zondag 23 september 2018

Bedankt.

Afgelopen week maakte ik eindelijk een bedank kaartje voor Annerieke.
Ik deed in de zomervakantie mee aan een verloting van een setje stempels bij haar.
Helaas won ik de stempels niet, maar kreeg ik wel wat leuke stempelafdrukjes opgestuurd.
Met 1 van deze afdrukken maakt ik een kaart voor haar:
 Ik gebruikte de challenge van Carlin's kaartenparadijs: #2, sketch & bloemen.

Het dp komt uit een oud blokje van Wibra en heeft hele mooie bloemen.
De kleuren paars/lila, groen in combinatie met kraft vind ik heel mooi bij elkaar.
Het randje onder de cavia sneed ik met een rand snijmal, die ik een keer van boven naar beneden en van beneden naar boven uit sneed.
Ik weet niet hoe ik het goed uit moet leggen, maar ik maakte dus geen randje, maar gebruikte het stukje negatief van het uitgesneden papiertje, snap je het nog?

De cavia kleurde ik in met mijn krijtjes en het randje beïnkt ik.
Het woordje bedankt sneed ik uit paars, heel dun papier en uit wit, geeft een heel subtiel wit randje als je iets schuin kijkt.
De cavia gaf ik wiebeloogjes voor een extra lieve uitstraling.

Alles op een kraft basis kaart.
Annemieke heeft de kaart ontvangen mailde ze mij.

Deze kaart doet ook mee met de challenge van:
DAK: Bingo,  ik gebruikte het rijtje paars-stempel-kraft.

17 opmerkingen:

  1. Wat een komisch stempeltje op je lieve bedankkaart Daphne. Die wiebeloogjes maken het extra leuk.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er leuk uit Daphne. Heel mooi bloemenpapier heb je op het kaartje gebruikt. Ook een leuk stempeltje.
    Bedankt voor je deelname bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Groetjes,
    Karin DT

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi Daphne,
    Wat leuk zo'n bedankkaartje mooi gemaakt leuke kleuren heb je gebruikt!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattig stempeltje zeg! Te cute!
    Hele leuke kaart geworden zo!

    Groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lief stempelafdrukje heb je gekregen. Mooi ingekleurd en een prachtig kaartje omheen gebouwd. Ik zie jouw huisje al helemaal vol staan met alles bedrukt met varkentjes. Dat zal vast nu niet meer zo zijn. Ik ben bezig geweest om alles met kippen en hanen te sparen toen we net getrouwd waren. Nu zijn het uilen ;-)) maar wel met mate...hahahahaha. Veel plezier met Lila. Heerlijk toch, dat je zo kunt genieten. Kaartjes komen wel hoor.
    Fijne zondag, liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha. wat een grappig stempeltje. Mooie kaart gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk dat je wel afdrukjes kreeg! En lief dat je haar een kaartje terug stuurde, een kaartje dat met veel zorg en creativiteit is gemaakt...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo Leuk! Ik kreeg ook zo'n pakketje. En Annerieke is zelf dol op cavia's dus dat komt helemaal goed. Met die oogjes is hij nog eigenwijzer dan hij al was. Enne.... gordijnen inkorten is niet moeilijk hoor. Ik heb in het verleden vaak zelf gordijnen genaaid met van dat band bovenin,maar daar begin ik niet meer aan. Niet sinds de HEMA twee keer per jaar een aanbieding heeft van gratis maken....

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ontzettend lief kaartje Daphne ...
    Trouwens mooi ingekleurd ...
    Fijne start van een nieuwe mooie wee ...
    Lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Daphne wat zijn jouw kaartjes toch altijd super leuk,er is altijd veel zorg aan besteed. Schattige stempel ook.
    Fijne week.
    Liefs van Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Daphne je hebt voor Annerieke en ook voor Carlin's Kaartenparadijs een heel mooi kaartje gemaakt.
    Schets + bloemen zijn aanwezig, perfect voor de challenge.
    Dankjewel voor je deelname en succes !
    Groetjes,
    Carla (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Sieht toll aus.
    Danke für deine Teilnahme bei der DAK Challenge.
    Viele Grüße Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Beautiful card and with a funny image.
    Thanks for playing along with us at our present challenge at Do-Al(l) Kreatives and good luck. Please keep in mind that you have to be a follower in order to win the prize. Hope you will join us next month again.

    Crafty greetings
    Alex

    *DT + Admin* Do-Al(l) Kreatives {#21 – Bingo}
    *DT* Kreativ-Tanten Challenge {#21 – Things from the Kitchen}
    *DT* Craft Rocket Challenges {#52 –Men / Boys}
    Alex' Kreative Seite

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Great job you've done! I love the cute image!

    Thanks for playing along with our Do-Al(l) Kreatives Challenge and good luck!

    Hugs and please come back soon!
    Doris
    Kleido’s BastelStüble
    *Owner* Do-Al(l) Kreatives (#21 – Bingo)
    *DT* Die Traumfabrik

    BeantwoordenVerwijderen