zondag 17 september 2017

Jarige zoon

Sjonge, wat vliegt de tijd!!
Onze middelste is zomaar opeens 15 jaar geworden.
Natuurlijk hoort daar een kaart bij:
De mannen hier in huis zijn voetbalfan en dan helemaal fan van Feyenoord.
(Ja ja, wat hebben ze genoten van het kampioenschap!!)
De ideeën voor een kaart voor Mylo ontstonden in mijn hoofd en kwamen langzaam samen.
Na een paar dagen wist ik hoe ik de kaart wilde maken.
Zwarte basis kaart.
Daarop een wit papier en een rood papier waar ik eerst een randje heb uitgesneden met een rand snijmal.
Daarna de letters van zijn naam en voor de O het Feyenoord logo gebruikt!
De 15 is uitgesneden met mijn Slice. Eerst met goud de "schaduw", daarna met zwart de cijfers.
Happy Birthday maakt de kaart af en is gemaakt met embossing poeder.
En zijn kado.......aanstaande woensdag gaat hij samen met pappa en grote broer naar
Feyenoord-ADO!!!!!
Hij sprong een gat in de lucht, zo blij was hij.
Fijne zondag iedereen en tot blogs.


17 opmerkingen:

  1. dat kan ik geloven, dat ie blij was en dan nog zo'n kado erbij !
    Fijne zondag ook !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha....zo maar opeens! Je kaart voor hem is super. Hij kan er ook niet anders dan blij mee zijn. En dan nog een wedstrijd in het vooruitzicht...helemaal top!
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een toepasselijke kaart heb jij gemaakt, Daphne. Leuk om die O d.m.v. het loge te maken. Een jongenskaart maken is niet eenvoudig, maar deze missie is zeker geslaagd. Ja en het cadeau...geweldig! Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je zoon en wat een super gaaf kaartje heb je voor hem gemaakt.
    En nu maar duimen dat Feyenoord woensdag 3 punten pakt tegen ADO!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met je zoon. Mooie kaart heb je gemaakt, en ik kan me voorstellen dat hij dolblij is met zijn cadeau. Hopen dat zijn cluppie het beter doet dan vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi hoi Daphne
    van harte met jullie zoon Mylo,
    wat een leuke kaart heb je gemaakt en wat een superleuk kado heeft hij gekregen!
    Nog een fijne dag!!!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je zoon Daphne. Je hebt een hele gave kaart voor hem gemaakt. Super de kleuren-combinatie en de opbouw van de kaart.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd met Milo!! en wat en geweldige kaart voor een feyenoord fan... Ik geloof dat zijn dag goed is verloopt hihihi...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gaaf!! Wat een top kaart voor een knul van 15 en Feyenoordfan. Nog van harte gefeliciteerd met hem! Helemaal leuk dat je de O hebt vervangen voor het logo van Feyenoord. EN ik kan me indenken dat hij heel erg blij was met het kado!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk gemaakt voor je zoon met het logo erop. X

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een prachtige kaart speciaal gemaakt voor je zoon ...
    Hartverwarmend ... HIEP HIEP HOERA
    Fijne maandag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Natuurlijk eerst nog van harte gefeliciteerd met je grote zoon! En ja dan lijkt de tijd zo tussen je vingers door te glippen hè :) Wat een gave kaart op maat zeg, kan met voorstellen dat hij een gat in de lucht sprong!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd!
    Mooie kaart en geweldig cadeau voor een 15-jarige :-)
    Groet, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuk kaartje! Volgens mij helemaal passend bij zijn 'wens'.
    Heel mooi, hopelijk hebben jullie een fijne dag gehad.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hartelijk gefeliciteerd met de jarige zoon. Ja ja, de tijd vliegt.Eer je er erg in hebt, is hij al 30. Hele mooie kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. van harte gefeliciteerd met je grote zoon. Leuke kaart

    BeantwoordenVerwijderen