dinsdag 25 september 2018

Kaart voor Levi

23 September was Levi, de zoon van Miranda jarig
1 Jaar werd het stoere mannetje en ik wilde graag een kaartje sturen.
Ik volg Miranda al heel lang, maar sinds half September heeft ze haar blog op pauze gezet. Ze is te druk om te kunnen bloggen.
Snap ik best, want met zo'n klein mannetje veranderd je leven enorm.
Goed, de kaart.......Ik was natuurlijk te laat.
Levi was de 23ste jarig en ik maakte de kaart ook op de 23ste. Als het goed is hebben ze hem vandaag ontvangen.
Ik gebruikte weer de sketch van Carlin's kaartenparadijs, net als mijn vorige kaart.
Dit keer een stoere jongens variant.
Een blauwe basis kaart.
Achtergrond papier kocht ik bij Kruidvat.
Het stempelafdrukje is een oudje en kleurde ik met mijn krijtjes.
Een rondje met de 1, de leeftijd van Levi, mag natuurlijk niet ontbreken.
Een touwtje,  een paar bloemetjes met glittersteentjes en een glittertje op het kadootje en klaar was ik.

De kaart woog 18 gram, dus kon met 1 postzegel verstuurd worden (een hele uitdaging,  maar het is gelukt)
Proberen jullie ook rekening te houden met het gewicht van de kaart als je het wil versturen?

Kaart link ik ook, als 2de kaart bij DAK  daar spelen we bingo, vind ik altijd zó leuk!
Mijn bingo rijtje: dies/punches, digi/stamps, lace/ribbon.

Vandaag weer op Lila gepast.
We zijn flink aan het opvoeden en oefenen.
Auto rijden bijvoorbeeld:
 Was heel eng,  Lila piepte en jankte héél erg de eerste keer.
Maar nu, na een paar dagen vindt ze het eigenlijk best heel leuk.
Ze weet ook dat we vaak, na het auto rijden wat leuks gaan doen, een klein stukje wandelen, ze vind het spannend, maar erg leuk.
Het is zo'n braaf hondje!!

15 opmerkingen:

  1. Een super leuke kaart voor een stoer mannetje.
    Een pup opvoeden, ik moet er niet meer aan denken, wat een werk. Maar ze heeft wel een heel lief snoetje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooi kaartje voor de jarige. Prachtige kleuren heb je gebruikt.
    Bedankt voor je 2e deelname bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach wat een dotje, zowel je kaart als Lila :) En ja het zijn net baby's hè? Hoewel die vinden autorijden wel vaak fijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart!
    Leuk dat Lila het zo goed doet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart! Dat papier heb ik ook nog liggen van tig jaar geleden! Erg vrolijk.
    En wat leuk die fotos's van lila in de auto. Ze leert snel!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg lief kaartje, Daphne.
    En wat een leuke foto's van Lila. Fijn dat het zo goed met haar gaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat worden we verwend met nog een 2de mooie kaart van jou op ons challengeblog.
    Een superleuke kaart met dat lief stempeltje en ook hele mooie scappapiertjes gebruikt.
    Tof dat je nogmaals deelneemt aan de challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Bedankt en succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi hoi Daphne,
    Wat een leuk kaartje voor Levi, mooi ingekleurd en lekker vrolijk!
    Nee ik let nooit op het gewicht van de kaart, want ik houd nou eenmaal van matten van laagjes op een kaart en dat levert gewicht op..
    Ah die Lila, wel knap dat je het volhoud! Ik weet nog van Saartje toen ze pupje was op de fiets oooh wat jammerde ze toen , maar na doorzetten ging het goed en nu gaat ze dus zelfs mee op de brommer
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een lief kaartje heb je ontworpen. Ach, die Lila... autorijden is wennen hè..

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lovely card. I like the image - funny and happy.
    Thanks for playing along with us at our present challenge at Do-Al(l) Kreatives and good luck. Please keep in mind that you have to be a follower in order to win the prize. Hope you will join us next month again.

    Crafty greetings
    Alex

    *DT + Admin* Do-Al(l) Kreatives {#21 – Bingo}
    *DT* Kreativ-Tanten Challenge {#21 – Things from the Kitchen}
    *DT* Craft Rocket Challenges {#52 –Men / Boys}
    Alex' Kreative Seite

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke kaart joh. Ik ga de sketch gebruiken voor een kerstkaart.
    En ik snap er niks van dat hij maar 18gr. weegt. Ik heb soms kaarten die 21 of 22 gr wegen dat is lastig dan snijd ik de achterkant eraf en stuur dan maar een enkele kaart, is soms ook best makkelijk als je ze ergens aan ophangt. Tegenwoordig wegen ze bij de post ook digitaal en ik wil wel graag dat mijn kaart aankomt zonder strafport dus heb ik een digitale weegschaal gekocht bij de bekende winkel en ik heb de uitgave er nu al uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke kaart en wat knap om onder de 20 gr te blijven. Ik let er bij het maken nooit op en zie het pas als ik hem weeg. Meer dan 2 hoeven er eigenlijk nooit op. Wat leuk he om zo van alles te ondernemen met Lila. Ziva is nu 3 en ik vind het ook leuk om overal met haar naar toe te gaan hoor.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. het is inderdaad een schatje; de hond zowel als het kaartje !

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke kaart! En zo'n lief hondje :-) ♥

    BeantwoordenVerwijderen