vrijdag 9 augustus 2019

Be Unique

Bedankt voor de reacties op mijn Kerstkaart.
Bij Action hebben ze nog geen Kerst spullen,  maar het blokje kerst papier vond ik tussen de blokjes gewoon papier,  een extra gelukje dus!!
Daarom "moest" ik het ook kopen,  het lag daar echt op mij te wachten😉

Vandaag een vrolijke kaart.
Ik gebruikte de sketch van Sketch Saturday
Roze basis kaart.
Onderste hoekjes met een ponsje rond gemaakt.
 Daarop een mooi achtergrondje.
De horizontale streepjes zijn gemaakt met Washi tape,  2 laagjes op elkaar.
Mijn dochter,  Jade, kocht dit tape vorige week,  samen met een vriendinnetje.
Ze kochten ook een Bullit Journal en hebben de hele middag zitten knippen,  plakken en schrijven.
En ik maakte een kaart.
Het was heeeeel gezellig!
Ik mocht,  na héél lief vragen,  wel een stukje tape gebruiken van de dames😊
 De Unicorn en de tekst komt weer uit het boekje van Action.

Deze kaart maakte ik voor de voorraad,  ik denk dat het uiteindelijk naar een kanjer verstuurd gaat worden!

Vandaag voorspellen ze véél regen (we hebben al een paar buien gehad)
Ik denk dat ik mijn knutsel spullen op tafel leg.
Met een kopje thee en wat lekkers erbij kom ik de dag wel door!!
Fijn weekend.

14 opmerkingen:

  1. Leuk! Het past allemaal perfect samen. Gezellig om zo samen te knutselen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat gezellig om zo samen aan de knutsel te gaan, Daphne. En wat een super leuke kaart heb je gemaakt.
    Ja, echt freubelweer vandaag. Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooie kaart met een lieve zachte uitstraling!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart en gelukkig sta je nu wel in de leeslijst.
    Kus mam.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een prachtige kaart heb je gemaakt!!
    En ja de Unicorn kaarten zijn niet aan te slepen voor die kanjertjes, heb er vandaag 2 gemaakt, ze kunnen gelijk op de post.

    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh fijn! Ik wilde al snel naar de Action om te kijken naar de nieuwe kerstaanvoer. Ik kan dus even wachten...
    Je kaart is superleuk. En het was dus toch goed gegaan met het plaatsen van je kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk kaartje, ziet er gezellig uit
    dank voor je tips, het ging ook goed met oude pergamano verf
    het was nog niet uitgedroogd ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi hoi Daphne
    Weer zo'n leuk exemplaar uit dat boekje, toch wel gemakkelijk!
    Lief dat je wat washitape mocht "lenen" van Jade!
    En niks mis met dit berichtje!
    Liefs en knutselse!
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heerlijk om zo met z'n allen creatief bezig te zijn en wat lief dat je een stukje tape mocht ;p Mooie, lieve kaart heb je met die eenhoorn gemaakt. Ik heb heerlijk in de regen lopen banjeren met Ziva. Nat tot op mijn huid maar wat is dat weer eens heerlijk om te voelen. Daarna douchen, droge kleren aan en met een boek op de bank..mmm
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele mooie kaart, in gave zachte kleuren! En helemaal hip, met die unicorn!
    Fijn weekend verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Vandaag vond ik dit berichtje in mijn mailbox samen met jouw Testbericht. Is de test daarmee geslaagd?
    Leuke kaart. Helemaal "in" ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat was vast heul gezellig met z'n allen. En wat lief dat je een stukje tape kon bietsen. Het staat heel mooi op deze prachtige kaart!
    Al je andere kaarten heb ik natuurlijk ook bewonderd. Je bent lekker bezig geweest. En zo zie je maar waar oude tijdschriften goed voor zijn. Je hebt maar zo weer een prachtige kerstkaart erbij!
    Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gorgeous!! Thanks for playing with us at Sketch Saturday.

    BeantwoordenVerwijderen