vrijdag 28 juni 2019

Kaart op bestelling

Vandaag nog een kaart,  die ik maakte met dezelfde sketch als die ik gisteren gebruikte.
Ik maakte deze kaart op bestelling van mijn schoonzus
Een collega van haar gaat werken op een andere locatie en ze wilde hem graag succes wensen.
De kaart moest in en plakboek geplakt kunnen worden,  verder waren er geen "eisen"
Ik maakte deze kaart:
 Groene basis kaart.
Ik wilde deze keer niet "teveel" op de kaart,  maar juist een wat rustige uitstraling.
 Wel gebruikte ik hetzelfde papier als gisteren,  van SU, voor de vierkantjes.
Het voorste vierkantje,  waar succes op staat,  is van Action.
Succes uitgesneden met mijn BigShot en een mal.
De pijltjes zijn stempels,  die ik zwarte zwart afdrukte,  uitknipte met een klein wit randje er om heen en verhoogd heb opgeplakt.
Het touwtje,  met het strikje maken de kaart af.
Ook deze kaart link ik weer bij Sketchy Saturday, #569, Sketch.

Het wordt morgen weer erg warm.
Ik kan er normaal best goed tegen,  maar merk dat het nu allemaal wat minder makkelijk gaat.
Komt vast omdat het inééns zo warm is,  of omdat ik slechter slaap,  of..... toch de leeftijd,  haha.
Hou jullie hoofd koel!

16 opmerkingen:

  1. leuke kaart, past heel goed in een plakboek
    Het weer is pieken en dalen, het verschil is te groot, ik kan daar ook niet tegen . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart Daphne, stoer effect door de vierkantjes te laten verspringen en op elkaar te plakken. De twine doet het erg goed hierbij, maakt hem helemaal af.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart heb je gemaakt, Daphne.
    Ja het is wel erg warm de laatste tijd he. Nog even volhouden, geloof dat het na maandag wat minder warm wordt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wederom een leuke kaart.
    Gelukkig wordt het hier iets minder warm morgen, van mij hoeft het niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Such a great way to use our sketch! Love the colors and sentiment! SO happy you joined us at Sketch Saturday! XX

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart en voldoet prima aan "de opdracht" volgens mij. Ik zit lekker binnen, scheelt toch een flink aantal graden met alles potdicht ;p
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi hoi Daphne
    leuk dit opdrachtkaartje, mooi gemaakt!
    Eerlijk gezegd heb ik er niet zo heel veel last van dat het zo warm is, ondanks het werken in een heet verzorgingshuis...
    Fijn weekend verder, liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat zal de collega van je schoonzus heel gaf vinden! Kan niet anders. En die warmte. Ik kan er sowieso niet tegen, fijn dat het morgen wat minder warm wordt en volgende wek wordt het perfect!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een leuke opdracht met een super leuk resultaat! Kan ook minder goed tegen de warmte tegenwoordig. Wat de oorzaak is weet ik niet. Maar het blijft gelukkig zo heet niet. Grts

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heerlijk zo'n 'vrije' opdracht :) Super mooi ontwerp is het, die moet wel in de smaak vallen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk zo'n opdracht.
    Het touwtje om het vierkantje heen gewikkeld vind ik een erg leuk detail.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. de wat 'rustigere' kaarten gaan je goed af !

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Daphne, je vroeg hoe ik de bloemetjes gestempeld heb in de 2 kleuren. Bij de bloemetjes zit ook een pons, daarmee heb ik uit masking tape(of plakgedeelte van post-it) veel bloemetjes geponst. Eerst heb ik de licht gele bloemetjes gestempeld, die afgeplakt met de geponste bloemetjes en daarna de bloemetjes gestempeld met de donkerder kleur. Dan zie je de stempelafdruk alleen op je blanco papier. Ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel erg mooie kaart geworden! Op bestelling is natuurlijk altijd leuk! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. This is gorgeous!!! Thanks for playing with us at Sketch Saturday.

    BeantwoordenVerwijderen