vrijdag 8 juni 2018

Onderzetters

Gisteren na mijn werk meteen naar bed gegaan, met paracetamol.
Paar uurtjes geslapen en na het eten ook op tijd naar bed. Slapen is toch het allerbeste als je niet fit bent!
Vandaag hoop ik dat het weer wat beter gaat.

Nu we veel tijd doorbrengen op de camping ben ik ook weer wat meer aan het haken.
Heerlijke bezigheid, zeker op de camping, want meer dan een haaknaald en een bolletje wol hoef je niet mee te nemen.
Zo haakte ik, voor in onze nieuwe caravan, een paar onderzetters:
 Voor Sinterklaas had ik van die pakketjes kleine bolletjes gevraagd,  die ze bij Action verkopen. Die kreeg ik ook van mijn vader....euhhh, van Sinterklaas.😋
 Ik haakte 4 onderzetters,  het patroon vond ik op Pinterest. Ik deed een kleine aanpassing, zodat ik voor een onderzetter precies genoeg had aan 1 klein bolletje.
 Als ik nou een glaasje (zelfgemaakte/zelfaangemaakte) Sangria drink zet ik mijn glas netjes op de onderzetter.
En kijk Karel Kat  eens trots zitten!!
Die mag het hele seizoen mee naar de camping, geniet hij enorm van😊.
Handig stapeltje zo en het staat ook nog eens heel erg leuk.
Al die verschillende, bij elkaar passende kleurtjes,  ik hou ervan.




16 opmerkingen:

  1. Mooi setje, die zijn altijd handig.
    Beterschap en veel plezier op de camping.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha, ha, ik hou er ook van. Ze zijn schattig.
    Ik hoop dat je je vandaag wat beter voelt, kom straks even kijken.
    Kus mam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er meteen super gezellig uit, Daphne. En zo netjes gehaakt ook...allemaal even groot. Dat lukt mij nou nooit!
    Beterschap...hopelijk voel je je vandaag weer wat beter!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke onderzetters. Ik vind die pasteltinten erg mooi. Slim dat je het patroon aanpaste om precies uit te komen met 1 klein bolletje. En wat een leuke sfeerrfoto met Karel Kat erbij. Fijn dat hij mee mag naar de camping. Ik ben benieuwd wat je allemaal gaat maken op de camping.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zomerse kleurtjes, zomerse gezelligheid met een fris drankje ..
    Geniet van een fijn weekend ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk gem(h)aakt Daphne, ik zou ook blij worden van zo'n gezellig fleurig stapeltje onderzetters. Ook ik neem haakwerk mee als we weg zijn, zo handig.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi hoi Daphne,
    Wat leuk die onderzetters, ik vind haken ook zo ontspannend, het resultaat is ook altijd zo leuk en de kat vindt het ook supermooi hihi
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh dat ziet er heel leuk uit! Mooie kleurtjes en natuurlijk praktisch in de caravan. Karel boft maar dat hij mee mag, mar ja hij is natuurlijk ook goed opgevoed..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik hoop dat het inmiddels wat beter gaat? Ziek zijn, bah niks aan! Wat een mooi stapeltje onderzetters heb je gemaakt, gave kleurtjes ook!

      Verwijderen
  9. Staat super leuk en huiselijk, dat vind Karel Kat vast ook :o)
    Beterschapjes hoor! Gauw weer genieten van dd buitenlucht ipv je bedje

    Groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Word maar snel weer beter, dat je'r ook eens wat anders kan op zetten dan een glas water met paracetamol !

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hopelijk voel je je ondertussen weer wat beter Daphne. Wat een mooie set onderzetters haakte je en inderdaad een heerlijk ontspannen bezigheid. Wat ziet dat er gezellig uit met die leuke kat op de achtergrond :)
    Beterschap.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hopelijk inmiddels weer wat fitter? Beterschap.
    Wat gezellig met de onderzetters en Karel de kat.
    Fijne hobby, hè? Met weinig materialen kun je uren zoet zijn.
    Groet, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat zijn die onderzetters ontzettend leuk!
    En wat heerlijk dat je weer veel op de camping zit. Wij vertoeven dit jaar in onze tuin. Ik hoop dat het weer zo blijft. Natuurlijk ben ik even terug gegaan in de tijd en heb al het moois bewonderd wat je de laatste weken hebt gemaakt. Leuk om de repeat stamping techniek terug te zien. Ook je labelkaart hieronder vind ik er heel mooi uitzien.
    Fijne nieuwe week! Morgen fris en fruitig weer op ;-)
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ze zijn leuk ... Het is heerlijk om te haken, zeker op de camping.
    Zo'n klein stapeltje onderzettertjes is ook leuk als cadeautje; lintje erom.. en weggeven maar..

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ja leuk zeg deze onderzettertje en knap dat je ze van 1 bolletje kunt haken!
    Ik ben wat aan het bijlezen dus even kort her en der wat reacties.
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen