donderdag 29 augustus 2019

52 WTC, deel 26

Vandaag een kerstkaart.
Ik vond en héél leuk plaatje in een tijdschrift.
En snelle,  simpele kaart, maar omdat ik wat achter loop bij 52 WTC is dat wel fijn. 😉
 Het plaatje gemat op kraft.
Een mooi achtergrond papiertje.
Vind ik er goed bij passen,  want het is net of het sneeuwt, met al die witte stipjes.
Een randje erachter,  met daarop een stukje Washi tape en de tekst.
Nogmaals,  heel simpel...... maar zo krijgt het plaatje wel alle aandacht en dat verdiend het.

Is het "opeens" alweer eind Augustus, wat gaat de tijd toch snel!!
De eerste weken van de vakantie heb ik heel veel gewerkt, de laatste weken was ik juist veel vrij.
Maar nu is het luie leventje echt voorbij,  ik ga weer volgens mijn normale rooster werken en dat is ook wel weer fijn.
Tot morgen

19 opmerkingen:

  1. zo'n schaatsen kennen wij in Vlaanderen niet. Tof kaartje!
    Voor mij vanaf volgende week ook weer de gewone gang van zaken, werken, vergaderingen, ...
    Gelukkig heb ik eind september nog een weekje vakantie (allerlaatste voor dit jaar), dan kom ik nog eens een weekje doorbrengen in onze 2de thuis...
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Grappig he, vandaag zag ik in Delft op 2 plaatsen dergelijke schaatsen in het echt hangen... Toeval?

      Verwijderen
  2. Idd een heel mooi plaatje, vind je kaart weer super! Tijd gaat zo snel, voor je het weet zitten we weer in volop herfst, groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een leuke winterse kaart Daphne, laat de afkoeling maar beginnen :) Werk ze weer..
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi Daphne
    Mooi nostalgisch plaatje, ik heb schaatsen geleerd op deze botjes.....
    Mooi verwerkt tot een leuke kaart!
    Weer lekker in je ritme komen en ook daar weer van genieten!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook eens leuk zo'n plaatje voor een makkelijke kaart. Mooi gemaakt Daphne.
    Ja de tijd vliegt, denk je ook nog eens aan mij ;)
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi kerstkaartje met dit leuke plaatje. Gezellig dat je meedoet bij 52 weeks to christmas. Ja de tijd gaat zo snel, alweer eind augustus.. Succes weer met werken!

    Groetjes, Merit en Annemarie
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel tof plaatje, mooi gebruikt op je kaart! En jammer dat het vrije rooster nu weer voorbij is...wat vliegt de tijd toch.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. twee leuke winterse kaartjes heb je gemaakt.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een echt winters kaartje! En leuk die schaatsen, daar ben ik nog ooit op begonnen, niet dat het ging maar toch.....
    Je kaartje is mooi zeker met die achtergrond! fijn dat je deze week weer mee doet met 52WTC. groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi door eenvoud. De achtergrond is echt perfect gekozen bij het plaatje.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk kaartje Daph. Mooi plaatje met die schaatsen.
    Kus mam

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik zag dat Martha deze schaatsen botjes noemt, wij noemden ze houtjes. Ook ik heb daar op leren schaatsen. Dat ging me een stuk beter af dan die noren....hahaha. Met die noren ben ik letterlijk en figuurlijk gevallen voor Geert midden in een scheur op mijn gezicht.
    Je kaartje is prachtig! Je zou haast denken dat je die achtergrond hebt gemaakt met inkt. Super bij elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooi verwerkt dit leuke plaatje !
    Groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Jaah wanneer ben je in gewone doen? haha.
    Gelukkig niet zo warm meer, dat is fijn.
    Mooie kaart, leuk plaatje en eenvoudig is gewoon mooi. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel leuk kaartje ook al is hij simpel. Maakt niets uit. En succes hoor, met je gewone ritme. Iedereen vaart er wel bij, meestal...

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Tof gedaan. Vanaf maandag komt er ook weer ritme. Dat zal wennen zijn, maar voor mij af en toe wat rust overdag en daar ben ik wel aan toe. X

    BeantwoordenVerwijderen