zondag 11 mei 2014

Gewonnen Give Away

In de Mei vakantie kreeg ik een berichtje van mijn moeder.
Ze had op het blog van Karin Joan gezien dat ik haar Give Away gewonnen had.
Joehoeeeeeeee!!!!!
Karin heeft een heel mooi canvas gemaakt, met de bijzondere tekst "Stop niet met dromen, begin met doen". Op haar blog laat ze zien hoe ze dit gemaakt heeft en uiteindelijk besloot ze om hem weg te geven.
En ik was dus de winnaar.
Niet veel later kreeg ik al een hele grote platte doos toe gestuurd. Het canvas is vierkant, 40 bij 40 cm, wauwwwwww.

En zo hangt hij nu mooi te zijn, in mijn huiskamer:
 De tekst is niet zo goed leesbaar op de foto, maar hij staat echt heel erg mooi, op deze witte muur (het lijkt op de foto dat hij scheef hangt, maar ik stond er niet zo goed voor, hi hi)
Kijk, hier een stukje van de hele schouw. Prachtig hè?!!
Het "foute" fotolijstje, (ook op de foto te zien), hebben mijn ouders gekocht op een rommelmarkt laatst. Die is voor in de Pipo wagen.

Lieve Karin, nogmaals heel erg bedankt, ik ben er SUPER blij mee. Prachtig gemaakt en je hebt me enorm geïnspireerd!!

Liefs, Daphne.

6 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Daphne, wat een prachtig canvas!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat ontzettend leuk is dat. Veel plezier met deze canvas én met de aansporing erop

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met deze prachtige give away
    Hij heeft een super plekje gekregen.
    Liefs Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi daphne,
    wat een geluksvogel ben jij, prachtig dit canvas!!!!
    wat leuk die doosjes die je hebt gemaakt voor je dochter als traktatie,
    leuk alternatief, zo voor je vriendinnen!
    Wat heeft je dochter uiteindelijk getrakteerd?
    Groetjes en blijf maar lekker binnen genieten!
    Van daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een bofferd ben jij! Een prachtig canvas en hij hangt idd errug mooi erbij! Gaaf!

    groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen