woensdag 4 september 2019

52 WTC, deel 27, maandchallenge.

Deze maand is de challenge van 52 WTC: maak een kaart met (drie) Engeltjes.
Nou,  haha,  wat een "paniek" gaf dat in Bloggersland las ik bij vele😊.
Iedereen moest echt zoeken naar Engeltjes tussen zijn knutselspullen.

Toen ik de challenge zag wist ik meteen welke stempel ik wilde gebruiken, maar mijn enige paniek was dat ik de hele week geen tijd had om te knutselen.

Maar..... vanmiddag,  na het werken,  heb ik de boel de boel gelaten (mijn man was al lekker aan het koken) en heb ik deze kaart(en) gemaakt:
Precies zoals het eruit ziet had ik het ook in mijn hoofd en dus was ik best snel klaar.
 Het Engeltje maakte ik met gouden embossing poeder.
Haar vleugeltjes heb ik een laagje glitter lijm gegeven.
De Washi tapejes hebben ook allemaal een klein goud glimmetje,  behalve die met de kleine lantaarntjes en dus heb ik een paar van de lantaarntjes een gouden pearl drops gegeven.  Zo lijkt het net of die schijnen.........lief hè😍
 Omdat het mij niet helemaal duidelijk is of de challenge nou minimaal 3 Engeltjes op je kaart is (of mag minder ook?)  heb ik voor de zekerheid met een pons hele kleine Engeltjes geponst en die op de Washi tape geplakt (zit ik altijd goed,  hihi)
Een touwtje,  met daaraan een labeltje met Kerst wens en de kaart is klaar.
Omdat ik benieuwd was of de kaart in zwart ook mooi zou zijn,  maakte ik die ook meteen.
Ik vind het mooi (wel moeilijker op de foto te zetten) en ik heb er zomaar ineens 2 kaarten bij voor de Feestdagen. 😁
Ik weet niet zo goed welke ik mooier vind, de witte of de zware.

Na een drukke dag (werk, sporten, knutselen en een beetje huishoud klusjes gedaan) ga ik nu lekker met de beentjes omhoog,  met een kopje thee,  op de bank zitten.
Heb ik wel verdiend,  al zeg ik het zelf. 😉
Fijne avond.

21 opmerkingen:

  1. Mooie kaartjes! De zwarte is inderdaad minder goed te zien op de foto, maar zal zeker ook heel mooi zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. vind ze allebei wel mooi, leuk kaartje voor een serie ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat gaaf als het lukt zoals je het in je hoofd hebt! Ik had ook van alles in mijn hoofd, maar helaas moet ik deze challenge voorbij laten gaan. Morgen een DT kaart voor de Egel... Jouw kaartjes zijn allebei erg leuk. Heerlijk als er voor je gekookt wordt en jij aan de knutsel kunt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha, jij met je paniek, lachen hoor. Mooie kaarten maakte je, en ja die stempel heb ik ook, maar 3 van die engelen zag ik niet zo zitten. :-) Goed opgelost om er mini engeltjes bij te plakken. ( ik geloof dat de uitdaging iets aangepast is) En welke de mooiste is? Ik moet ze denk ik bij daglicht zien. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat ziet er leuk uit met die glitter engeltjes. Mooi gemaakt. Zelf vind ik de witte kaart mooier, maar misschien in het echt dat de zwarte ook mooi is, Kan je wel eens hebben dat een foto een heel ander beeld geeft.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Twee mooie kerstkaartjes. De oorspronkelijke uitdaging van Monique was idd 3 engeltjes op de kaart, maar wed nog voor de challenge aangepast terwijl sommigen van het team hun kaart en blogbericht al gemaakt hadden. Vandaar de verwarring.
    Goed idee met je goudaccentjes als lichtjes op je tape.
    Fijne donderdag
    Nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi hoi Daphne
    Wat een lieve kerstkaartjes, het goud komt prachtig uit op de kaartjes!
    Wat fijn dat je man ook heerlijk kookt, Richard kookt altijd op onze gezamelijke vrije dagen, op zijn werkdagen kook ik, zeker met een gezin is dat toch wel heel fijn in jouw situatie!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ikzelf vind de witte het mooist. Maar ze zijn allebij heel mooi gemaakt. En dat engeltje in het goud vind ik weer zo goed bedacht van jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beiden zijn erg mooi Daphne. Geeft meteen iets chiques en feestelijks dat goud. Het engeltje is een mooie blikvanger en slim om er nog een paar kleintjes voorbij te laten vliegen ;)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige engeltjes kaarten.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat mooi!
    Het gouden poeder met de glitterlijm geeft samen een heel mooi effect.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaartjes ik vind beide uitvoeringen prachtig.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke kaartje Daphne, de engeltjes zijn erg leuk. Mooi dat je goud geeembost hebt. Dat geeft echt een kerstsfeertjes..Ik vind de witte het mooiste. Heelrijk is dat als je de hele dag van alles gedaan hebt, om dat even met de beentjes omhoog te gaan zitten met een kopje thee..
    Genieten. Bedankt voor het mee doen bij 52 WTC. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schattige kerstkaartjes heb je nog snel weten te maken Daphne, geweldig goed gelukt!!! Leuk dat je mee hebt gedaan met de challenge bij 52 weeks to christmas!

    Groetjes, Merit en Annemarie
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Twee mooie kaartjes en ik vind ze allebei even mooi hoor! Wit is wat lichter, maar de zwarte is wat sjieker vind ik! Erg leuk gedaan. fijn dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. helemaal leuk is je kaartje zo geworden ! Bedankt voor je deelname.
    grtjs, martina DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dat zijn 2 hele mooie kaarten geworden, echt prachtig! En met die ene engel zat je al goed, dus met de kleintjes erbij zeker. ;)
    Grtz. Colien [52WTC]

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Het is je goed gelukt om iets te maken met engeltjes. Je kaarten zijn heel erg mooi geworden.

    Groetjes,
    Yvonne
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen

  19. Wat een serie leuke kaartjes Daphne , zo stijlvol en verschillend !!
    Fijne avondgroetjes van Epie
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen