zaterdag 13 januari 2024

2x Verjaardag kaartjes.

Bedankt voor de leuke reacties op mijn RvdM van gisteren. Veel van jullie keken een beetje raar op van de stroopwafels in mijn stoofgerecht, maar in sommige recepten vragen ze ook om appelstroop, of jam, of suiker, dus ik dacht de eerste keer dat ik het ging maken "ik probeer het gewoon", en echt waar,  het is een aanrader!!

Vandaag laat ik 2 kaarten zien die ik eind vorig jaar naar jarige blogvriendinnen heb gestuurd, als ik het goed heb 1 naar Angélique en 1 naar Colien.

Welke kaart naar wie is gestuurd weet ik niet meer hoor, ik word natuurlijk ook al een dagje ouder. 
Het dp komt uit mijn voorraad. 
De sketch verzon ik zelf. 
Ik heb van het ene dp een stukje afgesneden....
.....en gebruikte dat weer voor de 2de kaart.
Zo kon ik 2 kaartjes maken met hetzelfde dp, maar dan andersom (snap je?🤪)

De cirkelstans met tekst (er om heen er aan vast) wilde ik heel graag hebben. Ik kocht het bij Ali en ben er erg blij mee. 

Dit weekend ben ik alweer vrij. 
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar nu wij klaar zijn met de huiskamer willen we gaan beginnen met het opknappen van de keuken!
We hebben een oud huis en het is geen overbodige luxe om alles eens grondig aan te pakken. Nu we toch bezig zijn gaan we maar gewoon door. 
Ben wel benieuwd of we zin kunnen maken voor deze klus.

Wordt vervolgd......






10 opmerkingen:

  1. 2 hele mooie leuke kaarten Daphne, ook dit project gaat jullie lukken. Fijne weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt gelijk, door mijn hachee in de slowcooker doe ik altijd appelstroop. Dan zijn stroopwafels inderdaad misschien nog zo gek niet.
    Vrolijke kaarten heb je gemaakt. Mooi met die zachte kleurtjes.
    Succes met de nieuwe verbouwplannen!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jaaa, de kaart die op de eerst foto voorop staat hangt bij mij aan het kaartenrekje, nu nog even in de kast, maar als over een wat weken de kerstkaarten naar boven verhuizen mag het rekje weer in de woonkamer tot november, dan wordt er plaats gemaakt voor de volgende verjaardagskaarten.
    Heel leuke frisse kaarten, slim gemaakt ook.
    Geniet van je vrije tijd en van het plannen maken. Wow, jullie zijn straks echt ervaren klussers!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige feisse kaarten Daphne
    Zoohee jullie hebben er zin in, veel succes met de verdere verbouwing!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. 2 leuke kaarten heb je gemaakt, nou jullie zijn goed bezig zeg... succes.
    Groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kleurencombinatie. Handig om zo twee kaarten te maken. Ga nu kijken naar het recept met de stroopwafels!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele leuke kaarten en slim om er gelijk 2 van te kunnen maken. Ja als je eenmaal bezig bent..heel veel succes ermee, uiteindelijk ben je er straks heel blij mee.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kleuren, twee leuke felicitatie-kaarten Daphne. Dat is vaak in de praktijk, is het ene klaar dan steekt het volgende wat af en wil je daar ook iets mee doen. Het grote voordeel is dat je strakjes overal netjes zit.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen