zondag 16 juli 2023

Awww, thanks.

Sjonge, wat gaan de dagen/weken snel. Alweer een week geleden dat ik iets geplaatst heb dus is het hoog tijd voor en nieuw bericht:

Ik pakte mijn metallic acrylverf erbij en maakte een kleurrijke achtergrond.
Daarna stempelde ik de auto met cadeautjes op het dak en kleurde alleen de cadeautjes met de acrylverf. 
De sketch heb ik zelf verzonnen. 
Ik plakte de halve cirkels op de achtergrond en daarop de auto.
De tekst hoort bij dezelfde stempelset.
Deze kaart stuurde ik naar mijn moeder, want ik kreeg deze stempelset van haar, zo lief!
De basiskaart is zwart, past goed bij het zwart wat ik ook op de kaart gebruikt heb. 

Gisteren ben ik bij Grease de musical (in Zwolle) geweest.
Was zo ontzettend leuk, echt Jeugdsentiment 😊
Vandaag een rustige dag, Lila is bij ons, want Jesse is met zijn vriendin een weekendje op stap. 
Altijd gezellig als Lila hier is, wat hebben onze honden samen een lol in de tuin, ik kan daar heel erg om lachen, gekke dames.
Challenge:
Carlin's kaartenparadijs, #60, Iets met een C (Cadeautjes, Cirkels)



17 opmerkingen:

  1. Een heel mooie kaart, je hebt de achtergrond mooi gemaakt. De sketch heb je ook heel goed ontworpen.
    Klinkt wheerlijk ontspannend, een avondje Grease.
    Fijne rustige dag vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het een PRACHTIGE kaart, hij prijkt op een prominente plaats en mijn oog wordt er steeds naar toe getrokken.
    Fijne dag, veel plezier met Lila en Floor.
    Kus mam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi gemaakt Daphne, mooi die kleuren en je hebt een gave sketch bedacht. Ik lees dat je moeder er ook blij mee is en daar doen we het voor toch? Gezellig dat de honden zo'n lol hebben, vanaf volgende week komt Pixel ( de hond van Tanika) 2 weken hier logeren. Benieuwd hoe dat gaat met Ziva als het zo lang is, tot nog toe is het alleen een keer het weekend geweest.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je die achtergrond mooi gemaakt, prachtige kleuren bij elkaar. Ook leuk gespeeld met de sketch en het autootje.
    Bedankt dat je nog eens meedoet met de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi kaartje Daphne, prachtige kleuren heb je gebruikt voor de achtergrond. Grease=altijd leuk.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kleuren op je gave achtergrond. Leuk gedaan met al die cirkels.
    Fijn dat je zo van de honden kunt genieten.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk en wat lief van je moeder om je een stempelset cadeau te doen! Dat is zo leuk als je dezelfde hobby hebt!
    Je kaart ermee is erg leuk geworden!
    En gezellig hoor, dat Lila bij jullie aan het logeren is! Die zal zich wel helemaal thuis voelen bij jullie! En dat vindt Floor allemaal goed?
    Wat gaaf Grease!! Dat zal wel genieten geblazen zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaart. Heel leuk gedaan met die achtergrond. Echt heel mooi gedaan. Wat lief dat je die stempelset van je moeder kreeg. Dan is zo'n kaartje wel leuk idd. Wat gezellig dat Lila bij jullie te logeren is.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat 'n gave kaart is dit Daphne. Je hebt een mooie achtergrond gemaakt zo en het zwart geeft inderdaad een goed contrast met deze felle kleurtjes. Knap gedaan!
    Fijne dag vandaag.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deze kaart vind ik heel leuk, heerlijk sprankelend en ook creatief met die achtergrond. Het zwarte randje zal wel een stans wezen, maar het geeft het geheel zoveel kracht!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke achtergrond heb je voor deze kaart gemaakt.
    Tof dat autootje en je hebt een hele mooie layout gemaakt met de cirkels.
    Bedankt voor je deelname aan onze lopende challenge van carlin's kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow wat knallen deze kleuren eruit. Heel mooi.
    En wat fijn dat je zo kunt lachen met de honden in de tuin. Dat is iets waar ik ook altijd enorm van genoot. Nu hebben we deze momentjes wel eens met het hondje van de buren. Als ze een dagje weg zijn ofzo komt Bobbie bij ons en ze is ook een heel grappig en lief hondje.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig kleurenkaartje Daphne
    Daar zal je moeder blij mee zijn!
    Leuk die hondjes zo samen
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke achtergrond! Lief om je mama zo te bedanken. Veel plezier met de hondjes en bedankt voor je trouwe berichten elke dag, ik kijk er altijd naar uit. X

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hihi... Ik las net je berichtje. We kijken blijkbaar allebei uit... 👁️

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat heb je een leuke sketch bedacht én zo mooi en kleurrijk uitgevoerd Daphne. Heerlijk genoten van de hondjes! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Weer zo'n mooie combinatie van kleur en wit. De auto met cadeautjes komt er heel mooi uit zo. Wat kun jij toch mooie dingen maken met die metallic verf!

    BeantwoordenVerwijderen