zondag 22 september 2019

2 Jarige blogvriendinnen

Afgelopen week waren er 2 blogvriendinnen  jarig,  Hermien en Miranda.
Ik wilde ze natuurlijk een kaart sturen,  maar omdat mijn inspiratie niet helemaal te vinden was greep ik terug naar een kaart die ik Hier ook al liet zien:
Ik heb héél veel Washi tapejes en daar zocht ik een paar mooie bij elkaar passende tapejes uit. 
Die plakte ik op een wit correspondentie kaartje.
Een lintje met een knopje over de Washi tape gemaakt en de tekst onderin de hoek.
Alles gemat op een kraft basis kaart,  past mooi bij de Washi tape.
Op bovenstaande foto zie je dat sommige tapejes een klein glimmetje hebben. Maakt het extra feestelijk.

De kaart van Miranda heb ik vergeten om op de foto te zetten,  grrrr..... Ik dacht daar pas aan toen het al in de brievenbus lag.
Helaas!!
Deze kaart maakte ik in Paars/Lila tinten.

Toen kreeg ik het bericht dat mijn "begeleider" van de sportschool een andere baan heeft gevonden.
 Voor hem maakte ik ook een kaartje,  om hem te bedanken.
(Foto's zijn vrij donker,  in het echt was de kaart helder en vrolijk van kleur)
Ik gebruikte blauw,  een beetje rood en zilver.
Maakt het wat stoerder.
 De fiets bedel mag niet ontbreken op deze kaart.
Ik "moet" altijd beginnen met fietsen van hem,  zodat mijn lichaam voorbereid wordt op het sporten.
Maar, ik heb zo'n hekel aan fietsen, dus elke keer als ik kwam zei hij "Even lekker fietsen en dan beginnen,  succes!" Haha,  vandaar de fiets.

Vandaag krijgen we verlate verjaardags visite voor de verjaardag van Mylo.
Opa's en oma's,  beide tantes en nog wat "losse aanhang", gezellig en een goed excuus om nog maar weer een taartje te eten (en dan morgen naar de sportschool om het eraf te sporten😉)
Fijne zondag!


13 opmerkingen:

  1. Hoi hoi Daphne
    Wat een leuke vrolijke kaartjes heb je gemaakt!
    Ha vergeten op de foto te zetten dat gebeurt mij ook nogal eens, maar meestal kan ik de kaart nog net uit het envelopje vissen en toch nog fotograferen....
    Fijne zondag en het weertje doet goed mee om de verjaardag buiten te kunnen vieren...
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn kaart was ook zo leuk Daphne, mooi in paars/lila tinten. Wil je nog een foto? Ik hoop dat je mijn bedankje bij de vorige kaart hebt zien staan? Dit zijn ook weer leuke kaarten en als je inspiratie zoek is best fijn om te maken denk ik. Fijne zondag.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een simpel maar mooi kaartje Daphne. Leuk met het bedeltje eraan.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hartstikke leuk deze kaarten Daphne! Je bent toch lekker bezig zo, vandaag of morgen heb je ineens weer heel veel inspiratie hoor, komt vast goed ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuk met die tapejes, die van de kaart voor Hermien komen me bekend voor, denk dat ik die ook heb.
    leuke voor je sportbegeleider ook!
    Denk dat we onze tapejes meer tevoorschijn moeten halen, al dat moois in de kast, ... en je hebt er zo een mooi kaartje mee!
    Fijne zondagavond nog, en veel plezier in de sportschool, al dan niet met de fiets...
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gave kaart Daphne, Hermien was daar vast heel blij mee..en ook je leraar op de sportschool zal dit leuk vinden. Geniet nog van vandaag en morgen lekker bikkelen in de sportschool , succes! Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke feestelijke kaarten heb je zo gemaakt, Daphne!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaartjes Daphne! Daar worden de jarige dames vast erg blij van! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooie kaartjes. Is toch handig als je wat oude ideetjes hebt liggen.
    Misschien wil Miranda je wel en foto sturen van de kaart? EN die voor je 'sportmeester' is ontzettend leuk met dat fietsje en je verhaaltje erbij. Hopelijk draagt hij het niet over aan een collega of opvolger...kun je misschien een keer met wat anders beginnen dan fietsen...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat is dat toch met die inspiratie van je, toch een stukje opgezogen???
    Ondanks het tekort zijn het toch hele leuke kaarten geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ook met weinig inspiratie heb je heel mooie kaarten gemaakt!
    Is de tekst van Happy Birthday een stempel? Alleen die tekst geeft al een mooie effect aan de kaart. (Ik houd van eenvoud, maar dat weet je wel hè? ;-))
    Het bedeltje maakt de laatste kaart heel origineel. Erg leuk!
    Groet, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  12. erg he als je inspiratie je in de steek laat en er 'moet'een kaartje komen, maar het is je prima gelukt, gezellig met al die washi tape...
    je kaart met het fietsbedeltje is ook heel vrolijk.

    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nou, nou noem dat maar "inspiratie weg", helemaal niet dus, moet je zien wat je de laatste dagen allemaal graakt hebt. Poe hé.
    Ga zo door mijn kind!👍👍😂
    Kus mam

    BeantwoordenVerwijderen