Dit jaar maakte ik voor mijn moeder èn voor mijn schoonmoeder een kaart voor moederdag:
Op Facebook kan ik en leuk idee tegen, dat gebruikte ik als inspiratiebron.
Ik gebruikte hetzelfde idee voor mijn kaarten, maar toch zijn ze heel verschillend.
Met veel bloemetjes, want dat past bij moederdag vind ik.
Deze kaart ging naar mijn moeder. Lekker opvallende kleur gebruikt voor de achtergrond.
Daaruit heb ik een halve cirkel gesneden.
De bloemetjes gemaakt met ponsjes. Een pearldrop als hart van de bloemetjes.
Tekst gestempeld en 2 hartjes die staan voor mijn zus en voor mij.
De uitgestanste cirkel binnenin terug geplakt.
Voor mijn schoonmoeder maakte ik een achtergrond van vellum waarop bloemetjes staan.De uitgestanste cirkel binnenin terug geplakt.
Verder op dezelfde manier de kaart gemaakt, mèt bloemetjes (nu een plakparel als hartje van de bloem) en tekst.
Deze keer 3 hartjes die staan voor 2 van haar kinderen en 1 "aanhang" kind, (dat ben ik😊)
Ook hier de cirkel terug geplakt binnenin.
Ook hier de cirkel terug geplakt binnenin.
Harry Styles was in 1 woord GEWELDIG!!!
Wat hebben wij genoten zeg.
Wat een performer is het, niet normaal.
Het concert bestond uit een mix van oude en nieuw liedjes en het podium was 1 groot spektakel.
We zitten hier nog steeds na te genieten met elkaar.
Helaas heb ik geen duidelijkere foto, maar geloof mij..... ik ben blij dat we er bij zijn geweest.







Wat zijn ze weer leuk hè. Ik hou van zo'n reeks bloemetjes.
BeantwoordenVerwijderenFijne dag en kus
Wat een leuke kaarten, echt mooi!
BeantwoordenVerwijderenEn geweldig leuk voor jullie dat het concert zo mooi was.
Dat heb je heel leuk bedacht en bloemen en hartjes vind ik ook bij moederdag horen. Wat leuk dat jullie zo genoten hebben van Harry!
BeantwoordenVerwijderenMooie moederdagkaartjeam Daphne
BeantwoordenVerwijderenZo lief met al die bloempjes en hartjes
Fijn dat het concert zo leuk was
Liefs Martha
Wat een leuk idee om de halve circel er uit te snijden en daar gezellig de bloemetjes omheen. Super dat jullie zo genoten hebben van het concert.
BeantwoordenVerwijderenGroetjes Joke
Prachtige kaarten, mooie tinten bij elkaar en ja... bloemetjes... natuurlijk horen die erbij!
BeantwoordenVerwijderenWat zijn je kaarten tof gemaakt met die halve cirkel en de bloemetjes. Super dat je zo van Harry Styles hebt genoten (en nog steeds nageniet).
BeantwoordenVerwijderenHeerlijk die fleurige kaarten, helemaal leuk voor Moederdag! En het klopt: Moederdag en bloemen horen gewoon bij elkaar....
BeantwoordenVerwijderenEn wat tof dat jullie bij Harry waren, hoor veel positieve berichten, mooi dat jullie genoten hebben.
grtz Colien
vrolijke kaarten voor twee lieve moeders
BeantwoordenVerwijderenWat lieve kaarten voor de moeders. En wat gaaf dat je naar Harry Styles bent geweest. Wat ik op tv heb gezien was al geweldig. Maar live, daar kan niets tegenop.
BeantwoordenVerwijderenBeide kaarten erg mooi geworden, lekker fleurig!
BeantwoordenVerwijderengroetjes van Ank
Mooie creaties maakte je voor de moeders. Wat verschil in papier al kan doen, geeft echt ene heel ander effect. Voor nu stop ik er mee, een heel rondje gehad, het is mooi geweest. Tot een volgende kaart. Groet, Nelleke
BeantwoordenVerwijderenGreat cards.
BeantwoordenVerwijderenThanks for joining us at the DAK Challenge.
Greetings Andrea