dinsdag 19 mei 2026

Voor de moeders

Dit jaar maakte ik voor mijn moeder èn voor mijn schoonmoeder een kaart voor moederdag:
Op Facebook kan ik en leuk idee tegen, dat gebruikte ik als inspiratiebron. 
Ik gebruikte hetzelfde idee voor mijn kaarten, maar toch zijn ze heel verschillend.
Met veel bloemetjes, want dat past bij moederdag vind ik. 
Deze kaart ging naar mijn moeder. 
Lekker opvallende kleur gebruikt voor de achtergrond.
Daaruit heb ik een halve cirkel gesneden. 
Ik heb de achtergrond met een embossing folder met hartjes bewerkt. 
De bloemetjes gemaakt met ponsjes. Een  pearldrop als hart van de bloemetjes.
Tekst gestempeld en 2 hartjes die staan voor mijn zus en voor mij. 
De uitgestanste cirkel binnenin terug geplakt. 
Voor mijn schoonmoeder maakte ik een achtergrond van vellum waarop bloemetjes staan.
Verder op dezelfde manier de kaart gemaakt,  mèt bloemetjes (nu een plakparel als hartje van de bloem) en tekst. 
Deze keer 3 hartjes die staan voor 2 van haar kinderen en 1 "aanhang" kind, (dat ben ik😊)
Ook hier de cirkel terug geplakt binnenin. 

Harry Styles was in 1 woord GEWELDIG!!!
Wat hebben wij genoten zeg. 
Wat een performer is het, niet normaal. 
Het concert bestond uit een mix van oude en nieuw liedjes en het podium was 1 groot spektakel.
We zitten hier nog steeds na te genieten met elkaar. 
Helaas heb ik geen duidelijkere foto, maar geloof mij..... ik ben blij dat we er bij zijn geweest.

Challenge:
DAK, #113, alles mag,  optie: Bloemen als blikvanger. 2de Inzending. 




13 opmerkingen:

  1. Wat zijn ze weer leuk hè. Ik hou van zo'n reeks bloemetjes.
    Fijne dag en kus

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaarten, echt mooi!
    En geweldig leuk voor jullie dat het concert zo mooi was.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat heb je heel leuk bedacht en bloemen en hartjes vind ik ook bij moederdag horen. Wat leuk dat jullie zo genoten hebben van Harry!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie moederdagkaartjeam Daphne
    Zo lief met al die bloempjes en hartjes
    Fijn dat het concert zo leuk was
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk idee om de halve circel er uit te snijden en daar gezellig de bloemetjes omheen. Super dat jullie zo genoten hebben van het concert.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaarten, mooie tinten bij elkaar en ja... bloemetjes... natuurlijk horen die erbij!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat zijn je kaarten tof gemaakt met die halve cirkel en de bloemetjes. Super dat je zo van Harry Styles hebt genoten (en nog steeds nageniet).

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk die fleurige kaarten, helemaal leuk voor Moederdag! En het klopt: Moederdag en bloemen horen gewoon bij elkaar....
    En wat tof dat jullie bij Harry waren, hoor veel positieve berichten, mooi dat jullie genoten hebben.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat lieve kaarten voor de moeders. En wat gaaf dat je naar Harry Styles bent geweest. Wat ik op tv heb gezien was al geweldig. Maar live, daar kan niets tegenop.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beide kaarten erg mooi geworden, lekker fleurig!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie creaties maakte je voor de moeders. Wat verschil in papier al kan doen, geeft echt ene heel ander effect. Voor nu stop ik er mee, een heel rondje gehad, het is mooi geweest. Tot een volgende kaart. Groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Great cards.
    Thanks for joining us at the DAK Challenge.
    Greetings Andrea

    BeantwoordenVerwijderen