dinsdag 25 juli 2023

Een kleinkind

Wilma is op moederdag oma geworden van Mason. Een dapper, klein, mooi jongetje die 10 weken (!!!!!) te vroeg geboren is. 

Ik heb niet meteen een kaartje gestuurd, want ik vond het erg spannend. Via het blog van Wilma bleven wij een beetje op de hoogte en toen het na een paar weken minder spannend werd had ik door omstandigheden geen tijd om een kaartje te maken.

Toen bedacht ik dat het leuk zou zijn om een kaartje te sturen als Mason 10 weken zou zijn en dus eigenlijk rondom zijn eigenlijke geboorte datum zit. Heel misschien was hij dan ook wel thuis:

En dat deed ik!
Ik maakte, met de Juli sketch van onze challenge bij Cheerful Sketches deze kaart. 
Op het blog van Wilma had ik gelezen dat Mason inderdaad thuis is en dat het heel erg goed gaat. 
Een mooie foto van oma met kleinkind staat erbij, zo lief🥰
Het baby-tje op de kaart is het laatste plaatje van een knipvel.
Het dp is van Noor en kreeg ik gratis bij een bestelling bij de Egel. 
Heel mooi vind ik het en voor een jongen lekker stoer, zeker in combinatie met kraft. 
De randjes van de hartjes, waarin ik via Word en piepklein tekstje heb gezet, heb ik beïnkt met bijpassende kleur.
De naam van het Mason is gesneden met mijn alfabet stansjes. 

Ik ben deze week hartstikke druk op mijn werk, maar daarna ga ik genieten van 3 weken vakantie!!
Andy is al vrij (werkt als conciërge op een Basisschool, dus die heeft lang vrij🥰) en doet wat klusjes in huis, zodat wij vanaf volgende week lekker, met en leeg hoofd en geen stress, vakantie kunnen vieren. 
De kinderen blijven thuis, dus oppas voor onze oude kater Mike (en het huis) is geregeld. 



16 opmerkingen:

  1. Oh Daph wat een vreselijk leuk kaartje. 👍👍👍 En wat een leuk idee om het te doen toen hij 10 weken was.
    Kus mam en een hele fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooooo wat een schitterende kaart Daphne die ik helaas nog niet ontvangen heb…de post blijft hier hopeloos 😞

    Vorige week zag ik in de postapp een kaartje staan en dacht al…huh een kaartje voor mij? Spannend!
    Echter werd deze niet bezorgd en zaterdag was hij verdwenen uit de app dus ging er vanuit dat dit een afbeelding was geweest van een kaartje dat al eerder bezorgd was (gebeurt ook regelmatig dat er even een envelop zichtbaar is die wel al bezorgd is) en nu staat toch weer het kaartje in de app (van jou dus!) met een herstelsticker….dus hopelijk word hij vandaag bezorgd….

    Nu zie ik hem hier al en vind ik hem supermooi maar in het echt is hij dan nóg mooier weet ik uit de ervaring! 💙
    Alvast heel erg bedankt en ik laat het je zeker weten als hij binnen is 👍

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig kaartje voor Wilma voor de geboorte van Mason. Ik heb ook nog wat van dat stoere DP liggen. Het is een lief plaatje en de naam staat er mooi op. Leuk zoals je de tekst in de hartjes hebt geprint.
    Hou nog vol deze week en dan kun je 3 weken genieten.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk bedacht om met de uitgerekende datum een kaartje te sturen! Je kaartje is erg mooi geworden met dat lieve plaatje... Heel veel succes met de drukte deze week en een hele fijne vakantie alvast!

    Creatieve groetjes,
    Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, wat een mooie kaart! Die kleuren en dessins passen zo mooi bij het craft, het plaatje is perfect.
    Succes met de laatste loodjes op je werk.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart heb je gemaakt Daphne. Leuke kleuren en mooi plaatje. Ik snap dat je dat spannend vond. Prima om het nu te sturen toch. Heel leuk.
    Alvast een hele fijne vakantie gewenst.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig mooi gemaakt voor de kleine Mason!
    Geniet van je vakantie want die is vlugger voorbij dan je denkt.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaart maakte je voor de kleine Mason. Lief en stoer tegelijk.
    Sterkte nog even met je drukke werkweek en daarna heerlijk genieten!!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een mooie kaart met gaaf dessin-papier en een lief plaatje Daphne. Sterkte met de laatste loodjes en alvast fijne vakantie.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart ter ere van de geboorte van Mason, Daphne
    Leuk plaatje en mooi aangekleed
    Heerlijk vooruitzicht lekker vakantie!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Daphne!!
    Wat een lief kaartje en wat herkenbaar. Ik durfde ook niet meteen een kaart te sturen...Zo spannend als een kindje veel te vroeg wordt geboren. Wilma is er vast blij mee als hij aankomt. Belachelijk van de post daar!
    En lekker zeg, na deze week 3 weken vrij. Ik moet deze week en volgende week nog. En dan ook 3 weken! Voor mijn gevoel bijna de hele maand augustus. Kan er nu al naar uitkijken! EN ja, Peter werkt ook voor scholen, dus die heeft ook veel langer dan ik. Dat geeft wel een vakantiesfeer thuis, als je terug komt van het werk. Vind je ook niet?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een geweldige kaart heb je voor Wilma gemaakt, leuk om die pas net te versturen.
    Ja ik ben ook vrij van school, maar heb nog een tweetal werkhuizen waar ik al zo lang kom dus niet echt vrij vrij ben ik. En manlief doet af en toe een klusje voor mij op school, hij is de handige in dit soort dingen.
    Nou nog effe en dan genieten van je vakantie.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een lief geboortekaartje voor Mason en wat goed bedacht om het rond de uitgerekende datum te sturen! Post is altijd een leuke verrassing!
    Lekker, bijna vakantie!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schitterende kaart heb je gemaakt voor Wilma Daphne!
    En ja....deze week nog druk....en dan heb je lekker vakantie....geniet daarvan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke kaart! En weer totaal anders ... Hij doet wat Amerikaans aan, maar dat komt vast door de kleuren en in de stippen zie ik sterretjes...:)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dat was spannend; 10 weken te vroeg is niet niks.
    Mooi gebaar om rond de geboortedatum een kaartje te sturen. Leuk gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen