woensdag 17 juli 2024

Veel plezier.

Bedankt voor de leuke reacties op mijn vorige bericht!
Emily schreef dat ze de combinatie van het stoere plaatje met de lieve DP zo mooi vond. Grappig dat ze dat schreef, want dat heb ik dus bewust gekozen, leuk dat dat opgevallen is. 

Vandaag nòg een kaart met sport:
Deze stuurde ik, samen met de kaart uit mijn vorige bericht, via de mail, naar Colien.
Ik kom namelijk niet kiezen welke ik het meest geschikt vond als gast designer kaart........
Colien koos de gewichtheffer, die paste mooi bij de challenge "Olympische spelen" en daar heeft ze gelijk in.
Ik maakte de kaart (weer) nav een sketch.
Gebruikte een witte basis. 
Het rood is een stukje behang papier, net als het (gebroken) wit met goud kleurige stippen.  Beide papiertjes hebben structuur. 
Alles gamat op oranje.
De schoenen en de voetballen komen van een kaart die ik al heel lang heb. Ik wilde het recyclen en daar was nu eindelijk de gelegenheid voor. 

Deze kaart maakte ik namelijk voor Mylo. 
Hij is onze grootste voetbalfan en besloot met een hele grote groep vrienden naar Dortmund te rijden vorige week woensdag, om daar de "voetbal gekke" van het EK in het echt mee te maken. 
Zo'n kans krijg je niet vaak, dichtbij huis,  halve finale....... ze hebben er niet lang over nagedacht maar zijn gewoon gegaan (heerlijk als je jong bent!)
Ze hadden geen kaartjes voor de wedstrijd, maar het was geweldig om de sfeer mee te maken en hij heeft de tijd van zijn leven gehad. Iets wat ze hem nooit meer afpakken. 
Deze kaart verstopte ik in zijn auto en maakte ik bewust met rood, wit, blauw en oranje.
Challenges:
CSG, #92, Sketch.
Carlin's Kaartenparadijs, #72, Alles mag. 

Colien mailde mij terug dat ik deze kaart dan kon linken bij de challenge, om mee te doen, maar als ik gast designer ben doe ik eigenlijk nooit mee met de uitdaging.
Zie dit bericht dan maar als een extra gast designer kaart😉




10 opmerkingen:

  1. Leuke kaart voor een voetballer. Mooi gemaakt.
    Een leuke ervaring om tussen al die oranje fans te staan.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En bedankt dat je nog eens meedoet met de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs

      Verwijderen
  2. Geweldig leuk kaartje is dit, evenals die met de gewichtsheffer! Dankjewel dat je nogmaals gastdesigner wilde zijn en deze gave inspiratiekaartjes hebt gemaakt.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuke voetbalkaart voor zoonlief en wat heerlijk om jong te zijn en spontaan naar zo'n evenement te gaan.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hé das een leuke kaart. Tof dat je meedoet met onze challenge bij Creative sketchy girls
    Oh, this is so cute
    Creatieve Groetjes Claudia

    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
    You tube:Claudia's Kaartjes
    Blog:Claudia's Kaartjes
    Challenge blogs:
    Girlz Creative Christmas 
    Girlz makes Guyz Cards
    Girlz creative crafts
    Creative sketchy girls
    Girlz Rebel Challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook dit is een gave kaart, heel mooi hoe het rood-wit-blauw verdeeld is en dan die voetballen en schoenen erop. Mylo vond hem vast heel tof.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Alleen het feit al dat je hem in zijn auto hebt verstopt vind ik zo geinig! Had Mylo hem op tijd gevonden? Hij is ook helemaal perfect voor de grote voetbalfan. Ik moet eerlijk zeggen dat ik meteen dacht: Oh die is vast voor Mylo.
    Grappig dat jij dat ook hebt, dat je dan toch niet meedoet aan de challenge met een andere kaart. Ik heb het bij Cheerful wel eens gedaan, maar toen was ik helemaal vergeten dat ik ook al gastdesigner was... zo leuk vond ik de sketch!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi kaartje Daphne
    Echt gaaf voor zo'n voetbalfan als Mylo
    Leuk dat je de kaart had verstopt, dat was vast een verrassing
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hey Daphne,
    Wat een mooie kaart heb je weer gemaakt, voor Mylo. Echt een passende kaart. Heel erg leuk gedaan.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen