maandag 16 juli 2018

Toffe peer

Zo aan het einde van het schooljaar zijn er nog een paar mensen die ik wil bedanken voor hun hulp.
Zo ook een lieve vriend, die heel hard gewerkt heeft om onze oudste zoon te helpen toen hij zijn hulp nodig had.
Ik maakte deze kaart voor hem:
Een vrolijke, zonnige kaart die heel goed bij het weer van de laatste weken past.
De peer is een stempel, die ik in kleurde met ecoline.
Daarna uitgeknipt en op een licht groen karton gemat.  Dat weer uitgeknipt.
Het groene strookje maakte ik ook met ecoline en strooide daar wat zout op.
Had gezien op internet dat dat een heel mooi effect geeft.
Helaas viel me het resultaat een beetje tegen, maar toch kreeg ik wel een beetje donkere stippen/vlekjes.
Als achtergrond strookje vind ik het heel leuk en qua kleur past het goed bij de kaart.
De Doily is een grote stans.

De tekst "Toffe Peer" stempelde ik met mijn kleine alfabet stempeltjes, gekocht door een vriendin in Amerika.

Deze kaart doet mee bij:
De Egel: sketch met doily.
2 Sisters: fruit op je kaart.



13 opmerkingen:

  1. Een hele leuke kaart Daphne, zie ik een beetje schets?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele leuke kaart met de peer als blikvanger.
    Bedankt voor het meedoen met onze fruitchallenge.
    Groetjes Nicolette DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leukerd voor een toffe peer Daphne. Gaaf idee.. Ik vind het effect van het zout wel gaaf op de ecoline. Deze techniek wordt ook bij Shadowpainting vaak gebruikt.
    Dank je voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda (dt De Egel)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart! Mooie uitwerking van onze sketch. Dank je wel voor het meedoen aan challenge #61.
    Veel succes!

    {Challengeblog De Egel}
    {Hobbywinkel De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaaf kaartje! Ik vind dat je de toffe peer super mooi hebt ingekleurd, super origineel om iemand zo te bedanken!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hartstikke leuke kaart! De peer vind ik echt mooi ingekleurd, de kleuren zijn ook zo helder!

    Groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuke kaart weer. Wat maak je toch veel mensen blij met je creativiteit.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi hoi Daphne
    Heel leuk dit berenkaartje, mooi zoals je de peer hebt ingekleurd!
    Liefs Martha!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk je fruitkaartje! Ik herkende de sketch meteen haha.
    Leuk dat je weer meedoet met onze challenge bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Caroline DT

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een leuke humorvolle kaart is dit geworden!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je peer is echt tof! Prachtig die kleuren!
    groetjes,
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen