beroerd je je dan kunt voelen.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart Daphne
    Oei oei migraine das niet grappig, ik had er veel last van toen ik nog werkte, ik nam veel te veel hooi
    op mijn vork, nu ben ik al 4 jaar klaar met werken
    en ik denk nog maar 1 keer last gehad...
    Hopelijk laat het je in de vakantie met rust en kun je genieten!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele mooie kaart voor die dame, heel toepasselijk.
    Oei migraine, dat is een onaangename start.
    Hopelijk heb je er de volgende dagen geen last meer van.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kaartje en wat een lief gebaar van jou.
    Wat een ontzettend vervelend begin van je vakantie. Hopelijk blijft de migraine nu heeeeel lang weg en kun je lekker gaan genieten!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi samengesteld je kaart !!!
    Hopelijk blijft de migraine weg !!!!!
    Geniet van de vakantie !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ai ai, jij verdient eigenlijk ook zo'n lief kaartje!
    Echt balen als je zò je vakantie moet beginnen. Ik hoop dat het er snel allemaal wat vrolijker voor je uit gaat zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ach meid toch wat naar voor je, hopelijk nu even rust van de migraine. Je kaart is een plaatje.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ai, dat is afzien Daphne. Ik heb er vroeger veel last van gehad maar sinds ik thuis ben eigenlijk nooit meer. Hopelijk blijft de rest van je vakantie wel gezellig. Over gezellig gesproken, wat een lieve, leuke kaart voor die mevrouw. Die gaat vast gewaardeerd worden met dat schattige plaatje en die mooie kleurtjes.
    Fijne vakantie!
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. he wat is dat balen he?!! Vaak is het snel weer over, maar zo je vakantie beginnen is natuurlijk vervelend. Ik hoopd at je vandaag weer fris en fruitig opstaat en dan van je vakantie kunt genieten.
    Je kaartje is in el geval heel leuk! Zo toepasselijk en met zorg gemaakt! Ik heb je enveloppe dicht gelaten, die ga ik zo open maken, als ik thuiskom na de nachtdienst!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oef, dat was geen fijn begin van de vakantie, hopelijk is het nu weg en blijft dat ook zo en ben je nu volop aan het genieten.
    Je kaart is heel schattig, die zal erg gewaardeerd worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hey Daphne,
    Dat is geen fijn begin van je vakantie. Hopelijk blijft het nu verder weg.
    Je kaart is heel mooi. Leuk gedaan hoor.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen