donderdag 3 november 2022

Kerstkaart, op de valreep ('22-48)

Vandaag was ik vrij. De hele dag heb ik mijn plannen aangepast omdat er steeds weer iets anders op mijn pad kwam.

Maar..... en hoe blij was ik daarmee (héél blij!!!!!), opeens had ik vanmiddag ook nog even tijd om een Kerstkaart te maken in mijn nieuwe hobbykamer!!

Zo fijn want ik heb het knutselen zo gemist. 
Ik zocht een leuke sketch en ging aan de slag. 
Bijna alles wat ik nodig had kon ik zo pakken, want ik wist nog precies wat ik waar had neergelegd. 
Hier en daar heb ik nog wat veranderd, want kwam er achter dat niet alles handig lag, maar ik ben héél blij met mijn nieuwe hobby plek. 
Deze kaart kwam onder mijn handen vandaan. 
De basis is Kraft, daarop een mooi dp uit een (nieuw) blok, gekocht bij Action.
(Ik kocht het al voor de interne verhuizing, want anders had ik het nóóit meegenomen, mens mens, wat heb ik een knutsel spullen......)
Alle randjes beinkt met Distress inkt. 
Het peperkoek huisje, de lolly en de zuurstok komen uit een uitdruk blok, ook van Action. 
Op de lolly en de zuurstok zit een mooi glittertjes, op bovenstaande foto goed te zien. 
De foto's maakte ik in een fotostudio-tje.
Ik maakte mijn foto's altijd buiten, maar nu mijn hobbykamer boven is en het ook nog eens winter wordt bedacht ik dat het een goed idee zou zijn om zo'n studio-tje te kopen. 
Ik moet er nog een beetje mee oefenen,  maar volgens mij werkt het prima. 

Natuurlijk ga ik jullie nog foto's laten zien van mijn nieuwe hobbykamer, maar dat wil ik pas doen als ons bed uit die kamer is. 
Wij gaan beneden slapen, maar daar moeten we nog even flink aan het klussen. 
Vanmorgen heb ik weer wat geschilderd en het laminaat ligt klaar om gelegd te worden. 
Maar eerst nog een wand bekleden met kunstof panelen.
Voorlopig hoeven wij ons dus nog niet te vervelen. 
Challenges:
52 WTC, Maandchallenge, kerstsnoep of koek.
TSOT, #581, Sketch.
Carlin's Kaartenparadijs, #52, Winter en Glitters. 
CHNC, #618, Alles mag. 
Peace on Earth, #26, Alles mag. 
Unicorn Challengeblog,  #82, Christmas is coming

Ik zie net dat ik bij 2 Sisters winnaar ben met deze herfstkaart met tag!! Daar ben ik natuurlijk héél blij mee. 


27 opmerkingen:

  1. Wat super dat je hobbykamer al bijna klaar is! en zo overzichtelijk lees ik! Dat is ook fijn, leuk dat je nog meedoet met de uitdaging van 52 WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje, Daphne. Wat heerlijk voor je dat je hobbykamer klaar is en wat knap dat je nu al weet waar alles ligt. Als ik wat opruim, weet ik het daarna niet meer te vinden (komt gelukkig uiteindelijk weer goed). Succes met het verder klussen.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zat je berichtje te lezen en dacht 'oh, ik wil die nieuwe hobbykamer zo graag zien...' en 'een studiootje...?'
    Maar ik zal even geduld hebben!
    Wat fijn dat je zo lekker aan de slag kon op je nieuwe plek.
    Je kerstkaart ziet er goed uit en de materialen matchen goed met elkaar.
    Ik vind kraftkaarten ook leuk, maar de binnenkant van de kaarten ziet er soms niet mooi uit. Heb jij dat ook?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk om even te ontspannen en te freubelen. Je kaartje is mooi geworden. Leuk met die kerstsnoepjes erop.
    Bedankt dat je meedoet met de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Sterkte en succes met de verdere verbouwing en herinrichting 😀
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ach wat heb je heerlijk zitten freubelen Daphne, het is te zien aan je mooie kaart! Wat fijn dat je in ieder geval al wat kunt doen in je hobbykamer…succes met alle werkzaamheden, poeh poeh wat een klus! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh joh! Wat ben je druk! Maar als je dan resultaat ziet is het natuurlijk alleen maar leuk en heb je een voldaan gevoel.
    Je kaart is superleuk! EN heb je mijn mail gelezen? Ben benieuwd naar je eerste zeshoekkaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk deze kaart uit je nieuwe hobbykamer. Kus mam

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat leuk je eerst kaart uit je nieuwe hobbyhonk!!!
    En wat een leuk exemplaar, lekker veel kerstsnoep.
    Gezellig dat je meedoet met de uitdaging bij 52WTC.
    Liefs Annemarie en merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel leuk dit kaartje wat een mooi dp, koekhuis past er prima bij. Wat fijn dat er weer geknutseld kan worden en dat in een nieuwe ruimte :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk dat je hobbykamertje voor het eerst in gebruik genomen werd met het maken van deze mooie kerstkaart.
    Tof gedaan.
    Ik kijk al uit naar de foto's van de inrichting.
    Bedankt voor je deelname aan onze lopende challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke kaart maakte je in je nieuwe hobbykamer, Daphne. En heerlijk dat je alles zo precies wist te liggen. Ik weet soms dat ik iets heb, maar dan lokaliseren... (Misschien toch weer eens alles door mijn handen laten gaan) Het papierblok is ook erg leuk, precies de reden dat ik de A echt probeer te vermijden...
    Sterkte met de klussen die nog gedaan moeten worden.
    Bedankt voor je deelname aan onze uitdaging bij 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig kerstkaartje Daphne
    Heerlijk he weer even knutselen, ben benieuwd hoe je knutselhokje eruit ziet! Handig he zo'n fotostudiootje, ik gebruik em altijd, nooit geen last meer van vervelende schaduwen of overbelichting
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heerlijk om zomaar tijd te hebben om een mooie kerstkaart te maken. En zo geniet je meteen van jouw nieuwe hobbykamer. Wat voor fotostudiootje heb jij?
    Fijne dag, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hi Daphne. Wat fijn, je knutselruimte, echt je eigen plekje! Er zullen nog veel mooie kaarten vandaan komen zoals deze ook! Je hebt een heel gezellig Kerstkaartje gemaakt en mooi op de foto gezet in je nieuwe studiootje! 🙂 Succes en sterkte met het klussen verder en van harte met je winnertje, maar die was dan ook prachtig!
    Fijne dag vandaag en goed weekend alvast.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een smakelijk uitziende kerstkaart Daphne, ik heb wel trek gekregen van al dat lekkers dat steeds voorbij kwam hihi. Fijn dat je nu je nieuwe hobbyplekje in gebruik kon nemen en wat knap dat jullie zoveel zelf kunnen klussen.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hele leuke kaart !!!!
    Mooie basis op kraft !
    Groeten Ineke
    DT52wTC

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hey Daphne,
    Wat een mooie kaart heb je gemaakt. Heerlijk hoor. Weer lekker aan de knutsel. Bevalt dat zo'n foto studiootje?? Ik zag er 1 bij de action maar ik weet niet goed of het wat was. haha.
    Ik ben heel benieuwd hoe je hobbykamer eruit ziet.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuke kaart heb je gemaakt in je nieuwe hobbykamer. Fijn dat je weer een plekje hebt om te knutselen.
    Nog even doorbijten met het klussen en dan is jullie huis weer een tijdje klusproof.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Daphne, a beautiful holiday card! I love how you matched the background pattern paper to the candy embellishment!! Thank you for joining us at Try Stampin' on Tuesday and sharing your creative talents!!! -Donna

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat fijn dat je weer een knutselplek hebt.
    Handig om een fotostudiootje te hebben. Vooral met de korte dagen. Foto's maken kan dan echt een uitdaging zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. fijn he, zo'n eigen knutselplek ? Geniet er maar van !

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Zoete kerstkaart en mooie foto's van deze kaart. Een eigen knutselplek is zo fijn. Ik heb de logeerkamer als knutselkamer. Er staat een eenpersoons logeerbed in en de rest is mijn ruimte ;-) hahaha

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Joepie, je eerste kaart uit je nieuwe knutselplek! En ineens professioneel op de foto, super! Het is een mooi kaartje. X

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Lovely card Daphne. Those candy canes look so realistic. Thank you for entering the Make Your Own Background Challenge at CHNC.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. What a cute Christmas card, Daphne! Thanks for sharing with us at Try Stampin' on Tuesday.

    BeantwoordenVerwijderen