zondag 15 april 2012

Tag voor mijn neef

Mijn neef was afgelopen week jarig en hij kan wel een hart onder de riem gebruiken, dus ik heb een klein boekje voor hem gekocht en die opgestuurd (ipv een kaart).
Daarbij heb ik een "Tag" gemaakt, om daar een persoonlijke boodschap op te kunnen zetten.
Ik heb een bestaand label genomen.
Die eerst ingespoten met glimmer mist. Dat laten drogen (een beetje geholpen met de heat tool, want ik heb niet zoveel gedult....)
Daarna wat stempels erop, met zwarte "Stazon". Wat vlinders en een tekst stempel (kruidvat)
Daarna heb ik hem in een embossing folder gedaan en door mijn bigShot gehaald.
De randjes en het geƫmboste (zeg je dat zo??) heb ik lichtjes aangezet met wat donker groene inkt.
Toen heb ik met behulp van een pons een paar vlinder uitgeponst. Ik gebruik 2 stuks per vlinder en die plak ik met een foam blokje heeeeeeeel iets scheef op elkaar. Ook met een foam blokje op de tag geplakt, zo krijg je wat diepte. Op de vlinder een strass steentje.
Nog een paar pearl drops en klaar is de tag.
Toen heb ik in het boekje nog een "zakje" gemaakt, waar de tag ik kan.
Dit zakje heb ik eerst met een Nellie Snellen randje door mijn BigShot gehaald.
Op het zakje heb ik een stempel gezet.

Mijn neef heeft het pakketje via de post ontvangen en hij was er erg blij mee vertelde hij!!

5 opmerkingen:

  1. Nou...dat geloof ik graag, super zo'n persoonlijke verjaardag groet!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. superrrrrrrrrrrrrrrrrr weer meid..en jij geen geduld...vind ik nu niets voor jou :-)..knuf peet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi daphne
    kan goed begrijpen dat je neef er blij mee was want het is een pracht boekje met tag geworden!!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Natuurlijk was hij er blij mee, het is toch super!!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen