zondag 28 juli 2024

Natuurlijk maakte ik er nog 2

Vertelde ik gisteren in mijn bericht uitgebreid over onze 4 hoeks uitdaging, vandaag laat ik nóg 2 kaartjes zien gemaakt met hetzelfde model, want natuurlijk stuurde ik Henriët en GerJanne ook een kaart:
De eerste ging naar Henriët, want zij was vorige week jarig. 
De tekst heb ik gemaakt met mijn pocket printer.
Zo'n handig apparaatje, vooral voor de vakantie. 
Het hondje gestempeld en uitgeknipt. 
Ik kleurde alleen het shirtje wat het hondje aan heeft en het fototoestelletje. Henriët heeft als hobby fotografie, ze maakt hele mooie foto's en laat dat regelmatig zien op het blog, daarom vond ik het leuk om dit hondje op haar kaart te verwerken. 
Deze kaart stuurde ik naar GerJanne. 
Ik gebruikte nu 3 verschillende dp-tjes, om eens te kijken hoe dat staat op dit model. 
Ook heel leuk, al zeg ik het zelf. 
GerJanne was vorige week 25 jaar in dienst. De bedoeling van onze uitdaging was dat we een 4 op onze kaarten zouden verwerken, dus 25 jaar kon ik niks mee.🤭 
Ik heb het toen op deze manier opgelost. 
De champagne glazen en ballonnen zijn gesneden met stansjes. 
Boven de glazen wat bubbels gemaakt met Pearldrops. 
Aan de ballonnen een echt touwtje gehangen.
De tekst "hip hurray" kreeg ik ooit eens van GerJanne. 
De kaarten kunnen plat in een envelop. 
Dit model is makkelijk te versturen. (En niet zwaar, ik kon het versturen met 1 postzegel😉)

Zelf kreeg ik van alle 3 de dames een kaart, ik heb ze aan het kast deurtje gehangen in onze caravan, staat zo gezellig. 
Mijn zus kreeg van ons alle 4 een kaart, ze was heel blij verrast. Ze vond het een heel leuk idee en heeft alle berichten op de blogs gelezen. Helaas kan ze niet reageren op onze blogs, maar ik heb het GerJanne en Henriët laten weten hoor. 
Challenges:
DAK, #91, Honden. 
K&K, Ik ga op vakantie en neem mee......(onze lieve hond Floortje gaat altijd mee en een fototoestel)





14 opmerkingen:

  1. Wat leuk hè dat je met heel andere kleuren toch weer heel andere kaarten hebt qua aanzicht. Heel knap gedaan Daph.
    Fijne dag vandaag, geniet van jullie vakantie.
    Dikke kus.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaarten, Daphne
    Mooi vrolijk vsn vorm en kleur!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En weer twee leuke kaarten met dit bijzondere model, zo leuk aangekleed allebei.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook deze 2 zijn heel mooi, gezellig dat je met ons mee doet bij K&K.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook deze kaarten zijn super gaaf Daphne, leuk model en kleurrijk top gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele leuke kaarten en wat leuk die uitdaging ( ik heb even terug gelezen).
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey Daphne,
    Wat een leuke kaarten heb je gemaakt. Ik ga het model echt ook uitproberen. Zo leuk. Heel leuk gedaan.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ook deze 2 zijn zo leuk! Ik schreef het al bij je post van zaterdag dat ik de kaart voor mijn verjaardag erg leuk vind.
    Na de vakantie ga ik dit modelletje ook proberen te maken.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je weet al dat ik het een heel gaaf model vind en de hele aankleding van mijn kaart is zo ontzettend leuk! Ik ga hem, net als Henriët ook namaken... Leuk dat je ze mee hebt genomen naar de camping! Staat zeker gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke uitdaging zo met z'n 4-en! En je hebt een heel leuk modelletje gekozen, tof effect! En natuurlijk gaat Floortje mee op vakantie, zou het ook raar vinden om zonder honden te gaan...
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge deze maand bij Knutsels en Kadootje.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke kaart heb je gemaakt, en wat een gaaf modelletje. Ik las gisteren al over jullie uitdaging, leuk om elkaar zo te inspireren. En natuurlijk de hond gaat mee...altijd, die hoort er gewoon bij..Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. deze lijkt wel op een kroon -om op je hoofd te zetten als je jarig bent. Leuk hoor !

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ook deze zijn mooi! Wat zal je zus verrast zijn met dubbel zoveel post. 👍

    BeantwoordenVerwijderen