zondag 2 juli 2023

Voor jou

Gisteren het begin van een nieuwe maand, wat inhoudt dat we bij Cheerful Sketches met een nieuw challenge beginnen:

Ik mocht deze keer een kaart maken met een Digi van The Paper Shelter, "Lotus Fairy".

Ik kleurde het leuke feetje in met potlood.
Toen ik klaar was heb ik het uitgesneden met een cirkel stans met sierrand, dat vond ik wel mooi passen. De randjes het licht beïnkt. 
Gemat op licht roze en dat weer op een gele cirkel, met sierrand wat mij aan de zon doet denken. 
Ik plakte het feetje zo op mijn kaart dat het net lijkt of ze vliegt. 
Daarna heb ik de kaart afgemaakt volgens sketch. 
Het dp komt uit mijn voorraad.
Ik vind het geel erbij lekker fleurig. Wel grappig, want ik gebruik niet zo vaak geel.
"Voor jou" gesneden met mijn BigShot, veel liefs gestempeld met een lichte kleur inkt, zodat het niet heel erg opvalt maar er toch staat. 😊 
Hierboven de sketch van deze maand. 
Je mag het draaien of spiegelen, als de sketch maar herkenbaar blijft voor ons.
Doen jullie weer gezellig mee?
Challenge:
Carlin's Kaartenparadijs, #60, Iets met een C (Cirkels)

Tot mijn blijdschap zie ik nu dat ik in de top 3 sta bij Sketch Saturday met de kaart voor mijn zus.  Zo leuk. Ik ben zelf erg blij met deze kaart dus des te leuker dat anderen dat ook zo zien!

17 opmerkingen:

  1. Een vrolijke kleurrijke inspiratie kaart maakte je Daphne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik snapte je meteen al toen je het in je reactie bij mij over de stroken had maar nu heb ik ook helemaal beeld bij je kaart. Erg leuk met dat elfje en het geel maakt het inderdaad lekker fleurig.
    Wie weet maak ik ook nog wel een kaart op deze manier.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooi kaartje met dit elfje erop. Mooi ingekleurd en een leuke sketch.
    Bedankt dat je meedoet met de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooi uitwerking van de schets !!!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi kaartje Daphne!
    Ik mocht GD zijn en mijn kaartje komt vrijdag op mijn blog.
    Groetjes en een fijne zondag,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie, fleurige kaart met de leuke digi en 'onze' gave schets.
    Fijne zondag!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een vrolijke kaart met een leuke digi!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat 'n schattige digi heb je gebruikt Daphne en wat heb je haar gaaf ingekleurd! Mooie kaart is dit geworden. En proficiat met de kaart voor je zus, leuk voor je! 👍
    Fijne dag nog.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een lief feetje, je hebt haar mooi gekleurd. Het dp is heel vrolijk, de sketch is heel leuk.
    Gefeliciteerd met je topper, zo leuk als je creatie gewaardeerd wordt!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. best lastig om het juiste papier te vinden bij dit elfje, het geel vrolijkt de boel weer op , goed idee

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Enige kaart is het! En je hebt mooi gekleurd. Gewoon vaak doen, he, dan gaat het elke keer beter. Die ervaring heb ik tenminste!
    En die sketch draaien en spiegelen, dan verplaatst alleen het kleine rondje zich😂 Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het geel past er heel goed bij! Gek is dat toch, dat je bepaalde kleuren weinig pakt... Ik vind de sketch ook heel gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig vrolijk kaartje Daphne
    Mooi ingekleurd dat elfje en het geel staat er zo mooi bij
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hey Daphne,
    Wat een leuke kaart heb je gemaakt zeg. Dat elfje is echt prachtig. Heel leuk gedaan.
    Fijne dag.

    lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dit heb je heel goed bekeken om de "C" van cirkels te gebruiken voor onze lopende challenge van carlin's kaartenparadijs.
    Mooie kaart en erg leuk gedaan.
    Bedankt voor je deelname.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie voorbeeldkaart voor onze CS challenge met leuke fee en vrolijk gekleurd papier. (volgens mij heb ik dit papier ook nog ergens liggen 😀)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Vrolijk met het geel!
    Geel oogt ook altijd heel zomers, vind ik. Zo past de kaart goed bij deze tijd van het jaar ;-)

    BeantwoordenVerwijderen