donderdag 4 juli 2019

52 WTC, deel 21, maandchallenge.

Bijna een week geleden plaatste ik het laatste berichtje.
Ik heb de laatste tijd nogal last van mijn rug en daardoor kan ik niet makkelijk aan mijn knutseltafel zitten. 
Kaarten maken lukt dus bijna niet. 
Toch wilde ik graag meedoen met de maandchallenge van 52 WTC, maak een kerstkaart met een sneeuwpop erop, en dus kroop ik vanmiddag achter mijn tafel een maakte deze kaart:
 Ik gebruikte de sketch van Freshly made Sketches, #395
Juist omdat het knutselen niet zo makkelijk gaat,  door mijn zere rug,  helpt een sketch mij mooi op weg.
 De sneeuwpop kleurde ik met distress inkt.
Wiebeloogjes maken het net iets leuker.
 Binnenin heeft de kaart en leuke verrassing......
 En pop-up gedeelte!!
Ik gebruikte dp wat niet echt voor kerst is,  maar wel heel mooi kan voor een kerstkaart.
 Sneeuwpop, kerstboom en een tekst en mijn kaart is klaar.

Morgen gaan we naar de camping,  daar hoef ik niks,  dat is voor mijn rug wel even lekker.
Ik neem wat te haken mee, heb er nu al zin in.
Fijn weekend voor jullie allemaal.


20 opmerkingen:

  1. Heel veel beterschap! Rugpijn kan zo vervelend zijn. Ik weet het uit ervaring.....
    Ondanks dat heb je een erg leuke kerstkaart gemaakt.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat vervelend dat je zo'n last van je rug hebt, Daphne. Hopelijk gaat het snel weer wat beter.
    Je kerstkaart is in elk geval erg leuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele gave kaart geworden! Volgens mij heb ik de leuke sneeuwman ook nog ergens liggen. Beterschap met je rug gewenst, groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel veel beterschap, het kan zo beperkend werken die rugpijn... sterkte ermee.
    Je hebt een heel leuke kaart gemaakt, zowel van buiten als van binnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kerstkaart, zo gaaf met het pop-up gedeelte binnenin. Hè bah, vervelend dat je last van je rug hebt, sterkte hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat pop up is zo'n leuk extraatje!
    Heel tof. Ai rugpijn... Dat is niet fijn! Hoe kom je eraan? Hopelijk ben je er snel van verlost! Haken met een kussen ( een zelfgemaakt misschien ) achter je rug zal wel deugd doen. Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi, hoi, Daphne.
    Erg leuke Kerstkaart, super idee het pop up gedeelte!
    Beterschap, wat vervelend dat je zo last van de rug hebt. Lekker uitrusten op de camping, en ondanks je rug veel plezier!
    Lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk kaartje heb je gemaakt Daphne, nog een heel werk heb je er van gemaakt, vervelend he die ruggen!!
    Heel veel vakantie plezier...
    Gezellig dat je er weer bij bent deze week.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ach wat balen van je rug! Zwakke plek, of voor het eerst? Ik ken het wel en als ik het heb duurt het (tot nu toe dan) nooit langer dan twee/drie dagen.
    Je kaart is enig! Zo leuk met die verrassende binnenkant!
    geniet lekker op de camping. Het weekend wordt echt camping weer, heb ik begrepen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schattige kaart, heel mooi gedaan, zowel voorkant als binnenkant ! Wat jammer van je rug, spoedig beterschap en geniet maar lekker op de camping ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat vervelend die rugpijn.Hoop echt dat je er snel vanaf bent. Maar desondanks heb je weer een mooie kaart gemaakt!! Veel plezier op de camping.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke kerstkaart zeg! Balen wel van je rug. Op de camping met extra rustig aandoen, dat helpt vast.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat vervelend dat je zo'n last van je rug hebt Daphne, dan is alles eigenlijk té veel hè? Knap dat je dan toch zo'n gave kaart weet te maken met zo'n leuk pop-up gedeelte. Daar zit toch best wat werk in? Ik vind hem superleuk.
    Veel plezier op de camping en lekker relaxen hoor ;p
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi hoi Daphne,
    ai das pijnlijk, doe maar lekker rustig aan, zover dat het mogelijk is met een gezin!
    Wat een leuk kerstkaart met mooie verrassing erin heb je gemaakt!
    Fijne vrije dagen,
    liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ah Daphne, wat balen voor je rug, ik ken het ook, net als GerJanne schreef, het is ook mijn zwakke plek, teveel hooi op mijn vork, te weinig gewandeld en ik krijg last van mijn rug. Ik hoop dat je ondertussen lekker relaxed op de camping zit te haken, en dat het weer goed gaat met je rug, of in ieder geval beter...Sterkte er mee.... Je kaartje is een leukerd geworden,bedankt voor het mee doen bij 52 WTC. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Vervelend zo'n zere rug. Hopelijk gaat het gauw over.
    Het witte papier met de rode cirkels geeft het gevoel van sneeuwballen. Leuk gekozen bij de sneeuwpop.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Lastig zo’n rug, ik weet wat het is helaas.
    Leuke kerstkaart heb je weer gemaakt.
    Lekker genoten op de camping?

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oooh wat heb jij ook allemaal weer veel gemaakt, ik heb even terug gelezen en gekeken echt gaaf die leuke hondjes van Action op je grote stans een paar posten terug! Zo had ik hem nog niet bedacht.
    Ook deze kerstkaart is prachtig met een leuk pop up effect. Gaaf sneeuwmannetje, die heb ik ook maar nog nooit gebruikt ( schaam schaam). Vervelend zeg dat je weer zo’n last van je rug hebt!
    Ik weet er alles van...ik heb een jaar niet kunnen zitten en stond aan een sta tafel af en toe te freubelen destijds.
    Hopelijk gaat het inderdaad op de camping beter, haken kun je ook liggend toch.
    Lekker uitrusten daar en beterschap!
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Aiii rugpijn? Niet fijn! Ik vind je kaartje echt te leuk, geweldig hoe je ook de binnenkant hebt 'versierd'!! Veel plezier op de camping en hopelijk knapt je rug van wat rust op!

    BeantwoordenVerwijderen