vrijdag 28 februari 2020

Van Harte

Bedankt voor de leuke reacties op mijn Kerstkaart.
Het blijft een leuk model om te maken,  zo'n "card in a box"

Komende maand heb ik veel verjaardagen op mijn kalender staan,  dus ben vast begonnen met kaartjes maken.
Ik ben een beetje mijn hobby spullen aan het opruimen en uitzoeken en kom dan steeds hele mooie disign papiertjes tegen.
Zo ook deze roze,  met bloemen.
Heel geschikt om een kaart te maken,  waaraan je verder weinig toe hoeft te voegen.
Een leuke sketch,  van Sketch Saturday dit keer, brengen mij goed op weg.
Bloem ook uit voorraad,  ik heb de blaadjes wat aangezet met distress inkt.
Een touwtje,  met daaraan een bedeltje van een taart punt maken de kaart af.

Voorbereiding is het halve werk,  al 1 kaart klaar😊.
Ik zeg,  goed bezig!!
 Challenges:
Sketch Saturday, #598.
S4F, #161, Alles Mag.

PS: hebben jullie mijn oproepje al gezien?

13 opmerkingen:

  1. Zeker goed bezig, Daphne. En een serie super leuke kaarten gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat je allemaal al niet kunt maken met je voorraad :) heel mooi is het geworden.
    Fijn weekend, groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi dit kaartje Daphne...de sketch mooi uitgewerkt...maar bij nader inzien heb ik de sketch gisteren verkeerd begrepen...Ik dacht dat die rand er ook bij hoorde.
    maar niet getreurd...was toch een leuk kaartje waar ik heel tevreden mee was

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk als je tijdens het opruimen onverwachte spullen tegenkomt!
    En helemaal fijn als het zo goed bruikbaar is.
    Goed weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hoi Daphne
    Wat een leuk kaartje in het roze!
    Altijd verrassend wat je weer vindt als je aan het opruimen gaat
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja, opruimen zet vaak aan tot gefreubel... herkenbaar. Ik zie in jouw zijbalk mijn kaartje voor maandag...zo stom. Had ik hem voorgeprogrammeerd op 2 feb ipv 2 maart! Nou ja, scheelt jou maandag weer tijd, hahahaha.
    Je kaart met het mooie papier is super!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi papier en een leuke fleurige kaart heb je ermee gemaakt Daphne.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oproepje gezien gaat maandag op de post 😉
    Nog een fijn weekend... liefs Valerie 💛

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaart met de bloemen, touwtje en bedel. Mooi papier is dit zeg, volgens mij heb ik ook nog van die blokjes, ik ga meteen even zoeken ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi om dit papier op deze manier te gebruiken. Niet te veel aan toevoegen want dat is zonde. Maar met jouw toevoegingen is het een mooie kaart geworden.
    Ik heb je oproepje gezien......de kaart staat al verzendklaar.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi hoor: al die roze kleurtjes en leuke accessoires!
    Lia DT S4F

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel goed bezig! :-D Mooie kaart, ik zeg altijd: Hoe meer roze, hoe beter! Hahaha ♥

    BeantwoordenVerwijderen