zaterdag 8 februari 2020

HB2U

Goedemorgen.
Vandaag ben ik er met een kaart die ik alvast gemaakt heb voor een vriendin.
Zij is eind Februari jarig en ze houdt van bloemen:
Het achtergrond papier komt uit een heel oud blokje, ik weet niet meer waar ik het gekocht heb.
Het is zó mooi,  dat ik de kaart verder niet teveel wilde meegeven.
De tekst HB2U (Happy Birthday To You😉) maakte ik met mijn BigShot en zwart papier.
De 2 is een foam sticker en is dikker dat de letters (geeft een leuk effect.)
Celebrate is een tekst stempel.
Nog wat kleine bloemetjes en blaadjes en een glittertje in het hart van de bloemen en klaar is mijn kaart.

Gisteren zag ik op het blog van 52 WTC dat ik 1 van de winnaars ben van de feest challenge...... sjonge,  ik ben er stil van, ik zit in een winnaars flow denk ik😊.

Bedankt voor de lieve reacties over Mylo.
Hij gaat maandag weer naar school.  Hij krijgt hier en daar een aanpassing in zijn rooster, dan moet het lukken.
Met zijn loop gips redt hij zich prima, het geeft bescherming en steun.
Als hij 's morgens wakker wordt heeft hij veel pijn,  dat komt waarschijnlijk omdat hij dan de hele nacht gelegen heeft.
De rest van de dag gaat het allemaal best goed.

Fijn weekend,  ik ben er maandag weer,  met een gast disigner kaart én een "oproepje"
Deze kaart link ik bij:
Carlin's Kaartenparadijs , #19 cijfers en letters.
FMS, #421.

19 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje Daphne, het heeft echt niets extras meer nodig mooi geheel. Gefeliciteerd met je winnende kaart bij 52WTC.
    Fijn weekend, groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie bloemen op het groene papier, prachtige kaart Karin! Wat fijn dat ze een roosteraanpassing willen doen, gips is nooit leuk.. Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuke kaart, Daphne. Al die bloemen gaan zeker in de smaak vallen bij de jarige!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig kaartje Daph. Jammer dat hij niet voor mij is 😄.
    Kus mam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hoi Daphne
    Mooi kaartje en het dp vind ik ook erg mooi!
    Fijn dat Mylo wel wat mobieler is met het loopgips en dat school mooi meewerkt in het schema!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je kaart is heel mooi en inderdaad supermooi papier hiervoor gebruikt.
    Leuke tekst met het CIJFER en de LETTERS.
    Bedankt voor je deelname aan onze lopende challenge van Carlin's Taartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat schrijf ik nu ... Carlin's Kaartenparadijs natuurlijk.
    'k Denk dat ik zin heb in taart.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die is leuk gemaakt voor de Challenge Cijfers en Letters Daphne. Mooi die tekst zo modern :)
    Bedankt dat je meedoet bij Carlin's Kaartenparadijs.
    groetjes,
    Karin DT

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een hele mooie kleur dessin-papier en lekker fleurig met die bloesem erop. Dat zwarte randje en de tekst geven lekker wat pit aan het geheel. Fijn dat Mylo mobieler is met zijn loopgips dan hoeft hij tenminste niet zo veel te missen op school en heeft hij wat afleiding.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een hele leuke kaart.
    Fijn dat het goed gaat met je zoon, geeft toch rust.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaart!
    En mooi dat het de goede kant opgaat met Mylo.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een superleuke kaart is het!!
    Fijn dat het wat beter met je zoon gaat..
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Met zo'n prachtige kaarten kan het niet anders dan dat je geregeld prijzen wegkaapt. Ze zijn stuk voor stuk zo mooi en origineel! Gewoonweg kunstwerkjes!
    Fijn dat het wat beter gaat met jouw zoon.

    Fijne zondag, lieve groetjes Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kaart! Ik snap dat je niet al te veel aan het dp wilde toevoegen. Dit is net genoeg om het niet saai te laten zijn.
    Jij ook gefeliciteerd met je winnende kaart bij 52 weeks.
    En fijn dat je zoon weer wat mobieler is en dat school meewerkt. Scheelt weer een hoop gedoe.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke kaart voor iemand die van bloemen houdt.
    Mooi achtergrond papier!
    Ik moest even nadenken over de letters ... maar bedacht voordat ik jouw tekst las, wat ze betekenen. Leuk bedacht!
    Fijne zondag. Groetjes, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dag Daphne, wat een toffe kaart met inderdaad heel mooi papier! Leuk hè zo'n winnaarsflow!
    Ik haalde gisteren leuke post uit de brievenbus! Dat was echt een verrassing! Ik ben er heel blij mee en echte Hollandse kaartjes ontvang ik niet vaak, dus reuze bedankt!
    Jaro heeft een hanbaltoernooi, dus ik zit niet thuis te knutselen maar op de tribune ( binnen ) met een haak op mijn schoot. Dat is even geleden. Zo kom ik de uurtjes wel door. X

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke kaart, ik heb nog één velletje van dit papier, blokje van de action, heb het vorig jaar nog gebruikt (ook met een tekst) meer heeft het papier niet nodig

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel leuke frisse kaart! EN fijn dat het goed gaat met Mylo en dat zijn rooster aangepast kon. Hopelijk zakt de pijn ook 's nachts. Tot straks!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Fabulous card with gorgeous colors! Thanks so much for joining us at Freshly Made Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen