maandag 10 februari 2020

Gastdisigner voor 2 Sisters.

Vandaag mag ik mijn kaart laten zien die ik gemaakt heb als gastdisigner voor 2 Sisters, #36.
Deze kaart had nogal wat voeten in aarde want ik maakte eerste een kaart die niet aan de challenge voldeed😁.
Ik moet altijd even "broeden" op een idee en dus kreeg ik bijna stress van mijn gastdisigner zijn.
Ik "moest" namelijk een hele nieuwe kaart maken.
Op de valreep, maar het is gelukt!
Het thema is Holland. 
Denk ik aan Holland,  denk ik aan rood wit blauw,  fietsen,  Amsterdamse huisjes,  klompen,  tulpen, molens en Nederlandse teksten. 
Dàt wilde ik allemaal op mijn kaart verwerken😋
De voorkant,  met 2 schuin afgesneden kanten.
De band om de kaart zorgt ervoor dat het mooi dicht blijft zitten.
De houten fiets voorop komt van Action.
Het disign papier vond ik tussen mijn voorraad, was ik zo blij mee!
Dan zit het allemaal opeens weer mee 😉
 Als de kaart open gaat ziet het er zo uit.
Omdat het papier vrij druk is heb ik de kaart niet teveel aangekleed.
Links wat kleine molentjes,  rechts en paar klompjes,  beide uitgeknipt uit het dp.
 De Amsterdamse huisjes knipte ik (weer) uit een reclame folder.
Ze zijn zó leuk,  ik gebruikte ze al vaker.
 Het label sneed ik met een snijmal van Action,  waarvan ik de onderkant afgesneden heb,  zodat het in de kaart past.
De stempel aan de zijkant gestempeld,  want het label heb ik gebruikt om mijn persoonlijke tekst op de schrijven.

Deze kaart is onderweg naar een lieve Belgische blog vriendin😀.
Toen de kaart klaar was,  was ik eigenlijk heel tevreden over het resultaat.
Weg stress, gewoon weer helemaal zennnnnn

Link gaat naar:
Unicorn challenge, #51, Anything Goes.


16 opmerkingen:

  1. Hahaha wat is dit zoooo herkenbaar. Mooie kaart hoor Daphne, heb gisteren ook een hollandse kaart voor deze challenge gemaakt, die laat ik woensdag zien.
    Wat lief dat deze kaart al een bestemming heeft.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje Daphne! Heel mooi gedaan, heerlijk dat je na het knutselen zo zenn kunt zijn, blijft een leuke hobby! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt een keigave kaart gemaakt Daphne, leuk de huisjes uit de reclame folder, hihi ben niet de enigste die dat doet. Helemaal een geslaagde kaart!!
    Fijne maandag groetjes,Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha...dan heb je onder druk een fantastische kaart gemaakt, Daphne! Zeker weten dat je Belgische blogvriendin hier blij mee is ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hoi Daphne
    Superleuk deze Hollandse kaart en een klein beetje druk erop geeft vaak een goed resultaat
    Heel vrolijk dit kaartje daar zal de Belgische blogvriendin ook heel erg blij mee zijn!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig kaartje en wat staat er veel op! Ik begrijp helemaal dat er wat stress ontstaat als je gastdesigner bent en je wilt een mooi exemplaar maken. Maar het is super goed gelukt onder spanning! Ik vind die huisjes ook helemaal geweldig. Heb diverse besteld bij Ali maar die komen nog niet hard!Komt misschien door het virus!We wachten af! Een fijne dag vandaag en groetjes, Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Daphne.
    Wat een leuk verhaal en Super leuke kaart heb je gemaakt!Staan leuke details op.
    Gefeliciteerd met je gastdesignerschap!
    Fijne dag, lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een echte Hollandse kaart. Gastdesigner zijn is af en toe dus best stressvol, maar je maakt er toch weer iets heel moois van.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een hele mooie kaart waar zoveel leuks op te zien is, echt prachtig gemaakt Daphne.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Superleuk, Hollandser kan het niet. Ik zeg missie geslaagd.
    Dat leuke papier heb ik ook, maar gebruik het te weinig.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beautiful card! Thanks for joining us at Unicorn. Have a nice day,.. Succes!!
    DT Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nou Daphne, dat was dan even en tegenvallertje, dat je helemaal opnieuw moest beginnen! Maar dit is wel een heel mooi gastdesignerkaartje! Veel te zien en volgens mij kan het niet Hollandser!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. En of ik blij was!! Wat een verrassing! En op en top Hollands. Ik ben blij dat je door mij uiteindelijk helemaal ZEN werd! Super Dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nou hier mag je toch ook heel tevreden mee zijn, een super mooi kaartje Daphne.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een hele mooie en vrolijke Hollandse creatie Daphne. Mooi zoals je alles bij elkaar gezocht en gecombineerd hebt. Ik lees dat Sarah er heel blij mee is en daar word je vast nog meer zen van ;)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een geweldig leuke kaart.
    Leuk thema. Mooie details.
    Daar mag je heel tevreden mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen