dinsdag 5 februari 2013

Valentijnsdag

Nog iets meer dan een week en dan is het Valentijnsdag.
Ik hou niet zo van het "commerciƫle" gedoe hieromheen, maar iets zelf maken voor een lief iemand vind ik wel erg leuk.
Dit jaar maakte ik lucifer doosjes, die ik dan vul met een chocolade hartje en een lief, persoonlijk, briefje erbij, natuurlijk ZONDER afzender, zoals dat hoort met Valentijnsdag.......
Ik heb een middelmaat lucifer doosje gebruikt.
Die beplakt met mooi romantisch papier.
Daarna gescrapt naar eigen idee (kan wel heel veel uit gaan leggen nu, maar jullie kunnen ook gewoon de foto bekijken, toch?!)
Ik wilde het lekker romantisch houden en naar mijn idee is dat wel gelukt.
 Het laatje heb ik ook een kleurtje gegeven, met acryl verf, om het mooi af te werken.
En zo ziet de binnenkant eruit, ook mee geschilderd.
Deze chocolade hartjes kocht ik bij de Action (en ze zijn heeeeerlijk!!) en die passen er mooi in.
De persoonlijke boodschap wilde ik graag voor mezelf houden, dus die staat niet op de foto.
 Ik vond het zo leuk geworden en zo leuk om te doen, dat ik er meteen nog een paar heb gemaakt. Tenslotte verdienen heel veel mensen in mijn omgeving zo'n Valentijns kadootje vind ik.
 
Met deze doosjes doe ik graag mee aan de volgende challenge:
 
 
Beide challenges hebben als "opdracht"
Gebruik hartjes op je creatie.
Nou ben ik gek op hartjes, dus ik kan me in deze tijd van het jaar sowieso lekker uitleven!!
 
Tot een volgende keer, ik ga nu nog even lekker freubelen.
Daphne
 
 

18 opmerkingen:

  1. Prachtig gedaan!
    Recycleren met gebruikt materiaal is tof.
    Lieve kleine attent volle doosjes.
    Nog een fijne dag, liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. alweer zo'n leuk idee...en chocolade is lekker en als het dan ook nog leuk verpakt is..wat wil je nog meer.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi Daphne! Lief kadootje om te krijgen, en lekker :)
    Leuk dat het echt een serie is geworden zo, maar allemaal toch weer uniek. Mooi!

    knuffel, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi daphne
    wat zijn dit schattige en lieve doosjes en gaaf om weg te geven!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Daphne, die chocolaatjes zijn voor in het doosje en niet voor het mondje. Maar de doosjes zijn mooi hoor, allemaal samen een geheel en toch elk apart. Leuk idee en fijn om te geven. (ook om te krijgen)
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lieve doosjes Daphne en wat een mooi gebaar!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke doosjes zeg! Een superlief cadeautje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke doosjes Daphne, een plezier om zoiets te krijgen!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lekker gefreubeld en een originele inzending! leuk met zo'n persoonlijke boodschap erin!
    Dank je wel voor het meedoen bij de liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dit zijn zeker erg schattige en lieve cadeautjes om te geven. Mooi gedaan! Leuk dat je meedoet met de Liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lovely creation. I like the flowers and color very much.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke romantische doosjes Daphne.
    Fijne dag!
    Groetjes,
    Ethel

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi hoi Daphne,
    wat een lieffies!
    je ontvanger moet maar niet op je blog kijken,
    want dan is het niet meer geheim hihihi
    Leuk gemaakt!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nou gellof me,. dat doen ze ook niet hoor!!
      Anders had ik het er zeker nog niet opgezet, hi hi.

      Verwijderen
  14. Dat ziet er lief uit! Erg schattig gemaakt. Leuk dat je meedoet met onze challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ze zijn zo schattig! Goed idee ook voor Valentijn.

    BeantwoordenVerwijderen